Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 545

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Stigende2011-12-14 18:42
Antall innlegg: 285

"missing plug-in"
Jeg kommer meg ikke inn i spillrommene. Beskjeden i vinduet sier "missing plug-in". Er det noen som vet eller kan gjette hva det er og hva jeg kan gjøre med det?

awi2011-12-14 19:03
Antall innlegg: 2531

Jeg har ikke sett den feilmeldingen før på Ordspill, men kanskje du finner hjelp her?

www.ordspill.no/foru...ea did=6270

olapaloma2011-12-14 23:22
Antall innlegg: 115

trur kanskje du må gå til innstillinga på maskina, under verktøy og alternativ for internett og under der skal det vera noko om plug in, eg måtte gjera det til eit program eg har

gompedyret2011-12-15 00:02
Antall innlegg: 4381

Nettleseren din bruker såkalte plug-ins, tilleggsprogrammer, for å løse en rekke oppgaver. Eksempler på kjente plug-ins kan være Windows Media Player, Java og - Flash. Spillrommene i Ordspill bruker nettopp flash.

Feilmeldingen din tyder på at noe har gått galt med flash. Enten har den krasjet, og da holder det kanskje bare å restarte nettleseren. Mer sannsynlig er det at flashinstallasjonen har blitt skadet eller borte av en eller annen grunn. I så fall reinstallerer du bare flash.

Stigende2011-12-15 19:47
Antall innlegg: 285

Takk for hjelpen. Jeg får prøve med svenskeknappen. Virker ikke det så må jeg skrike på hjelp. Hilsen datakløna.

:)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?