Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 755

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
BowRain2012-06-15 12:00
Antall innlegg: 52

Sorry!!
Vil bare innom å beklage for avbrutt spill i går kveld, det var absolutt ikke med vilje!
Litt usikker på hvem jeg spilte mot, så da ber jeg om unnskyldning her :)

Hadde akkurat begynt et spill, så skjer det...strømbrudd!! Det lot seg dessverre ikke fikse der og da, og dermed var jeg uten nett resten av kvelden...og resultatet ble jo da en avbrutt kamp :(
Venter nå på elektriker og håper jeg trygt kan ta igjen det tapte i kveld ;)
Var surt å gå glipp av spillet og miste mange poeng, men håper motspiller tjente noen poeng for uhellet i det minste ;)

Luigiterra2012-06-15 15:02
Antall innlegg: 4

Jeg har hatt nettbrudd to ganger på rappen, håper folk er i stand til å ta det med godt humør, i motsetning til hva jeg er :)
Det er plagsomt, og så får man jo ikke varslet.

mafisk2012-06-15 15:46
Antall innlegg: 1

Det var meg du spelte mot, og det var jo ikkje eit kjekt spel, men det var jo ikkje din feil. Eg fekk litt ekstra poeng då:)
God helg.

solvin2012-06-15 19:07
Antall innlegg: 12

Min pc er ikke helt i orden og den slår seg av helt umotivert. Ergo faller jeg ut av spill her jeg også, bare å beklage.

BowRain2012-06-16 20:05
Antall innlegg: 52

Surt når sånn skjer, å ikke minst kjipt med de poenga man mister...men på en an side er det jo bare et spill å heldigvis ikke noe livsviktig man går glipp av ;)
Hehe godt du tjente noen poeng på det mafisk, greit det kommer noe godt ut av det for den som sitter igjen ;)

Seier - Ikke medlem lenger2012-06-16 23:04
Antall innlegg: 86

Dette kommer jeg aldri til å forstå meg på...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?