Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 597

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JonElise2012-10-14 19:44
Antall innlegg: 2

Sliter med Sjiraffen!!
Jeg er for tiden på Island, og siden jeg er blitt syk ligger jeg på hotellrommet og prøver å spille Ordspill for å få tiden til å gå. Det virker imidlertid ikke som om det kommer til å skje med det første. Jeg får nemlig ikke lov til å starte eller bli med i spill i Sjiraffen. Krokodillen og de andre rommene fungerer fint, men her er det jo så og si ingen å spille mot. I Sjiraffen er det hengelås på alle spillene, og jeg får ikke opp listen over hvilke brukere som er pålogget. Jeg får først opp en melding om at jeg ikke får kontakt med serveren, men deretter virker det som om spillrommet åpnes allikevel, bare at jeg ikke er logget inn lenger.
Hjemme i Norge fungerer det vanligvis helt fint (har hatt et lignende problem tidligere, men det er lenge siden og da skjedde det bare én gang).
Noen som kan hjelpe?

JonElise2012-10-14 23:10
Antall innlegg: 2

Ingen? Sliter fortsatt. Er i ferd med ð do av kjedsomhet.
Fascinerende tastatur her i resepsjonen forresten. ðþðþððððð

AaseB2012-10-15 11:57
Antall innlegg: 8147

Eg har inga løysing på Sjiraffproblemet ditt, dessverre. Tenker at det er ganske merkeleg at det er bare det eine rommet du har problemer med.
Når du er lei av å leike med tastaturet kan du jo kjøpe deg ei god bok i staden;-) God bedring!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?