Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 592

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
løeløe2008-06-28 20:30
Antall innlegg: 24

Min Scrabble hengte seg helt opp
Uansett hva jeg gjorde fikk jeg ikke poeng for mine bokstaver. Mine meldinger til Karspill kom heller ikke igjennom. Måtte til slutt avbryte. Forlanger spillet annulert !!!!!

monabeth - Ikke medlem lenger2008-06-28 20:44
Antall innlegg: 1944

Les andre tilsvarende tråder.

Du skulle logget ut og inn igjen, eller oppdatert nettleser.
Ingen spill blir annulert fordi om det har vært problemer på linjen din.

Mooseman2008-06-28 20:46
Antall innlegg: 1596

Vi kan desverre ikke annulere enkeltspill.

Dersom et helt spillrom(eller flere) slutter å respondere, så stenges de automatisk og alle aktive spill annuleres.
Dette høres ut som at det var din internettforbindelse som stoppet å virke et lite øyeblikk.

Når slike ting skjer, logg ut og inn igjen av spillrommet. Da skal du få spørsmål om du vil fortsette det aktive spillet du var/er i.
Virker ikke dette, logg ut og inn igjen av Ordspill før du går inn i spillrommet igjen.
Da skal du få samme spørsmål

Mooseman2008-06-28 20:47
Antall innlegg: 1596

Hei Mona ;)
Du var visst for rask for meg ;)

Magne Suim2008-06-28 20:49
Antall innlegg: 190

Jeg skjønner at det er irriterende når sånt skjer, men jeg synes ikke noen av oss er i posisjon til å _forlange_ noe som helst.

HanneH2008-06-30 13:11
Antall innlegg: 2290

Det beste man kan gjøre når man starter på siden til Ordspill er jo først og lese spilleregler og hvordan systemet fungerer på spillene og sidene her inne. Gjør deg litt kjent med det som skjer her inne først. Det er mange av oss som har opplevd å blitt frakoblet under spill, både på grunn av problem med egne linjer og på grunn av at Ordspill sine sider går ned. Men dette er sider hvor man skal ha det morsomt og spille fordi det er gøy.
Ryker man litt ned i ranking så er det jo ikke noe farlig med det, start neste spill og jobb deg oppover igjen, hvert spill er en ny utfordring og bokstavene er jo like tilfeldig for oss alle. Spill mer og ha det gøy.

Lykke til videre!

Lesehesten2008-06-30 17:55
Antall innlegg: 5

Fant ikke på no smart å si :]

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?