Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 762 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-20 20:19 | |
![]() | Årets sommertreff - påmelding! Da har vi etter flere tilbakemeldinger på at helgen ble vanskelig for mange i.f.m. skolestart, flyttet helgen til 30.aug-1.sept. Stedet blir det samme. Bygdin Fjellhotell. Bygdin ligger vakkert til i naturskjønne omgivelser ved foten av Valdresflya, ca.10min med bil fra Beitostølen. Her har vi fått de meget hyggelige prisene kr 1700.- per person i dobbeltrom med full forpleining (helpensjon) fra fredag middag til søndag frokost, med enkeltrom kr 200.- dyrere. Det legges opp til Scrabbleturnering på lørdag ettermiddag, men det vites ikke i skrivende stund om denne blir offisiell eller uoffisiell. Mer info siden. Lørdagen rundes av med en hyggelig allmennquiz ved undertegnede. Det legges ellers opp til en hyggelig og avslappende helg i frisk fjelluft og vakker natur, med mange utfluktsmuligheter i umiddelbar nærhet, som Valdresflya, Gjendesheim m/Besseggen, Ridderspranget, samt ypperlige fiske- og turområder rundt pensjonatet. Praktisk informasjon rundt transport : Fra Oslo : Ca.3 timer med bil. Ekspressbuss flere ganger om dagen til Beitostølen. Fra Bergen : Ca.4 timer med bil. Ekspressbuss til Fagernes. Henting her kan avtales Fra Trondheim : Ca.4,5 time med bil og godt humør. Hjemmesiden til hotellet finner dere her : www.bygdin.com/ Vi tar en påmeldingsrunde her for å sjekke hvor mange vi blir, og så bestiller vi rom etterhvert. Hotellet holder av plasser til oss så lenge det er mulig, så vi setter ikke noen endelig frist for påmelding. Det er imidlertid kun et begrenset antall rom som har eget bad, så det lønner seg å være tidlig ute dersom man vil ha dette. Og én ting til : Det er flere som har spurt om disse treffene er kun for "proffene". Det er det ikke. Her er det åpent for alle, og det er ment som et hyggelig og sosialt arrangement hvor folk som normalt kun treffes via nett og chat nå får sjansen til å oppleve hverandre "live"! Jeg er med! Blir du? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-20 20:22 | |
![]() | Her er en fungerende link til hotellet. www.bygdin.com/ | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 20:07 | |
![]() | Er det virkelig ingen som har lyst til å bli med? :( | |
| GreteSB | 2013-03-24 20:16 | |
![]() | Joda, men for meg er det altfor tidlig å bestemme dette nå. Beklager det. | |
| twiver | 2013-03-24 21:47 | |
![]() | Lysten er helt klart til stede :) | |
| berrum | 2013-03-24 22:09 | |
![]() | Jeg hadde tenkt å være med på den helgen som først var foreslått. Den helgen som det nå blir konfirmeres datteren min seg. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-24 23:11 | |
![]() | 14 timers kjøring i løpet av ei helg blir i meste laget for min del. (i og med det er snakk om ei helg etter ferien). Men; godt initiativ, den skal du ha Erik75! | |
| Nixita | 2013-03-24 23:28 | |
![]() | Jeg har veldig lyst til å være med, skjønner dette er er åpent også for oss amatøter, unansett hva er siste frist for å mellde seg på? Veldig bra iniativ Erik | |
| gompedyret | 2013-03-25 02:03 | |
![]() | Nixita, vi er alle amatører. ;) | |
| mymlen | 2013-03-25 07:28 | |
![]() | Joda. Alle dyr er like. Men noen dyr er likere enn andre. | |
| bris1 | 2013-03-25 09:46 | |
![]() | Uffda, mymlen, jeg håper du spøker! Jeg er enig med de som synes at det er litt tidlig å melde seg på en helgetur i slutten av august. Har en del planlegging som må på plass først, siden vi kommer til å være i flyttemodus denne sommeren. Men håper fortsatt å få det til. Erik, kan du si noe om når siste frist for påmelding er? (Savner påmelding fra de som så gjerne ville bytte helg ;-)) | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 10:29 | |
![]() | Valget står mellom Frankrike og dette treffet, tja... Blir Frankrike denne gangen:) | |
| nalo | 2013-03-25 11:04 | |
![]() | Google fortel meg at eg vil bruka 6 timar og 44 min (+ ventetida på ferja). Det vert for langt å køyra for ei helg når eg ikkje kan starta før etter jobb på fredagen og må vera heima før nattevakt på søndagen. Sorry Erik, eg ventar på bømlatreffet, ein gong får me det nok til...... | |
| Valpen | 2013-03-25 15:42 | |
![]() | Har medfølelse med Erik og hans positive forsøk på samling Trodde denne tråden var for påmelding... ikke all verdens unnskyldninger for ikke å delta! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 16:48 | |
![]() | Ha-ha, Valpen... Spot on ;) Skjønner selvfølgelig alle de som synes det blir langt o.s.v. Vi har ikke satt noen endelig frist for påmelding ennå. Jeg holder kontakten med hotellet, og gir beskjed når vi må begynne å bestille/andre begynner å booke denne helgen. Så tar vi det derfra. Ok? Synes uansett vi bør ta en liten opptelling her før 17.mai. Både realt og høflig å gi beskjed til hotellet (som foreløbig er svært velvillige med å tilrettelegge alt for oss) hvis det ikke blir nok interesserte her til å lage et treff av det, så de ikke holder av plass og rom til oss som vi ikke benytter iallefall. Men, det skjer jo selvsagt ikke! ;) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 16:52 | |
![]() | Er det å betrakte som en påmelding, valpen? Trodde denne tråden var for påmelding... ikke valpens dype medfølelse! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 16:59 | |
![]() | Nå ble det brått liv her! Ho-ho! | |
| Valpen | 2013-03-25 17:12 | |
![]() | Føler vel litt mer for Eriks forsøk enn det ser ut som du gjør - frøken snerp | |
| ave - Administrator | 2013-03-25 17:30 | |
![]() | Denne tråden er i hvertfall ikke etablert for å være en konkurranse i hvem som føler mest, best, flest etc, så ; on topic, please. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-25 17:33 | |
![]() | For å ta en liten oppsummering, da : Foreløbig er vi to påmeldte. Meg m/følge :) | |