Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 592

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Olava2008-07-01 02:30
Antall innlegg: 128

Hyggelig avslag
Har leita lenge, men finner ingen tråder som gir meg svar. Noen ganger blir jeg nekta å delta i et spill med rød melding i chatten
"Hyggelig at du ville spille, men det passer ikke akkurat nå."
Er dette en funksjon jeg kan opprette på min side? hvordan gjøres det?

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-07-01 02:36
Antall innlegg: 640

Den som oppretter et spill kan nekte andre å delta i spillet ved å markere brukernavnet til personen og trykke på nekt-knappen.
Da kommer den meldingen opp hos den som blir nektet.

Vedkommende ventet kanskje på en spesiell person å spille mot eller så etter noen innenfor akseptabel ranking. Mange ønsker ikke å spille mot motstandere med langt høyere eller langt lavere ranking enn dem selv.

Olava2008-07-01 03:09
Antall innlegg: 128

Ok, takk for raskt svar, men er dette en ny funksjon? Har ikke fått denne beskjeden før. Tidligere har det stått "Du er blitt nektet i spillet" Positivt med ny tiltaleform i :-))

SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-07-01 04:13
Antall innlegg: 640

Ja, det stemmer. Den nye formuleringen er en uke eller to gammel.

gerdmarie2008-07-01 09:16
Antall innlegg: 265

jeg skriver melding selv og beklager hvis det ikke passer å spille med vekommende og begrunner alltid avslaget. Det tar ikke mange sekundene og er mye triveligere enn: Du er nektet adgang.. oppleves som smekk på fingrene..

monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-01 10:28
Antall innlegg: 1944

Denne meldingen får man altså ikke lengre.

Nå er den endret til

"Hyggelig at du ville spille, men det passer ikke akkurat nå."

HCW2008-07-01 14:02
Antall innlegg: 89

Dette er jo et ledd i arbeidet for et trivelig scrabble miljø! Viktigste innsats kommer fremdeles fra spillerene selv :-) Keep up the good spirit!!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?