Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 424 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Snuble | 2008-07-02 23:37 | |
![]() | Invitere ?? Hvordan invitere noen til spill? Har prøvd div metoder men får ikke til. | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-02 23:56 | |
![]() | Når du har opprettet et spill kan du gå tilbake i chatten og velge fra spillerlisten personer å invitere. Høyreklikk og inviter. Det tar litt tid, så om det er noen spesiell du ønsker å invitere, kan du låse spillet ved å velge "kun inbydelse" når du oppretter spillet. Da kan kun de du inviterer komme seg inn i spillet du opprettet. | |
Snuble | 2008-07-03 00:30 | |
![]() | Når jeg høyreklikker på navn så er ikke inviter aktiv. Hva da? | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-03 00:38 | |
![]() | Først oppretter du et spill på vanlig vis. (husk å trykke på fortsett-knappen). Deretter går du i chaten og inviterer. Inviterer er ikke ktiv om du ikke har opprettet et spill først. | |
HanneH | 2008-07-03 09:17 | |
![]() | Hei Snuble Jeg har akkurat samme problemet hos meg, Får heller ikke invitert. Prøvde også og installere Firefox istendenfor Explorer, men det hjalp ingenting. Om den personlige live chatten virker hos deg kan jo det være et alternativ at du avtaler med den du skal invitere der, hvem som skal opprette spill osv. slik at den andre er klar til å komme inn på spillet når det blir startet. Skulle noen være raskere enn den du har avtalt med, så kan du bruke nekt knappen så de blir kastet ut av spillet. Eller forklare dem i chatten at du ventet på noen andre. Mvh Hanne | |