Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 462 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Familien | 2008-07-19 18:39 | |
![]() | Ranking - høy eller lav er best? Hei, Sikkert mange spørsmål rundt denne rankingen, men prøver meg med ett: Er det best med høy eller lav ranking? (regner med at lav ranking angir god spiller) Spør fordi jeg akkurat har begynt, og gikk opp i ranking etter 467 poeng og seier. Min motstander fikk 329 poeng (flakserunde! :) ) Hilsen Eivind | |
Lille Blå | 2008-07-19 18:41 | |
![]() | Best er de med høyest. :) | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 21:44 | |
![]() | tullprat. jeg har firetusenognoe og suger. | |
Torill | 2008-07-19 21:51 | |
![]() | LoboTommy - du må vel være god til noe? F.eks. ordspill? | |
Familien | 2008-07-19 22:32 | |
![]() | Godt å vite at man ikke kan stole på noen her inne da... :) Neida, men dersom ranking nr 1 ikke tilsier at man er best er det etter min mening helt latterlig. Hvilke andre steder i verden skal ranking 4189 tilsi at man er god? Skal ikke sammenligne med sjakk (men det er jo tross alt hjernetrim dette også), men er ikke Magnus Carlsen ranket blant topp 10 i verden? Det er visst nr 1 som er best... :) Familien | |
Torill | 2008-07-19 22:43 | |
![]() | Den som har flest rankingpoeng (for tiden Kontakinte) er nr. 1 i poengligaen og er altså best. LoboTommy har også ganske mange poeng og er for tiden ranket som nr.6. Han er altså blant de beste, selv om han etter eget utsagn suger. Under Topplister finner du en oversikt over poeng og ranking av de 100 beste. På din egen profil finner du både dine rankingpoeng og din plassering. Lykke til med ordspillinga! | |
LoboTommy - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 23:38 | |
![]() | hvis jeg var blant de beste, hvordan har det seg at jeg får neverending grisebank i disse turneringene? sist vi spilte turnering gikk 'finalen' mellom den med nest lavest og tredje lavest rankingtall. Min teori er at rankingen er koblet opp mot lottomaskinen til norsk tipping. | |
starey - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 23:49 | |
![]() | Du sier selv at du har kronisk utmattelsessyndrom.. Derfor er turnering og topplista to forskjellige ting for deg. Du er jo kjempegod. | |
Familien | 2008-07-20 00:27 | |
![]() | Ranking er altså det samme som poengsum, slik jeg forstår det. Takk for svar! | |
starey | 2008-07-20 00:30 | |
![]() | Ja, du kan lese mer under "vanlige spørsmål", fanen på toppmenyen. Der står det hvordan rankingen regnes ut :) | |