Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 717

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mirihild2012-09-27 16:33
Antall innlegg: 7

Hvorfor funker ikke spillrommet?
Hei! Spillrommet har ikke funket på lenge nå.
Det er rett og slett ingenting som fungerer. Hver gang jeg går i et spillrom, står det:

Kobler til spillrommet...
» Serveren svarer ikke. Prøv et annet spill. Dersom det ikke fungerer, kan det skyldes at du sitter bak en brannmur. Se "Vanlige spørsmål" på hjemmesiden!
» Tilkobling opprettet. For å begynne å spille, kan du starte et nytt spill, eller bli med på et allerede opprettet, nytt spill ved å klikke på et åpen dør-symbol i spillmenyen til høyre. Lykke til!

Men alt er fortsatt bare hvitt, jeg får ikke opp noen nye spill osv...

Jeg har gått inn på hjelpespørsmålene og prøvd ut masse:
Jeg har sjekket adobe versjonen min, det er en av de nyeste tror jeg; versjon 11,4,402,278.
Jeg har prøvd å slå av brannmuren, skrudd av noen av blokkeringene osv.
Jeg har prøvd en annen datamaskin, det funker heller ikke på den.

Det fungerte før men ikke nå lenger på denne dataen. HVA ER GALT? Jeg har lyst til å spille!

~Mirihild

Mirihild2012-09-27 16:42
Antall innlegg: 7

Jeg har også prøvd en annen nettleser, bruker vanligvis internet explorer (har den nyeste versjonen). Jeg har ogdå prøvd kabel. Nettet har kan være veldig treigt, jeg bor på en skole, så mange elever bruker internettet ;)

rbm2012-09-27 16:49
Antall innlegg: 859

Det kan være det hjelper å re-starte maskinen din...og har du andre program som går kan det gjøre at du ikke kommer inn...og rens maskinen--så ikke kapasiteten er dårlig fordi du har *gammelt* stoff lagret---

Sanding2012-09-27 17:02
Antall innlegg: 133

Jeg har en brannmur som gjør det der. Den heter McAfee, og sier ikke ifra på forhånd, - den bare nekter ordspill litt tilfeldig når det passer den...

twiver2012-09-27 17:20
Antall innlegg: 3469

Her er en flott *datatrøbbeltråd* : www.ordspill.no/foru...ea did=6270

Og de som har trådløs router har hatt stort hell ved å restarte denne.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?