Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 579 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
westbas | 2012-02-28 11:29 | |
![]() | noen som vet om en ordspillerstatning?? Er mektig lei av problemer med tilkoblingen til ordspill! Har supert utstyr i hjemme takket være en i fam. som er utdannet og noe "frik" innen dette. Om en ikke akkurat er så opptatt av ranking i forhold til andre, så konkurerer jeg med meg selv. Synes det er gøy med forbedringer, men... blir rimelig forbanna over å miste masse poeng og få "Avbrutt" på grunn av at ordspill tydeligvis har problemer! Så om noen har adr. til andre ordspill på nett som fungerer er jeg takknemlig for tips!! | |
GreteSB | 2012-02-28 11:43 | |
![]() | Her kan du spille scrabble på engelsk: apps.facebook.com/li...es crabble/ Er du helt sikker på at problemet er hos ordspill? Jeg har over 40000 spill og bare noen få avbrutte. De avbrutte spillene skyldes i hovedsak problemer hos meg. | |
westbas | 2012-02-28 12:59 | |
![]() | Det er veldig typisk ser jeg av andre innlegg om dette at spilleren får skylden!! Har lest mange innlegg om dette, og omtrent samtlige svar fra dere er at det er brukerens feil! | |
AaseB | 2012-02-28 13:12 | |
![]() | Eg har også ein god del spel bak meg og i dei få tilfella spela blir avbrotne, ligg årsaken ein plass mellom fingrane mine og ordspillserveren. Hos meg er det et ustabilt breiband som oftast har skylda. I og med at ordpelsida fungerar bra for dei aller fleste her inne, er det vel ikkje urimeleg å tenke seg at det ikkje er sjølve nettsida som er problemet, westbas? | |
westbas | 2012-02-28 13:26 | |
![]() | Har ingen tro på at det er noe galt med router, server. Jobber innen datasupport og har hjemmekontor som er avhengig av god fungering. Har ingen problemer med link til hovedkontor eller kunder. | |
reern | 2012-02-28 15:05 | |
![]() | Oppstår problemet ditt til spesielle tider på døgnet, eller bare hver gang du er inne, uavhengig av tidsrom? Tenker da særlig på overbelastning av router/nett på ettermiddag/ tidlig kveld. | |
Liddell | 2012-02-28 16:20 | |
![]() | westbas, det er nå en gang slik at det i de fleste tilfeller skyldes et problem med nettverket til brukeren. Det er mange som spiller nå, uten å ha noen som helst problemer. Ofte er det en trådløs router som er problemet. For å finne dette ut sikkert, kan du koble PC-en din direkte til modemet med kabel, og se om du fortsatt får problemer med forbindelsen. | |
ello | 2012-02-28 16:28 | |
![]() | www.Webfeud.com er et godt alternativ. Man spiller ikke på tid og kan ha flere spill gående samtidig. Finnes også for smarttelefon som wordfeud.com | |
Lillekylling | 2012-02-28 18:06 | |
![]() | Har aldri hatt problemer med det jeg :-) | |
SkrMo - Ikke medlem lenger | 2012-02-28 18:10 | |
![]() | westbas: Jeg er en meget stor nerd (både fysisk og psykisk), og kan dessverre fortelle deg at det er rett det som hevdes er. Det er brukeren sitt utstyr som er problemet 99 av 100 ganger. Årsaken til at du mister forbindelsen er fordi at den trådløse linjen noen ganger kan bli blokkert, og at du derfor i brøkdelen av ett sekund mister forbindelsen, uten at du merker det. De aller fleste programmer tåler dette, men det er ikke tilfellet med ordspill. Jeg hadde selv dette problemet når jeg levde på trådløst nett, men når jeg kablet det, så ble problemet borte. | |
sonja | 2012-02-28 18:30 | |
![]() | Ikke trådløs+ fiberoptikk = Aldri feil ! | |