Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 16 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2015-06-16 18:36 | |
![]() | Trude Drevland Bør Trude Drevland ta seg kraftig i sammen og gå av som ordfører i Bergen? | |
| kallekanin09 | 2015-06-16 19:13 | |
![]() | Jeg synes du bør ta deg kraftig sammen. Trude Drevland er ikke akkurat min favorittordfører, verken som politiker eller menneske, men akkurat nå tror jeg at hun fortjener å få være i fred. Vi får heller ta opp tråden når hun er tilbake i manesjen. | |
| Valpen | 2015-06-16 19:14 | |
![]() | Den formuleringen reagerer jeg på. Hva betyr å "ta seg kraftig sammen"? Hun har fått bred politisk støtte for pressekonferansen hun ga i går i etterkant av beklagelige feil hun har gjort. Jeg synes det skinner tydelig gjennom i spørsmålsstilling din at du ikke er en borgerlig velger. Er det slik at du gosser deg? Hun trenger timeout, men vil helt sikkert komme sterkt tilbake. Mange ønsker henne hjertelig velkommen i høstens valgkamp. Bergen skal også de neste 4 årene ha et borgerlig styrt byråd med henne som ordfører. | |
| pellkjell | 2015-06-16 19:23 | |
![]() | valpen: du bør ta deg kraftig i sammen! Hvorfor skal Bergen ha borgerlig styrt byråd de neste 4 årene? Drevland må slutte å lyve! Nå! | |
| Valpen | 2015-06-16 19:35 | |
![]() | Dette blir for useriøst -gir meg her. | |
| pellkjell | 2015-06-16 20:39 | |
![]() | useriøst du liksom! Du slenger ut en påstand om at Bergen skal ha borgerlig styre også de neste fire årene! Og Trude Drevland skal fortsatt være ordfører! Makan til useriøst innspill. | |
| Gullet80 | 2015-06-16 21:04 | |
![]() | Fyfaen å mye dumt en finner på Forum!!! | |
| sekhmet | 2015-06-16 22:11 | |
![]() | Da synes jeg du skal starte en glup tråd, Gullet80 - for å heve standarden, mener jeg. | |
| pellkjell | 2015-06-16 22:14 | |
![]() | Ja, vi venter i spenning, Gullet. | |
| bris1 | 2015-06-16 22:25 | |
![]() | Håper denne tråden dør en stille død! Jeg har dermed sagt hva jeg synes om det å reise en slik problemstilling. Spørsmålet ser ut til å være en litt oppdatert variant av Helga Pedersens oppfordring til sine partimedlemmer om å sverte motstanderne ved enhver anledning. La nå Drevland komme til hektene og bli friskmeldt først, i det minste! | |
| Cygnus | 2015-06-16 22:32 | |
![]() | Ja hun har virkelig hatt det tøft, det må jeg si - men det kunne vært en interessant diskusjon her, hvis en unngikk personen Drevland/partitilhørighet , men f eks diskuterte rollene til politikere versus deres menneskelige sårbarheter, og ikke minst medienes behandling av disse sakene. Jeg har firsåvidt vært imponert over at bergensavisene og mediene generelt har holdt seg unna ordføreren som konen til sin mann ig den miseren. | |
| pellkjell | 2015-06-16 22:46 | |
![]() | Hvis innholdet i en tråd ikke passer deg bris1, da håper du tråden dør en stille død! Artig. | |
| solfridpeder | 2015-06-16 23:39 | |
![]() | alle mennesker bør få en sjangs---også hun---hun er en tøff DAME---- | |
| auau | 2015-06-17 09:21 | |
![]() | Man sparker ikke en som ligger nede. | |
| bris1 | 2015-06-17 11:33 | |
![]() | pellkjell, jeg går ut fra at du opprettet tråden for å høre andres mening om det du tar opp? Jeg er uenig med deg i denne saken, og det gir jeg uttrykk for. | |
| Winston | 2015-06-17 12:46 | |
![]() | Hun la seg flat på pressekonferansen og ga åpne uttalelser og sviktende dømmekraft og brist i korttidshukommelsen pga. omstendigheter som hadde feid de fleste av oss av banen. Heia Trude Menneskelig å feile, Guddommelig å tilgi. | |
| pellkjell | 2015-06-17 12:55 | |
![]() | bris1: ja, jeg har lest hva du har tastet inn her, og uenigheter forholder man seg til. Noe annet skulle tatt seg ut! Men å ønske en tråd en stille død?? | |
| bris1 | 2015-06-17 13:56 | |
![]() | Tråden, pellkjell, tråden. Skjønner ikke hva du reagerer så voldsomt på, dessverre. Men - deg om det! | |
| pellkjell | 2015-06-17 14:58 | |
![]() | Agent bris1 = med rett til å ønske livet av tråder..... Et voldsomt ønske! Saklig? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-06-17 15:28 | |
![]() | Alle kan trå feil, men det er noe med å gjenta feilen gang på gang inntil pressen har så mye dokumentasjon at når man så omsider kommer med sannheten er det fordi man ikke lenger har noe valg. Det er bøttevis av folk som har måttet gå av p.g.a. langt mindre og ufarlige overtramp enn Drevland. Men hva som skjer videre her må bergenserne selv bestemme. | |