Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 518 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-09-22 21:58 | |
![]() | BINGOgratulasjoner Hvem var det som "innførte" GRT ved bingolegging ? Har fra første stund syntes det var masende og ikke minst helt unødvendig . Ønsker å få satt stopp for dette "forstyrrende elementet" i spillet . Jeg legger bingoer temmelig ofte , og er dritt lei disse bingogratulasjonene . Så vær så grei å få bort denne irriterende gratulasjonsgalskapen . Regner med at de aller fleste synes det er noe tull . | |
| Lene T | 2016-09-22 22:18 | |
![]() | Huff så mye fælt. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-09-22 22:30 | |
![]() | nei , det er ikke fælt , men helt latterlig at man skal bli forstyrra i spillet uten grunn . For det har hendt at jeg ikke har sagt takk til denne gratulasjonen , og fått kommentarer for det . Hovedpoenget mitt er at det er forstyrrende . Heldigvis er det en del som ikke kommer med disse tomme GRT ene , men alt for mange som gjør det . Det burde jo være enkelt å stoppe . | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-09-22 22:43 | |
![]() | burde vært utestengt de der folka der! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-09-22 22:43 | |
![]() | særlig den som innførte det! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-09-22 22:44 | |
![]() | jeg gratulerer ingen. verken ved bingo eller seier. jeg bare spiller. | |
| OlafBenny | 2016-09-22 23:47 | |
![]() | Jeg gratulerer bare eksepsjonelle bingoer. Når Pederpeder legger bingoer som 'CUPFEBEREN' mot meg så fortjener ham litt ros! :) | |
| Cygnus | 2016-09-23 01:12 | |
![]() | Synes det er morsomt å gratulere fine ord enten det er bingo eller ei! | |
| Cygnus | 2016-09-23 10:20 | |
![]() | Og til abelon: har du ikke verre problem, synes jeg du skal prise deg lykkelig! Forøvrig er ALLE hilsner og slikt, muntlig og skriftlig, egentlig tomme ord, fraser vi lærer! | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2016-09-23 10:29 | |
![]() | Ganske spennende hva folk gidder å irritere seg over, jeg har også fått kjeft fordi jeg er arrogant og ikke gratulerer ved bingo. | |
| bonaqva | 2016-09-23 10:59 | |
![]() | jaja da kan jeg utestenges, for jeg har gratulert folk med bingo | |
| AaseB | 2016-09-23 11:56 | |
![]() | Det skal du ikke være redd for at du blir, bonaqva. ;) | |
| ChilliApril | 2016-09-23 12:28 | |
![]() | Er nok flere av oss som blir det da bonaqva hehe | |
| bonaqva | 2016-09-23 13:04 | |
![]() | Hehe så bra Aase, lurer på hva jeg skulle brukt den ekstra tiden jeg hadde fått til da :) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-09-23 15:02 | |
![]() | Vel , jeg kan ikke forvente at folk skal slutte å slenge ut tomme fraser. Så da må jeg bli "uhøflig" , og ikke bry meg om GRT er , og evt. sure kommentarer når jeg eller motstander legger bingo . Så da har jeg kommet et skritt videre , og gjør som ritalina : Jeg bare spiller . Og tenker at hvis motspiller reagerer , så er det ikke mitt problem. | |
| trosten | 2016-09-23 15:04 | |
![]() | Er det ikke det ene så er det jammen mæ det andre , sa kjærringa da hu blødde naseblo :) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-09-23 15:33 | |
![]() | Så er i hvert fall jeg ferdig med dette temaet . Og er glad for det ! | |
| Fiskekroken | 2016-09-23 22:06 | |
![]() | Er enig med abelon. Synes ikke det er irriterende, men unødvendig forstyrrende med den automatiske, påtatte grt for en helt ordinær bingo. Og det er da helt unødvendig å komme med spydigheter fordi hun sier hva hun mener. En rar ting det at hei, grt og tfs er veldig vanlig når man spiller på pc, men veldig sjelden når man spiller på appen. Bortsett fra at chattvinduet er litt enklere å komme til, er det noen som har en teori på hvorfor det er sånn? | |
| Cygnus | 2016-09-23 22:10 | |
![]() | Akk ja, dere må være lettforstyrrelige! Ser heller ikke at noen har vært spydige! | |
| Cygnus | 2016-09-23 23:18 | |
![]() | Det jeg mener, er at hvorfor skal vi bry oss enten noen gratulerer eller ikke? Eller sier tfs eller whatever! Det virker helt likegyldig - each to his own! Det som slo meg som litt komisk, var at abelon begynte hele tråden med å si at hun la så mange bingoer at det var veldig forstyrrende å bli avbrutt hele tiden av gratulasjoner - fra statistikken hennes kan en se at det ikke er en overveldende mengde (0,8 per kamp) så akkurat det argumentet virker litt hult. | |