Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 717 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
malinche | 2012-05-21 18:05 | |
![]() | Skuffet I 2009 foreslo jeg en ordspill app, ideen ble avfeid og noe latterliggjort. Nå har wordfeud tatt over, men selv ikke da følger ordspill opp... Kom igjen da, ordspill er best og kan vel tilbys også til oss som mer og mer bruker iphone, ipad og lignende? | |
lillys25 | 2012-05-22 02:00 | |
![]() | ordspill på mobil hadde vært såååå bra. Heller ordspill enn WF :) | |
moped | 2012-05-22 07:32 | |
![]() | Hjertens enig, gøy å spille ordspill, lag en app for oss | |
Rydningen | 2012-05-22 08:26 | |
![]() | Tviler på at det vil funke særlig. Veldig mange har alt WF, og de som klarer å lage slikt vil nok satse på andre ting. Jeg vil tippe at de fleste har den betalte versjonen av WF, og da er det lite å tjene på en lignende app. Men jeg er jo naturlig nok ikke superkjempemegaframtidssy nt. Hadde jeg vært det, hadde jeg heller spilt Lotto, enn å ment dette. | |
Glory | 2012-05-22 21:09 | |
![]() | De fleste har nok ikke den betalte versjonen av WF, tipper jeg. Dessuten har WF-gründeren selv uttalt at han tjener langt mer på de som har gratis-versjonen pga reklameinntektene ;o) De som event latterliggjorde forslaget, malinche, har nok måttet bite seg i tunga i etterkant når man hører hvilken inntekt WF-gründeren kan innkassere. | |
Torill | 2012-05-23 23:27 | |
![]() | Nå er det faktisk mulig å prøve seg på den danske versjonen av ordspill på mobilen, både iphone og android. Sjekk Ordkamp.dk | |
Torill | 2012-05-23 23:42 | |
![]() | Jeg er i gang med mitt første spill. Ordspill på dansk med wordfeud-smak- | |
moped | 2012-05-24 20:45 | |
![]() | er ikke WF, evighetsspill da, tar jo flere timer/dager å bli ferdig, gøøøørrr, artigere å ta en match og bli ferdig liksom. har ikke prøvd WF noe særlig, men den erfaringen var slik spill mot mange og lenge. | |
tigerpuz | 2012-09-29 01:11 | |
![]() | har både wf og ordspill på telefonen :P spiller hver dag :D forresten....mitt 1 innlegg i forum :P | |
fredslilje | 2012-09-29 01:39 | |
![]() | Eneste forskjell på WF og ordspillapp er rankingen. Bedre med ordspill på nett, mer spenning:) | |