Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 401

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Lesehesten2008-07-01 20:46
Antall innlegg: 5

Bug
Har opplevd her at noen ganger kobler den andre spilleren ut og spillet avslutter seg ikke i løpet av 5 min. Så sitter jeg der da, og må til slutt gi opp. Pluss at det går utover MIN statistikk, og det er ikke særlig gøy.
Noen som har opplevd det samme og mener at man burde på ordnet det?

Mooseman2008-07-01 21:03
Antall innlegg: 1596

Har du et eksempel på et slikt spill ??
Da kan utviklerne sjekke i loggen for å se om det kan være noe feil i systemet.

Lesehesten2008-07-02 13:30
Antall innlegg: 5

Det var en gang i går. Den andre spillern gikk ut av hele greia, det stod i allefall noe sånt som om at spillern hadde koblet fra og at om han/hun ikke kom inn igjen innen 5 min, så vant jeg. Men da stod det bare at personen hadde logget ut og ingenting skjedde.

Mooseman2008-07-02 13:49
Antall innlegg: 1596

Så lenge ingen brikker er lagt, så skal man ikke miste ranking.
Ser også at det bare er ett spill registrert på deg igår, og der fikk du pluss i ranking ;)

maret2008-07-02 14:43
Antall innlegg: 19

Jeg har opplevd det samme, men det er en stund siden, da fikk jeg beskjed om at spilleren hadde forlatt spillet før noen brikker var lagt.
Da jeg skulle gå ut av spillet fikk jeg beskjed om at det var usportslig og ville påvirke statistikken min.
Men jeg aner ikke om det faktisk gjorde det.

monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-02 15:03
Antall innlegg: 1944

Det gjør ikke det. Standardmeldingen kommer opp, men det blir ikke noen konsekvenser på spill som ikke er startet. Garantert.

Sqz2008-07-03 11:24
Antall innlegg: 73

Jeg har opplevd et par ganger at motspilleren min ikke spiller videre, men er heller ikke ute av spillet. Vet ikke helt hva som har skjedd, men jeg har spilt videre - leeeenge - og til slutt vunnet. Etter en stund så går tiden ut hos motspiller. Skjønner ikke hva som skjer, da. Noen som vet hvorfor dette skjer?

Sqz2008-07-03 11:30
Antall innlegg: 73

Trenger ikke svar. Leste tråden under "Usportslig" og fikk svar der.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?