Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Emil1960 | 2016-02-18 23:55 | |
![]() | Vi må ha sertifikat for motorkjøretøyer, hva med å ha det får å ha unger og dyr også ? Jeg mener virkelig at det er viktigere ! | |
| pellkjell | 2016-02-19 00:01 | |
![]() | Ikke dum tanke! Det er ingen menneskerett å ha verken barn eller dyr. | |
| alone | 2016-02-19 21:34 | |
![]() | NEII....... så tror jeg slettes ikke på denne tuklingen med å lage alle disse kunstige befruktningene Det er nok en grunn for at noen skal ha barn ,andre ikke en ting til ...I dag er det mange som behandler dyr som mennesker ...Og hvis ikke det er galt så må det være noe galt med meg !!!! Hva vet vel jeg om det ??? | |
| tjodleik | 2016-02-19 22:06 | |
![]() | Jeg tror det sertifikatet trådstarter etterlyser heter skolegang. Her er de fleste kvalifisert. | |
| Cygnus | 2016-02-19 22:50 | |
![]() | Hva mener du med å behandle dyr som mennesker? (Og vi er jo også dyr) | |
| Emil1960 | 2016-02-19 23:37 | |
![]() | Jeg mener at folk får barn ...kanskje lite gjennomtenkt , og mange skaffer seg også dyr , uten å ha den minste peiling på hva det egentlig innebærer - har sett/ ser ofte eksempler på det ! Derfor mener jeg at et sertifikat/ læring på dette er nødvendig ! For vi vil vel både barn og dyr det beste ?! | |
| Emil1960 | 2016-02-19 23:39 | |
![]() | Hvem snakket om kunstig befruktning ? | |
| tjodleik | 2016-02-19 23:57 | |
![]() | Jeg fikk nylig en datter. Ante ikke hva jeg gikk til. Livet er snudd på hodet. Men jeg skjønner ikke hvorfor du mener jeg må ha sertifikat for dette.... | |
| Emil1960 | 2016-02-20 00:06 | |
![]() | Det mener jeg heller ikke...poenget mitt er at det fins så mange som bare får unger , uten å ha noe å tilby , og skaffer seg dyr uten å ha peiling på hvordan de fungerer ! Hjertelig lykke til ! | |
| trosten | 2016-02-20 10:02 | |
![]() | Jeg skjønner veldig godt hva alone mener og er faktisk enig :) Derimot og ha sertifikat for å få barn og dyr ???????Den var dyp....Dra ned ti U landene og server den heller !!... Hva med 16 åringen som er gravid og står for uten sertifikat ???? Mor og barn i fengsel ????Jeg bare tenker litt høyt :) Ha en fin dag .. | |
| Emil1960 | 2016-02-20 10:30 | |
![]() | Denne ble dratt litt langt vel...er det misforståelser her ? Jeg mener kun at man bør vite hva man gjør når man skaffer seg enten barn eller dyr, eller andre levende vesener for den saks skyld, og det må da være til det beste både for eier, foreldre og dyr/ barn ?! | |
| alone | 2016-02-20 15:57 | |
![]() | Jeg beklager på det sterkeste at jeg har uttalt meg her ...Flere plasser her inne føler jeg meg rett og slett mobbet av et par av dere Kommer heretter aldri til og sette et ord på trykk !!!! Dere må tro veldig godt om dere selv...Kjenner til flere som har sluttet pga dere ...Føl dere fornærmet dere som tar det til dere... | |
| bris1 | 2016-02-21 03:48 | |
![]() | Jeg leser gjennom tråden og klarer ikke å se hva som har vært mobbeinnlegg, alone. Ser at en er enig med deg. Og jeg vil si at jeg er enig med deg i at dyr ikke skal behandles som mennesker. Det tror jeg ikke er bra, verken for dyret eller de som steller det. Har nok mange ganger tenkt som Emil at det mange som får barn og som ikke har de beste forutsetninger for å ta vare på det. Sertifikat (eller bevis for skikkethet) får vi neppe se i vår tid, men hvem vet hva fremtiden bringer? | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2016-02-21 09:10 | |
![]() | Det er faktisk mange som går rundt med store løse hunder i byen der jeg bor, dette ser ofte ut til å gjelde folk med rusproblemer. Mange av dem har null forståelse for andres frykt for deres dyr. Dette er ofte store hunder, og det skaper ikke akkurat trygghet i gata. Jeg har også mange ganger tenkt på at det burde vært et sertifikat eller lignende, dette kunne ført til bedre trygghet for alle, både hund, eier og andre. Jeg har selv en fantastisk hund og regner meg som hundeelsker. Hvis noen oppfatter dette innlegget som skittkasting til rusmiljøer så er det absolutt ikke ment som det. | |
| pellkjell | 2016-02-21 11:46 | |
![]() | Alone: Mobbing? Hvem er det som mobber her? Eller er det noen innlegg som er blitt fjernet? | |
| Cygnus | 2016-02-21 12:38 | |
![]() | Jeg kan heller ikke se noe som ligner på mobbing, alone. Bris, jeg vet ikke hva du (og alone) mener med behandle dyr som mennesker - f eks er det til skade hvis en gir katter mennesketran og hunder menneskesjokolade, og det er vel en type behandle dyr som menneske. Men et eldre familiemedlem syntes det var fryktelig at vi tok en katt til dyrlege for operasjon - for henne var det å behandle dyr som mennesker. Så er genuint interessert i hva dere mener. | |
| auau | 2016-02-21 13:01 | |
![]() | Kanskje dette med å behandle dyr som mennesker viser til å tillegge dyr menneskelige tanker? Og det har dyrene neppe. Husdyr/kjæledyr er eierens ansvar og vi plikter å se etter at de har et godt liv. "Alt for hunden," sa våre gutter når de satte seg tett sammen i baksetet for at hunden skulle få nok soveplass! | |
| Cygnus | 2016-02-21 13:21 | |
![]() | Alt for hunden høres ut som et godt valgspråk! | |
| Emil1960 | 2016-02-21 17:00 | |
![]() | FLOTT AT NOEN FORSTÅR POENGET ! | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2016-02-21 19:27 | |
![]() | Jeg er enig med dere to kjerringer :-) Men ikke glem respekten for dem som ikke liker eller er redd hund!! Hunden er et flokkdyr og er nederst på rangstigen i den flokken den er i (i mitt tilfelle min familie), og der liker den seg. Når hunder ikke vet hvor de hører hjemme på rangstigen, fører der til frustrasjon for hunden! Anbefaling: Kjøp dere en Shetland Sheepdog og få et bedre liv, de er fantastiske!!! | |