Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 747

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ToveA2013-07-05 14:52
Antall innlegg: 64

Knallhard ?
Nå ble jeg faktisk litt fortvilt ! Har nettopp avsluttet et spill som jeg vant stort, og på slutten sa motspiller "Du er knallhard ! Ikke noe samspill i det hele tatt..." Jeg vet ikke hva motspiller mente med dette, og litt senere kom "Gratulerer ! Men ikke noe hyggelig å spille med sånne !" Jeg ba om en forklaring, for jeg aner fortsatt ikke hva vedkommende mente ?!

AnnikenN2013-07-05 15:19
Antall innlegg: 229

Han mente kanskje at du var vanskelig å spille mot. Som at du sperrer for han eller noe. Men sånn spiller da alle, så jeg tror ikke du skal gidde å bry deg om det. Noen taper med lett sinn og andre ikke:)

abelon - Ikke medlem lenger2013-07-05 15:20
Antall innlegg: 1807

Kanskje du har spilt mot "ordspills problembruker" ; eller så har Ordspill fått en "problembruker" til ... Håper ikke det !
Sånne kommentarer skulle man jo ikke tro at voksne mennesker kunne komme med ! Men det skjer av og til , og da må man bare tenke at vedkommende ikke har helt kontroll på følelsene sine , og oppfører seg som en drittunge . Det er vel den eneste forklaringen på sånne kommentarer som du fikk servert her .

ToveA2013-07-05 15:29

Skulle ønske motspiller kunne komme med en forklaring, for jeg har en følelse av at han/hun ikke mente å være en "problembruker" eller dårlig taper, men at han/hun mente noe spesilet som jeg gjerne skulle vite hva var... Har liksom aldri hørt om "samspill" i Ordspill...

JamesO - Ikke medlem lenger2013-07-05 15:46
Antall innlegg: 2649

De som blir sure fordi motstanderen ikke legger brikkene slik at de skal få maksimal uttelling og bingo etter bingo ja dem blir vel også sure fordi fotballaget favorittlaget deres spiller mot faktisk bruker keeper.

arctic - Ikke medlem lenger2013-07-05 15:50
Antall innlegg: 931

det høres ikke ut som ordspills problembruker, men husk seinere at hvis noen er ubehagelige i chatten, ta kopi og send til oss =)

hva vedkommende her egentlig mente er jeg dog usikker på. å være knallhard kan jo og være å være skikkelig god.

Irwa2013-07-05 15:55

Dette er nok ikke problembrukeren. Jeg har spilt mot vedkommende, og hun ville ikke ordlagt seg på denne måten. Knallhard....hmmm....ta det positivt du!!

memma2013-07-05 16:19
Antall innlegg: 42

Jeg ville nok reagert likt med ToveA.
Vi spiller jo for å koble av med et underholdende spill, og en sitter igjen med en spørrende og ubehagelig følelse etter sånne kommentarer. Meningen bak den er vel nokså klar - motspiller hadde en plan for neste legg, men muligheten var stengt når det ble hans tur.

Vi spiller vel alle i den hensikt å vinne mest mulig, ikke få til vakkert samspill, da måtte vi hatt en medspiller og ikke en motspiller
- men dog: tap og vinn med samme sinn.

Så Irwa har rett - knallhard er i virkeligheten et annet ord for dyktig.

abelon - Ikke medlem lenger2013-07-05 16:21
Antall innlegg: 1807

Kommentarer som : "ikke noe samspill i det hele tatt" og "ikke noe hyggelig å spille med sånne " ; er vel mest et uttrykk for vedkommendes frustrasjon , og har ingenting med noe som helst å gjøre ! Kommentarer uten mål og mening ...
JamesO beskriver det på en god måte ! he he , måtte le
Så da er det kanskje best å unngå denne spilleren ?
For vi vil ikke bli forstyrra av idiotiske kommentarer her på Ordspill !
Man vil spille i fred og ro.

Ordguden - Ikke medlem lenger2013-07-05 16:58
Antall innlegg: 68

høres ut som en dårlig taper.. poenget med scrabble er å vinne, ikke gjøre det morsomt for motstanderen. å ødelegge for motspilleren er jo litt av poenget

gompedyret2013-07-05 22:11
Antall innlegg: 4381

Spill engasjerer. Innimellom blir noen sure når de ikke får det som de vil. Noen av disse igjen føler noen ganger for å sutre. Sånn er det bare.

alone2013-07-05 22:48
Antall innlegg: 387

Virker på meg som om vedkommende har misforstått hele ordspillet.......
Ikke gidd å bruk tid å energi på disse uttalelsene. Bruk energien din for det den er verdt i Ordspill Lykke til..:)Tove.A

Skorpion19582013-07-05 23:37
Antall innlegg: 455

Det er ikke alle som tåler å tape, men man må ikke bry seg noe om det. Spill og kos deg med det. Ikke hør på de som er så negative og ikke klarer å se at andre vinner. Det er de som har problemer, og ikke du.

ToveA2013-07-05 23:50

Takk for støtten, alle sammen :)

picassa2013-07-06 16:35
Antall innlegg: 596

Den komentaren hadde jeg ikke reagert paa.Hadde tatt det som at jeg var vanskelig aa slaa,ikke noe verre.

meso2013-07-06 20:07
Antall innlegg: 257

Ikke la deg provosere av slike slengbemerkninger, har selv fått kommentarer som :" du er håpløs å spille mot , du gir ingen ting" og en som tydeligvis ikke betrodde meg å lede spillet: "hvem er det egentlig som spiller"? Synes det bare er dumt og bryr meg ikke noe om det.

snuppilura2013-07-06 20:20
Antall innlegg: 153

I alle dager... Det hadde jeg tatt som et kjempekomlipent! At jeg var en verdig og vanskelig motstander som vedkommende følte hun/han kom til kort mot i dette spillet og at du spilte taktisk. (det snur jo som kjent i ordspill). Hvis vedkommende også gratulerte deg med seieren er det vel ingen grunn til å føle seg sjikanert?

JamesO - Ikke medlem lenger2013-07-06 20:55
Antall innlegg: 2649

Bra sagt snuppilura ! Der kom den. :)

ToveA2013-07-07 05:39

Ja, snuppilura, kanskje det var sånn det var ment, men da kunne jo vedkommende svart når jeg spurte hva han/hun mente da ! Tenkte ikke iden retningen i det hele tatt...

ljusnan2013-07-07 09:02
Antall innlegg: 175

Alltid hyggelig å spille med ddeg ToveA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! .-)

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?