Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 420 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kirsti | 2008-07-19 19:32 | |
![]() | Hyggelig at du ville spille ... Ble akkurat nektet å delta i et spill, men i stedet for meldingen "Du er blitt nektet å delta i spillet" i chatten, sto det "Hyggelig at du ville spille, men det passer ikke nå." En mye triveligere variant! Er dette ny standardmelding, eller kan man endre dette i sine innstillinger - og i så fall hvor (jeg lette, men fant det ikke)? | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 19:34 | |
![]() | Ny standardmelding. Har vært en liten stund nå... Takk for hyggelig tilbakemelding. | |
Karindi | 2008-07-19 21:23 | |
![]() | Greit at det er hyggelig men eg liker det ikkje, kvifor passer det ikkja da, kvirfor starte eit nytt spill så passer det ikkje akkurat no. Får heller sei at ein ikkje vil ha den motspelaren som har sett seg opp da. | |
als | 2008-07-19 21:23 | |
![]() | einig det same gjeld for observerer i staden for spionerer ... | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-19 21:51 | |
![]() | Nå har vi endret tekstene etter at spillere synes de gamle ikke var hyggelig. Ikke alle kan bli fornøyd hele tiden. Dette må dere leve med. | |
joscha | 2008-07-19 22:02 | |
![]() | Karindi! En forklaring til at det ikke passer kan jo väre at to venner har bestemt at de vil spille sammen uten at de har låst spillet! Eller så kan man väre usikker på å spille med noen som har veldig mye mer poeng enn en selv - eller mindre for den del for da taper du oftest mange poeng. Jeg synes det skal mye til för en kan ta det personlig at man får et avslag. Lykke til videre med dine spill! | |
als | 2008-07-19 22:37 | |
![]() | hei ser at mitt innlegg kjem heilt feil ut. eg er på parti md kirsti, og ikkje med karindi. er glad for endringane det er fint at standardteksten no er langt høflegare og hyggelegare enn før. takk for det... | |
Rabiaz | 2008-07-19 22:45 | |
![]() | "Folket" blir aldri fornøyd. | |
Thengel | 2008-07-19 23:04 | |
![]() | Hei Jeg er blitt avist mange ganger på grunn av min lave skåre (var ikke så god i scrabble som jeg trodde) :) Slik jeg ser det er dette fult forståelig, jeg ser jo hvor liten en person med høy poengsum får igjen for å slå en med lav, og hvor mye han eller hun mister hvis de skulle tape. Så jeg er fornøyd med å spille mot folk på mitt nivå, så skal jeg helelr komme opp og ta dere "høytskårere" om en liten stund! :) | |
monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-07-20 08:37 | |
![]() | als, jeg ser klokkeslettene er like der oppe:) | |