Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 771

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ToveA2014-06-16 23:31
Antall innlegg: 64

Frustrerende...
Avsluttet nettopp et spill der jeg vant knepent. Motspiller har omtrent samme ranking som meg, og vi har spilt sammen før. De siste rundene måtte hun melde pass, og da hun underveis sa "tfs", tilføyde hun også "skjønt her foregår noe muffens". Jeg spurte hva hun mente med det - både etter spillet og i privat chat. Fikk ikke svar, og jeg syns det er så utrolig irriterende å slenge ut noe sånt uten å forklare nærmere...

kelli2014-06-16 23:32
Antall innlegg: 45

Akkurat det samme har jeg opplevd :)

Dorthe b2014-06-16 23:38
Antall innlegg: 153

Uff , sånn skal det ikke være ... Du blir mistenkeliggjort og får ikke svar på hva som er " muffens" . Dårlig taper du har spilt med :(

Winston2014-06-17 11:33
Antall innlegg: 157

Jeg må ha vært utrolig heldig med mine motspillere, slik har jeg aldri opplevd (med unntak av spill med ordspills problembruker).

sharia - Ikke medlem lenger2014-06-17 12:58
Antall innlegg: 2

Jeg har opplevd mye rart her inne, og litt utbrudd må en da tåle her inne for det første og for det andre så er det noe muffins med enkelte en spiller mot når en spiller gang på gang mot samme person og opplever akkurat det samme hver gang anngående bokstavtildeling. Nei det er nok en del hårsåre personer her inne som ikke tåler for mye. Så da bør vel muligheten til bortfalle siden det er så mange som føler seg støtt her inne.:-)

gompedyret2014-06-17 14:44
Antall innlegg: 4381

Noen takler tap dårligere enn andre (jeg takler dem ikke alltid like godt selv!) og har kanskje i tillegg en dårlig dag. Jeg forstår at dette er irriterende, men løsningen er nok å ta det som en kompliment. :)

alone2014-06-17 15:48
Antall innlegg: 387

Vet du hva ?????? Tenker det er juks de ymter frempå med ...Kan ikke få sakt det mange ganger nok ,,På seg selv kjenner man andre,,
Selvfølgelig tror jeg ingen liker å tape men so WHAT ..La vær ganske enkelt :)

berita2014-06-17 17:58
Antall innlegg: 848

Hei, alone. I en annen tråd nå nettopp oppfattet jeg det som at du har kalt en annen spiller juksemaker og pipelort, og at du syntes han var hårsår da han nevnte det (i en hyggelig tone). Kanskje jeg misforstår, og da kan det jo være andre som også gjør det, fint hvis du forklarer/oppklarer:-).

ToveA2014-06-17 21:25
Antall innlegg: 64

sharia, helt greit å komme med noen utbrudd enkelte ganger - jeg er slett ikke hårsår - men det er som sagt FORKLARINGEN jeg savner...

Winston2014-06-30 09:15
Antall innlegg: 157

Tap og vinn med samme sinn. Ikke kom med ufyseligheter selv om du er en dårlig taper.

lups - Ikke medlem lenger2014-06-30 09:43
Antall innlegg: 105

Skriver dere her bare for og ta noen ell??? Du gjorde det og du skrev det osv -----Barnslige syntes jeg enkelte av dere er :) Spill ordspill og takl tapene deres og gå videre i livet hehehehe :)

mormora2014-06-30 10:38
Antall innlegg: 20

"Tap og vinn med samme sinn"
disse poengsummene er faktisk bare noen tall på PC'n

alone2014-07-01 12:01

Berita....Aldri har jeg beskyldt noen for juks...Det var den gangen med Terø??? Beklager at dere begge tok det ille opp... Var rettere e spøk som jeg i utgangspunktet ikke skulle ha lagt ut...Får dessverre lide for det enda...Et godt råd ..Prøv og legg det bak dere og jeg vil ha meg frabedt å få ting slengt i tryne så fort jeg prøver å skrive noe på disse forumsidene.....Burde kanskje slutte med det ....

Noe nytt2014-07-01 15:36
Antall innlegg: 83

Ingen dårlig ide.

spurven2014-07-01 17:00
Antall innlegg: 103

Jeg er nok ganske enfoldig, men jeg lurer fært på hvordan det går an å jukse her inne - ?? Er det ikke slik at en får utdelt en rekke bokstaver og tid og så er det om å kunne bruke dette på best mulig måte. Fins det noen smutthull - - - Ja ja, noen har glemt å leke tror jeg!

Cygnus2014-07-01 17:21
Antall innlegg: 44845

spurven - jeg har heller aldri skjønt hverken hvordan det går an å jukse, eller å avsløre det - men det går an, forsikrer de meg om! Hva vitsen er, skjønner jeg heller ikke - kan liksom ikke forestille meg hvordan en tenker 'nå var jeg flink' hvis en vet at resultatet er bare juks!

berita2014-07-01 23:04

Godeste alone, hvis du velger å skrive på forum, risikerer du at andre svarer deg, det er slik det er. Jeg fikk inntrykk av at den regelen som du ikke kunne få sagt mange nok ganger til oss andre, ikke gjelder for deg og bad om forklaring/oppklaring. Jeg mener jeg gjorde det på en brukbart høflig måte. Det jeg tror jeg har forstått nå, er at når du kaller noen juksemaker, er det spøk, hvis andre gjør det, er de juksere selv, ifølge regelen din «på seg selv kjenner man andre».

Kan tilføye at jeg aldri er kalt juksemaker av noen, men blir jeg det, vil jeg nok ha problemer med å se på det som spøk.

alone2014-07-02 01:36

Jeg skjønner at jeg ikke passer inn her for å være ærlig så kjenner jeg litt på ,,bobbing av andre,,Kjenner oxo noen som har gitt opp hele ordspillet pga at dem alltid blir hugget ned i skoen av dere som tror dere er flinkere både i ord og det å skikaniserer andre...Vi har vel et ord på det oxo sant??...Dette er det siste jeg skriver i dette forumet så får du/ dere finne dere andre sveklinger ...Det gjelder langt fra alle ,de fleste er greie å spille med ...

BeVi12014-07-02 02:34
Antall innlegg: 290

Unnskyld meg, men jeg lurer på hva dere driver med i all denne nedrakkingen av alle og en hver?? Dere spiller ordspill, og kan ikke en gang uttrykke dere i skikkelig norsk språk?? Skjerpings!!

berita2014-07-02 08:08

Alone, jeg sjikanerer deg ikke, jeg diskuterer med deg. Jeg synes du noen ganger er svært bombastisk og syntes du motsa deg selv veldig tydelig denne gangen. Du har beklaget det, alle kan gjøre feil, og da legger jeg det bak meg, slik du nettopp skrev. Om noen dager har alle glemt det, og du er vel ikke typen til å la deg knekke så lett? Det er bra å ha ulike folk på Ordspill og på Forum, ellers blir det jo ingen diskusjoner og meningsutvekslinger!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?