Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 656 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-01-15 08:58 | |
![]() | Er det riktig å spille videre ? Når den man spiller mot får tilkoblingsproblemer og blir koblet ut. Er det da riktig å spille videre selv ? Hva mener folk ? Bør man selv stanse å spille og vente på at den man spiller mot får koblet seg på igjen, eller bør man benytte anledningen til å legge ut bokstaver og sikre seg ekstra rankingspoeng helt til spilletiden går ut ? | |
| GreteSB | 2015-01-15 09:02 | |
![]() | Det er vel opp til den enkelte. Jeg pleier å passe et par ganger, legge et ord og så passe. Hvis vedkommende ikke kommer tilbake passer jeg ut. | |
| CleverDuck | 2015-01-15 11:07 | |
![]() | Jeg ser folk er oppurtinister her og peiser på når problemer oppstår. Men jeg synes ikke man kan forvente noe annet, strengt talt. Jeg har problemer med det så velger heller å la være å spille til tilkoblingen igjen er stabil. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-01-15 11:18 | |
![]() | opportunist m1 person som setter øyeblikkelig fordel over prinsipper; værhane, streber | |
| Cygnus | 2015-01-15 11:45 | |
![]() | Jeg synes det er en ekkel situasjon , så prøver å se det an - legge litt, passe litt - og hvis ingenting skjer, passe helt ut. | |
| bearo | 2015-01-15 17:10 | |
![]() | Enten får du peise på for full maskin, eller så får du la tida gå like lenge sjøl. Mellomløsninger der du skaffer deg sjøl kjempefordel tidsmessig under dekke av å vere høflig er berre fjas. | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2015-01-17 08:47 | |
![]() | Jeg spiller helt til det sier stopp :) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2015-01-17 19:55 | |
![]() | Enhver må selv passe på å ha god pc / linje, dette er en konkurranse!! Har man noen gang sett en skiløper som stanser opp fordi motstander brekker staven? Jeg spiller til gong-gong`en går og tenker på meg selv, og setter pris på at andre gjør det samme mot meg. | |
| pellkjell | 2015-01-17 19:59 | |
![]() | selvfølgelig er det greit å spille videre. Hvorfor skulle det ikke være det? | |
| bris1 | 2015-01-17 20:29 | |
![]() | Jeg har mer enn en gang opplevd at motspiller står over sin tur til å legge ut. Noen ganger er det ren taktikk - vedkommende håper på at jeg skal skape muligheter for at han/hun får sjansen til å legge en bingo eller på de ettertraktede røde feltene. ( Jeg spiller nesten bare tilfeldig). Noen ganger er det datatrøbbel, og da går det stort sett et par-tre omganger før han/hun er i spill igjen. I mellomtiden legger jeg ut, noe forsiktig slik at jeg ikke åpner for de største mulighetene. Faller jeg ut, opplever jeg at motstander gjør det samme. Dersom det er slik at det "moralsk riktige" er å passe seg ut av hensyn til motstander, ser jeg for meg at det kan diskuteres en rekke andre situasjoner. For eks. kan man lure på om det er umoralsk (forutsatt at man har høyere rank, selvfølgelig) å A) sperre motstander inne i et hjørne B) legge ut søkkevis av bingoer C) spille vanvittig fort D) spille og chatte samtidig E) passe når man har oppnådd høyere poengsum osv, osv. Og da har jeg ikke nevnt alle de som har et intenst forhold til Brikkemajoren. Han er nå forresten notorisk utro, men det er kanskje det som gjør ham så spennende? | |
| Cygnus | 2015-01-17 20:38 | |
![]() | Bra, Bris! | |
| Cygnus | 2015-01-17 20:38 | |
![]() | Bra, Bris! | |
| bearo | 2015-01-18 22:36 | |
![]() | Kvifor skal noko vere umoralsk kun om ein har høgare rank? Kva i alle dagar er umoralsk med å spele for å vinne? Skal ein la vere å legge dei beste orda? Slik at motstandar ikkje berre taper, men han taper mot nokon som ikkje speler på sitt beste fordi han er rævva. Skal ein bruke lengre tid enn ein treng, fordi stakkars motstander? Skal ein ikkje få lov å chatte om ein føler for det heller? Det er då vel valgfritt å svare. Om motstandaren din passer så er det vel berre fint at du får fleire sjansar til å ta innpå? | |
| bris1 | 2015-01-18 23:05 | |
![]() | Ironi, bearo, ironi! | |
| PattiSmith | 2015-01-19 10:49 | |
![]() | Jeg har aldri avbrutt når motspiller er kobla fra. Jeg har heller aldri opplevd at motspiller har avbrutt eller passet ut når jeg selv har vært kobla fra. | |
| alone | 2015-01-19 12:04 | |
![]() | I mangel på tema så trer snillismen frem hos enkelte føler jeg.... | |
| bearo | 2015-01-20 20:04 | |
![]() | Ufint å bruke ironi på nettforum. Eg såg mykje tekst og leste berre lista. Syns det hadde vore fint om nokon kunne lage ein tråd der vi kan diskutere kor lumpent og utrivelig det er med folk som brukar ironi der det måtte passe dei. | |
| Cygnus | 2015-01-20 20:08 | |
![]() | Men gjør det da, bearo - what's stopping you? | |
| bearo | 2015-01-20 20:35 | |
![]() | Veit ikkje korleis ein lagar trådar. | |
| bris1 | 2015-01-20 21:02 | |
![]() | He he, bearo er den same gamle! | |