Spillrom
Sjiraffen | 19 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 761 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
herr_strert | 2012-08-15 00:29 | |
![]() | Hakkete ordspill? Er det flere som har google chrome som standard web-leser og som opplever at spillet oppfører seg hakkete (også lyden), at det går treigt og at motstandere bare valser over deg (spesielt i panikk!)? Liddell tipset meg om å laste ned en ny web-leser og etter at jeg tok i bruk mozilla firefox har alt fungert fint igjen, så denne anbefales som standard nettleser. Håper dette kan være til hjelp for spillere som sliter med og irriterer seg over hakkete spill. M.v.h., Martin | |
ave - Administrator | 2012-08-15 01:33 | |
![]() | Fram til siste oppdatering av flash, så har firefox vært bedre enn google chrome for meg, etter oppdateringa har det blitt mer jevnt ujevnt på begge nettleserne. Det irriterende med chrome for meg er at det legger seg en "linje" rett under spilleruta, slik at jeg ved bokstavflyttinger på brikkeholderen kan risikere å komme borti denne. Da låser/læser hele spillet seg med garantert tap i panikk som konsekvens... | |
AaseB | 2012-08-15 15:21 | |
![]() | Hos meg fungerar bare I Explorer for tida. Både Firefox og Chrome hakkar og heng etter siste flashoppdateringa. Håpar det ikkje varar så lenge... | |
CleverDuck | 2012-08-15 15:59 | |
![]() | Jepp samme sjitn hær Martin... Får teste firefox'n æ å :) | |
mindre | 2012-08-15 17:21 | |
![]() | Her henger det i explorer... | |
trampoline - Ikke medlem lenger | 2012-08-15 21:28 | |
![]() | Jaaaaa....:( | |
gompedyret | 2012-08-15 21:53 | |
![]() | Hvis du har problemer med siste flash og firefox er det minst tre ting å prøve ut. -Oppgradere til firefox 15 beta. Enkelte sier at siste flash fungerer bedre med denne. www.filehippo.com/do...d_ firefox/ -nedgradere til en versjon av flash som fungerte bedre for deg. Mer info her: helpx.adobe.com/flas...si ons.html -Sjekke om det er noen add-ons som går dårlig sammen med siste flash: Slå først av alle add-ons og se om det ordner saken, deretter kan du feilsøke ved å "slå på" en etter en. Om du gidder. Pst: Generelt er www.filehippo.com/ et fint sted å få tak i gode programmer. | |