Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 747 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| divaen | 2014-03-04 17:34 | |
![]() | Katter og hunder Noen som har gode råd for å holde disse dyra fra å gjøre fra seg i hekken og blomterbedet. Eierne har like mye vett i hodet på størrelse med en hasselnøtt. Jeg er drit lei av eierne og dyrene deres. Går heller ikke å snakke fornuft med disse folkene heller. grrr | |
| mesta | 2014-03-04 18:00 | |
![]() | Spre kaffegrut i jorda i blomsterbedet /hekk. Sitron /appelsin liker de heller ikke. På dyrebutikk for man å kjøpt noe som heter " katt vekk" Hilsen katteeier | |
| terø | 2014-03-04 18:20 | |
![]() | Eddik er et gammelt råd | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-03-04 18:34 | |
![]() | Skaff deg en kjempestor og sinna hund som kan bo i hundehus rett ved hekken og bedet! | |
| mesta | 2014-03-04 19:34 | |
![]() | Å gjør du som Erik75 sier ender du opp med å få mere møkk å plukke opp)) | |
| divaen | 2014-03-04 20:20 | |
![]() | Takk for rådene. skal prøve de ut, men hund på meg blir det ikke. | |
| baardju | 2014-03-04 21:21 | |
![]() | Kattene liker ikke planten "Tagetes"... Hunder vet jeg ikke råd for, men de skal vel strengt tatt følges opp av eier.. | |
| kallekanin09 | 2014-03-04 23:40 | |
![]() | Som katteeier kunne jeg fort latt meg provosere av tonen i innlegget ditt, og svart med samme mynt; men vil heller fokusere på de fordelene du som nabo har: Katter (de aller fleste) holder nabolaget forholdsvis musefritt, plantene dine får gratis gjødsel, hunder pleier å gi lyd fra seg hvis det skjer noe som kan skade folk (inkludert deg) og det er veldig, veldig mange som får økt livskvalitet av å ha kjæledyr. Følg de fine rådene du har fått her, masse gode remedier som verken skader planter eller dyr. Mjau! ;-) | |
| Cygnus | 2014-03-05 10:14 | |
![]() | bra, kallekanin09! | |
| Emil1960 | 2014-03-05 13:41 | |
![]() | KJEMPEENIG ! | |
| ave - Administrator | 2014-03-05 18:47 | |
![]() | Min favoritthistorie på dette temaet er fra noen år siden; jeg bodde i et tett nabolag med to katter og småunger, naboen min hadde en unge på samme alder. En vakker sommerdag hvor naboen jobber med hageflekken sin nærmest freser hun til meg at "hadde det ikke vært for at det var så mange unger her hadde jeg lagt ut gift til kattene for lenge siden". Jeg ble litt paff, men fikk samlet meg raskt og kom med følgende gjensvar: " Du skjønner det, nabo, at hver morgen før jeg slipper ut kattene så sier jeg til dem, nå må dere være greie puser og ikke bæsje i hagen til May-Brit; men de hører altså ikke på meg!" (jeg hadde nok litt latter i stemmen) Hun ble kjempefornærmet, snudde rompa til meg og gravde videre. Selv har jeg hatt mange morsomme stunder med gjenfortelling av historien, og fornøydhet med kjapt svar på tiltale :) Jeg har fortsatt katter, bor på et annet sted, men naboene skal være glad for renovasjonsarbeidet kattene gjør med tanke på alle "musegavepakkene" jeg får i løpet av sommerhalvåret. | |
| Cygnus | 2014-03-05 19:02 | |
![]() | Bra historie, ave! Katter er ikke bare vakre, de er også nyttige (skjønt våre er innekatter så nytten ligger ikke i musefangst for samfunnet!) | |
| AnnikenN | 2014-03-05 19:51 | |
![]() | Helt ærlig så kjenner jeg at jeg egentlig blir fryktelig provosert av ordstarter,......men..... ........... Jeg er hundeeier, bor midt i Oslo. Har en fantastisk fin bakgård som er perfekt for både firbente og to tobente. Her luftes hunder og barn i skjønn forening, men...............så er det alltid noen som må ødelegge for andre. Har selv opplevd å få huden full av naboer som selv ikke har hunder fordi det ligger hundebæsj i bakgården. Som småbarnsmor i tillegg er selvfølgelig dette kjedelig da jeg ALLTID og uten unntak plukker opp alt etter min lille firbente venn.( i tillegg plukker jeg opp etter alle andre store og små i bakgården). Så når det ligger VERDENS STØRSTE BÆSJ plukker jeg den opp fordi jeg vil ha det trivelig der jeg bor. Uff, dette ble masse surr, men syns det er drøyt å hate alle dyreeiere pga de som ikke tar ansvar for dyrene sine.Nemlig!! | |
| Nixita | 2014-03-05 22:03 | |
![]() | Prøv å overse de som ikke rydder opp etter dyrene sine og se heller gleden ved å ha dyr, og den kontakt menneske og dyr kan få. Verden vil bli kald uten dyr tror jeg. Se på dette rørende klippet: blog.petflow.com/so-...-i n-tears/ | |
| alone | 2014-03-05 22:10 | |
![]() | katter og hunder må jo få lov å være de oxo stakkar :) Skjønner ikke at noen bruker så my energi og tankespinn på disse dyrene. | |
| higard | 2014-03-06 17:50 | |
![]() | strø litt pepper i beddene, så skyr iallfall kattene d...... fra en dyre elsker som hater att dyr lider..... | |
| Magne Suim | 2014-03-07 00:14 | |
![]() | Jeg synes du kan kjøpe deg en tyrannosaurus som gå rundt i nabolaget og kan spise opp alle katte- og hundeeierne. Da vil de nok få en lærepenge! | |
| Emil1960 | 2014-03-07 06:33 | |
![]() | Helt helig Nixita !!!!!! | |
| Junisol | 2014-03-07 09:47 | |
![]() | Du er nok litt vel mye diva du Divaen...Kattene graver jo ned sine etterlatenskaper, så det kan vel ikke være så farlig og jeg har enda til gode å se noen av mine hunder gjøre fra seg i en hekk! Er det sikkert at du ikke overdriver en smule? For øvrig bør alle hundeeiere ha med seg pose, men det hender faktisk noen ganger at man kan gå tom... | |
| GreteSB | 2014-03-07 10:32 | |
![]() | Der jeg har leilighet om sommeren har boligselskapet bestemt at alle katter og hunder skal være i bånd. Det plager ikke meg at katter går fritt, med unntak av at jeg faktisk ikke kan ha verandadøra oppe fordi et par av dem går inn. Jeg er veldig allergisk for katter. Skal prøve ut rådene i tråden. Når det gjelder etterlatenskaper, de syns når snøen forsvinner! | |