Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 431 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HanneH | 2008-07-04 09:49 | |
![]() | Kamp.nr. 305622 Hei Ser jeg har en kamp med en noe uvanlig poengsum. Kan dere fortelle meg ut i fra kampnr. hva som gjorde at resultatet ble 15-7. Det var hurtig, standard brett. synes poengsummen virker noe liten? Mulig der er mye minustid, men da må jo det gjelde både meg og motspiller. Skulle være morsomt å vite. Mvh Hanne | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-07-04 11:43 | |
![]() | Dette er jo to måneder siden. Du brukte bare tiden 4:41 og motstanderen 6:18 (så vidt jeg kan se). Det var ikke et avbrutt spill, ingen av dine 71 spill med denne motstanderen har blitt avbrutt. Dere hadde dermed samlet tid igjen på ca 20 minutter, så ingen minuspoeng av den grunn. Poengsummen virker litt liten for spill på ca 10 minutter, så min teori (og der er bare teori) er at spillet har gått tregt av en eller annen grunn og at motspilleren din har trykket på gi-opp-knappen. | |
HanneH | 2008-07-04 12:41 | |
![]() | Motspiller har heller ingen registrerte avbrutte spill, men det jeg tenkte kunne være mulig årsak siden vi begge står med så lav poengsum er at Ordspill sine sider har gått ned. Og at begge dermed har fått brudd i spillet, men trodde at de spillene ble annulert og ikke registrert. Mvh Hanne | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-04 16:21 | |
![]() | Går ordspill ned blir spillene annulert. Ved bruk av gi opp, synes det i statistikk. For meg ser det ut som at tilfeldighetene har slått til. Begge spillere er blitt frakoblet tidlig i spillet. Dette vil ikke synes som avbutte spill, selv om ingen fikk fullført. Poengsummene ville ikke vært så lave om man spillte ut, det er klart. | |
HanneH | 2008-07-04 19:13 | |
![]() | Tusen takk til både SyntaxError og Monabeth, det hele virket litt rart ja. Men det er muligens forklaringen du kom med Monabeth. Virket helt utrolig at det ikke skulle bli mer poeng etter 30 min. spill. Litt heldig for oss begge to det da. Tror det må være eneste spillet jeg har med slik snodig poengsum:) Mvh Hanne | |
ello | 2008-07-04 20:35 | |
![]() | Jeg står med 5 avbrutte kamper, men så vidt jeg vet har jeg ikke brutt et eneste spill. Skjønner heller ikke. Ikke har jeg vært offer for at andre har har brutt så mange ganger. Pussig, men gjør meg for såvisdt ikke noe. Jaja,,, | |