Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 381 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
lindesnes1 | 2008-06-25 06:33 | |
![]() | dårlig sportsånd Når man helt i begynnelsen av et spill opplever at motspiller passer inntil 3 ganger fordi han/hun venter på den "riktige bokstaven" slik at han/hun kan legge ut alle sine 7 bokstaver for å få bonus. Er ikke det dårlig sportsånd? | |
Mooseman | 2008-06-25 08:05 | |
![]() | Det er mange forskjellige taktikker i dette spillet her, og de fleste liker nok å legge ord hele tiden. Unntaksvis møter man noen motspillere som spekulerer i få lagt en bingo med en gang, ikke stort man kan gjøre med det. Dårlig sportsånd ?? Kommer an på øyet som ser, så kall det gjerne det. Jeg kaller slikt taktikk, men hvorvidt den er bra eller dårlig, det kan jo diskuteres | |
Octavia | 2008-06-25 09:56 | |
![]() | Jeg vil ikke kalle dette dårlig sportsånd, men taktikk. Spørsmålet er om det poengmessig lønner seg for spilleren å passe flere ganger for å kunne legge ut en Bingo, man går jo glipp av evt. poeng hver gang man passer og de 50 ekstra bingopoengene kan raskt bli "spist" opp av poengtapet. På den andre siden er det utrolig irriterende å ikke få lagt ut en bingo så jeg har forståelse for at noen i en slik situasjon velger å passe. | |
tante-pose | 2008-06-25 12:03 | |
![]() | Du kan jo passe tilbake - særlig dersom du har en høyere poengsum der og da..... :-) | |
andermg - Ikke medlem lenger | 2008-06-25 12:16 | |
![]() | skjønner ikke hvorfor det skal være dårlig sportsånd? du kan jo i mellomtiden legge på og skaffe deg en solid ledelse... erfaring tilsier (for min del) at jeg sjelden kommer ut av det med gevinst når jeg velger å passe i mer enn én runde i påvente av å få lagt en bingo. | |