Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 424 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Magne Suim | 2008-07-04 22:46 | |
![]() | får plutselig ikke ikke startet spill Pussig. Helt uten videre har får jeg plutselig ikke startet spill lenger, heller ikke spionert på andre. Jeg kommer meg inn i rommene, men når jeg skal starte spill stopper skjermbildet opp på "henter spill" og 0 %. Det eneste jeg vet å ha gjort er å tømme cookies med Ccleaner, men det har jeg da gjort mange ganger før. Ingen aktiv brannmur heller, har prøvd å restarte både browser og maskin. Noen forslag? | |
torunns | 2008-07-04 23:58 | |
![]() | Hvilken browser kjører du? Jeg får ofte problemer med IE7 og vista og må da bruke Firefox i stedet for. | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-05 00:14 | |
![]() | Det var Firefox han hadde, som ga problemer. Han har nå fått det til å virke med både Opera og Explorer. Men hvorfor virker ikke Firefox... | |
Torill | 2008-07-05 13:42 | |
![]() | Jeg fikk også helt akutt problemer med Firefox. Noen mente at det kanskje var et avrusningsprogram som var lagt inn for at vi om spiller for mye ordspill skal trappe ned.... Men det er jo bare å prøve en annen metode for å få i seg dopet. Er man avhengig, så er man avhengig. | |