Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 579 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
nique - Ikke medlem lenger | 2012-02-23 15:08 | |
![]() | Spillrom for "newbies"? Hei, Startet her i går, og klønet litt, så jeg har en ganske lav ranking. Hvilket gjør at det er få som vil spille med meg - noe jeg godt kan skjønne, om du er "proff" på dette. Men hadde det vært en ide å kanskje ha et eget spillrom for oss nybegynnere? Eller er det allerede tenkt slik at ett av rommene er det? :-) | |
Lenneo4 | 2012-02-23 15:26 | |
![]() | jeg vil spille med deg:) Har akuratt kommet hit selv!:) | |
magnussii | 2012-02-23 15:35 | |
![]() | Skulle vært et slikt rom her ja. Har ganske lav ranking selv :) | |
GreteSB | 2012-02-23 16:09 | |
![]() | Det er 6 spillerom her, foruten Katten, som brukes til turneringer. Det er neppe aktuelt med et eget for nybegynnere. Det er svært få i flere av rommene. Hvis du oppretter et spill, kan du kalle spillet for nybegynner el.l. Da er det sikkert noen i samme situasjon som kommer til spillet ditt. Det har kommet mange nye den siste tiden. Velkommen til alle nye! | |
GreteSB | 2012-02-23 16:28 | |
![]() | Hvis du vil vite hva slags rank de som inviterer til spill har, kan du trykke på den grønne pila og sjekke, eller du kan gå til Min side, Innstillinger, Personlige valg og hake av for Utvid spill automatisk i spillelisten. Da vil du alltid se rankingen og kan gå inn i et spill til noen med omtrent samme rank som deg. Forøvrig oppfordres alle nye til å lese i forum og under Vanlige Spørsmål. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.