Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 526 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tweety | 2012-02-14 21:23 | |
![]() | Tiden går for motspilleren, jeg er låst? Jeg har en bokstav igjen i spillet. Motspiller legger ikke sin siste bokstav. Tiden går. Per nå -36 min for motspilleren. Jeg kan ikke trykke pass, for det er ikke min tur. Hvordan går jeg seirende ut av spillet (jeg leder), dvs hvordan får jeg avsluttet på en god måte? (og hva er den absolutte tidsbegrensningen for et hurtig spill?) Jeg skulle gjerne startet et nytt spill.. | |
twiver | 2012-02-14 22:21 | |
![]() | Alt tyder på at du er blitt frakoblet (mistet forbindelsen med nett/server). Hvis du ikke kan skrive noe i chatten, så er du det. Ingen annen utvei enn å stenge/lukke hele spillet/gå ut av spillrommet. | |
Petrusz | 2012-02-15 17:28 | |
![]() | Og hvis en kan skrive i chatten, men tidstellingen har stoppet opp? Nytilkobling av spillet gir samme resultat? Lukking av spillet (etter en halvtime (?) ga tap med masse minuspoeng. | |
ellen12345 - Ikke medlem lenger | 2012-02-15 23:10 | |
![]() | Er man ute etter poeng, er det viktig å vite at man lett mister kontakt om man er på et sted hvor netterket, eller rettere sagt, "router" e.l. de bruker, ikke alltid er stabilt. Tilbringer mye tid på hotell, og utrolig irriterende når det låser seg... Er jo gøy (ok nesten da) å spille uansett, men greit å vite :-) | |