Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 579

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spelar glede2012-04-14 21:10
Antall innlegg: 5

Spillere som forsvinner?
Har hendt at jeg har spilt med noen som bare forsvinner, ekstra ille når vi spiller et spill som tar 5 minutter per omgang....

Den andre spilleren ga ikke opp, bommet ikke på sine forsøk eller byttet bokstaver på 3 runder!!!!

Hvis jeg vil gi opp så står det at det kan påvirke min statistikk, hvis jeg vil passe meg ut (dette var i begynnelsen av spillet), så tar det meg 15 ganger(for jeg må vel passe 3 ganger og vente 5 min mellom hver gang).

Hellgirl832012-04-14 21:31
Antall innlegg: 26

skjønner frustrasjonen, men må innrømme at av og til så mister jeg nettet og klarer ikke komme meg inn igjen :S
synes det er veldig ekkelt for motspiller blir sikkert frustrert og sur for at jeg kaster bort tiden deres, men det er ikke med vilje :(
av og til kommer det opp at jeg blir koblet fra og av og til må de vente heeele resten av spillet :(

krakemor2012-04-14 21:31
Antall innlegg: 59

det har hendt for meg og, skulle gjerne sett en mulighet for og avslutt ett slikt spill uten konsekvenser. det kan vel hende for alle at det oppstår store nettproblemer, eller at en av utenforliggende grunner må gå fra pcen, men det er eltid det formidles hvorfor.

Juro2012-04-14 21:31
Antall innlegg: 13

Noen spillere er frekke og bare forsvinner,men så er det noen som mister nett og forsvinner uten at de vil det selv.
Men jeg mener at de som ikke gidder å spille mer kan trukke på "gi opp" slik at motstanderen slipper å sitte å vente.

Spelar glede2012-04-14 23:42
Antall innlegg: 5

Det stod faktisk i det siste spillet at motstanderen hadde fått kontakt igjen to ganger, men det stod ikke at eller når motstanderen mistet kontakten. (Det stod "motstander er koblet på" x2 ila spillet). Så jeg skjønner jo at det ikke er motstanderen sin feil, men hvis dette skjer ofte burde det være mulig å avslutte spillet uten minus i statikken.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?