Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 431 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
kath23 - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 22:51 | |
![]() | takk for spillet! Er det ikke vanlig høflighet å si takk for spillet når man er ferdig med et spill selv om man vinner eller taper? | |
Vattnisse | 2008-07-07 22:58 | |
![]() | følsom? | |
ajnor | 2008-07-07 23:10 | |
![]() | Enig med kath23, det er vanlig folkeskikk å både hilse og takke for spillet! Man er ikke følsom om man etterspør vanlig høflighet. | |
Blikkboks | 2008-07-07 23:21 | |
![]() | Jeg hilser og takker bestandig. Bare vanlig folkeskikk det da. Og vattnisse, man er ikke følseom bare fordi noen av oss foretrekker en høflig normal tone, selv om vi er gjemt bak hver vår datamaskin. | |
sneengel | 2008-07-07 23:42 | |
![]() | Hei! Dette har vel blitt snakket om før i forum, og folk er ulike. Noen hilser, noen takker, noen har folkeskikk, andre har kanskje spilt nettspill i flere år og er her for å spille og lite annet. Meningene er mange, og alle kan ikke være fornøyde til enhver tid. Men en ting er sikkert, jeg opplever folk her inne 100 ganger mer høflige enn andre spill man kan spille online. Så om du setter pris på en som hilser og takker for seg, så vær glad for det, og om det ikke skjer, så er det kanskje ikke så mye å bry seg om. Takk for meg :) | |
Blikkboks | 2008-07-08 00:02 | |
![]() | Jeg skjønner at ikke alle gidder og hilse, og henger meg ikke opp i det, bare så det er sagt. Det som irriterer meg er sånne korte unødvendige innslag, på lik linje som vattnisse her kom med. | |