Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 573 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emmas | 2013-01-05 12:39 | |
![]() | er så plaget... Spillet mitt " fryser" gang på gang. Tidligere klarte jeg å ordne opp i det, og komme inn i spill igjen. Nå er det bare en ting jeg får lov til: Slå av maskinen. | |
scrabler | 2013-01-05 13:21 | |
![]() | Har samme problemet - har holdlt på noen uker nå. slitsomt. Er det noen som har en forklaring - og forslag til hva som kan gjøres? | |
miamaria | 2013-01-05 13:32 | |
![]() | anbefaler kabel i stedet for trådløst, dersom det er mulig. | |
ave - Administrator | 2013-01-05 13:35 | |
![]() | @emmas - Hvilken nettleser bruker du? | |
westbas | 2013-01-05 13:37 | |
![]() | Har hatt innlegg om det samme. Synes det er så rart at det hele tiden er oss spillere "som får skylden" ! Har supert utstyr hjemme, samt mye kapasitet på nett, (Har også hjemmekontor, uten problemer) Blir hele tiden henvist til tråder under vanlige spørsmål!! Noe som selvfølgelig først har blitt lest! | |
Moostar | 2013-01-05 13:41 | |
![]() | Har hatt samme problemet - da med mozilla. Bytta til google chrome og nå går det bra. | |
ave - Administrator | 2013-01-05 13:52 | |
![]() | Det kan se ut som om Ordspill i kombinasjon med enkelte nettlesere har større problemer med frysing, utkobling mm. Derfor er det nyttig info å vite hvilken nettleser som er i bruk. En annen ting, det er faktisk mange som ikke leser infotråder, regler, eller forum forøvrig før de spør om tema som er omtalt der. Derfor denne litt repeterende (og oppdragende) og tydeligvis irriterende henvisning til vanlige spørsmål.... Ønsket vårt er å få slippe å svare tusen ganger på likelydende spørsmål som allerede er besvart. Derfor, nok en oppfordring til alle om å søke opp aktuelle problemstillinger i "vanlige spørsmål", samt bruke søkefunksjon i "søk i forumet". Det kan være både nyttig, morsomt og interessant. Men selvfølgelig, finner man ikke ut av ting, så besvarer vi så godt vi kan. Imidlertid er vårt tekniske ansvar og kompetanse begrenset, så på dette nivået blir det mest synsing og erfaring som kan deles. | |
rbm | 2013-01-05 13:54 | |
![]() | Jeg hadde samme problem...med gammel maskin vel og merke..byttet til Chrome..hjalp ei stund...men måtte kjøpe ny maskin og nå bruker jeg Explorer...men nå det er sagt...jeg tror pc-er av og til sliter med å holde på nett-forbindelsen hvis man har trådløs...jeg har skrevet i en annen tråd at å restarte absolutt alt man har hjelper noen ganger...Ellers må jeg si at ORDSPILL er det som er vanskeligst å komme inn på når jeg bruker mobilt bredbånd på hytta osv. kommer inn på alle andre ting...men sjelden ordspill...spillrommene altså...så det er noe i det folk sier at det er noe med ordspill som ikke er helt bra!! | |
KristineS - Ikke medlem lenger | 2013-01-05 14:20 | |
![]() | Samme problemer her med at spillet til stadighet fryser..forferdelig irriterende... Har avinstallert/ installert på nytt både det ene og det andre..merkelig at det KUN skjer når man er på ordspill om det skulle være pc/ andre programmer som er problemet.. | |
ave - Administrator | 2013-01-05 14:51 | |
![]() | Igjen, hvilken nettleser bruker du? Jeg skjønner problemet fordi jeg har det selv når jeg spiller Ordspill på mozilla firefox, spillrommet låser seg etc etc. Google chrome er ikke så ille, men det hender bokstavene henger. Derfor har jeg i det siste spilt på Internet Explorer (IE) og så langt fungerer alt greit. Derfor, med bakgrunn i egen erfaring og synsing rundt dette, så spør jeg om hvilken nettleser som er i bruk og har du forsøkt noen andre, dersom problemet er beskrevet som tidligere i tråden. | |
westbas | 2013-01-05 16:21 | |
![]() | Jeg synes iallefall det er irriterende å få et stort antall "Avbrutt" når man ikke har gjort det med vilje :( | |
scrabler | 2013-01-05 18:22 | |
![]() | Bruker Mozella - så kanskje jeg skal bytte til Internet Explorer - takk for tipset | |
Emmas | 2013-01-05 19:31 | |
![]() | Jeg bruker også Mozilla Firefox. Mener at dere faktisk har anbefalt dette tidligere? Har trådløst nett og relativt bra maskin som nå er litt over 2 år. Har fulgt alle gode råd, men får kanskje prøve Explorer? | |
Happy4You | 2013-01-05 20:20 | |
![]() | jeg hadde masse problemer i fjor, og da brukte jeg internett explorer. nå har jeg stor pc - bra internett, og jeg bruker google chrome, og det funker bedre enn det gjorde i fjor :)! | |
ave - Administrator | 2013-01-05 21:17 | |
![]() | Det var etter en flash-oppdatering sommeren 2012 at ordspill ble kranglete på firefox for mitt vedkommende. Tok litt tid før jeg byttet nettleser (liker mozilla best, sånn generelt), håpet stadig at nye flashoppdateringer ville "resette" Ordspill for meg. Det har dessverre ikke skjedd; så derfor IE+Ordspill= sant på meg nå. | |
peren - Ikke medlem lenger | 2013-01-05 22:26 | |
![]() | Bruker firefox har brukt explorer pluss andre maskiner ,samme problem ,så det må være noe galt med ordspill Slutt å skyll på nettlesere og ta tak i problemet, Aftenposten | |
melville - Ikke medlem lenger | 2013-01-06 01:20 | |
![]() | Ordspill på gamle maskiner er umulig. Tør ikke logge inn på nettversjonen uten å ha en helt ny maskin tilgjengelig. | |
Skyttedame - Ikke medlem lenger | 2013-01-06 17:37 | |
![]() | Har hatt samme problem medfrysing av bilde/spill. Når en mye på ordspill o.lign. blir det liggende div cookies. Om dere kjører CCleaner lastet ned gratis fra Piriform vil dere merke forskjell. Kjør Ccleaner en gang pr dag eller mer om du er inne mye. :-) | |