Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 556 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-12 21:17 | |
![]() | Forskrekka? Blir du forskrekka når du møter folk du kjenner som du ikke har sett på lange tider, ja, flere år, og så ser du hvor gamle de ser ut? Ja, skikkelig gamle!!!! Blir du forskrekka da? | |
| Emil1960 | 2017-11-12 21:43 | |
![]() | Oh yeah 😳 | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-12 21:53 | |
![]() | Mennene ser eldre ut enn damene. Helt klart! Gråe i håret eller skalla. Akk akka ja | |
| Cygnus | 2017-11-12 22:29 | |
![]() | Jeg blir forskrekket når jeg ser en gammel cygnus i speilet!!! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-11-12 23:23 | |
![]() | Ubarmhjertig ! Og det kunne man ikke forestille seg når man var ung . Gode kremer ; forsiktig med soling og en liten innsprøyting eller to hjelper i hvert fall noe ... | |
| HannaLo | 2017-11-13 08:19 | |
![]() | Egentlig ikke. Det er jo sånn det er- man har jo ikke noe valg, Livet preger jo både dem og alle oss andre. Tenker vel heller kanskje; oi, Livet har gitt deg mye å stri med... | |
| trud | 2017-11-13 08:42 | |
![]() | Det går den veien høna sparker.... men vi er heldige som får leve sånn noenlunde sunne og friske - både i sinn og skinn selv om livet ikke har fart over oss med silkehansker !! Et godt smil og øyne som ser deg gir et mye bedre inntrykk enn et glatt ansikt og øyne som ser forbi deg.... | |
| auau | 2017-11-13 11:50 | |
![]() | Enig, trud! Vi har så mye å glede oss over, Utenpårynker viser at vi har levd en stund, med verdifull livserfaring underveis. Innvendig føler vi oss atskillig yngre, det tror jeg de fleste (pensjonister) nikker samtykkende til. A propos "den veien høna sparker": For ca re generasjoner siden var det en bekymret lærer som sa til en elev: "Det går den veien høna sparker med deg. Og hvilken vei er det?" Gutten, som klarte seg godt senere i livet, svarte kvikt:"Står 'a i solveggen, sparker 'a sørover!" Gutten var klokere enn læreren, spør du meg! | |
| bris1 | 2017-11-13 14:43 | |
![]() | Jeg synes de fleste av mine gamle venner (bokstavelig talt ;-)) ser helt flotte ut, jeg. Derimot blir jeg forskrekka når jeg ser bilder av meg selv. Det jeg ser der stemmer overhodet ikke med det bildet jeg har inni mitt hode. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 15:56 | |
![]() | Ja det har skjedd. Traff en gammel kompis på butikken som jeg jobba med en sommerjobb i tidlig på 1990-tallet. wow, fyren så mye eldre ut enn jeg trodde, rynker og greier, grå i håret. Han var den harry bilrånertypen med underlivshumor som spesialområde. Men han var hyggelig snill og rolig og grei. Artig å minnes gamle dager og alt det gærne vi fant på i jobbtida. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 21:16 | |
![]() | Javel folkens. Men jeg da som går rundt og tror at jeg stadig er ung og sånn....... ;-) | |
| Cygnus | 2017-11-13 21:42 | |
![]() | Det er nettopp det vi også gjør, ritalina - derav forundringen når vi kommer forbi et speil! Men never mind, vi takler det grasiøst! :) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 21:44 | |
![]() | Supplerer meg selv; Javel folkens. Men jeg da som går rundt og tror at jeg stadig er ung og sånn....... ;-) selv når jeg kikker i speilet ;-) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 22:04 | |
![]() | Optiker? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 22:06 | |
![]() | hæ? optiker? snøft, hilsen fornærmet | |
| Cygnus | 2017-11-13 22:31 | |
![]() | Den kjære klunk er alltid klunkende rettfram!! | |
| trud | 2017-11-13 23:00 | |
![]() | Jeg vil heller være den som jeg gjenkjenner i speilet enn en påkostet, stivnet karikatur av det som engang var.... vi er alle underveis, og på forskjellige stadier i livet. Vi med striper i huden har erfaring og viten som andre ikke har..... smil til speilet så smiler det tilbake til deg :-) | |
| Cygnus | 2017-11-13 23:05 | |
![]() | Ja selvfølgelig vil vi være de vi er, det er vel ikke det som er diskusjonen!! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-11-13 23:38 | |
![]() | hehe, nei, det er absolutt ikke diskusjonen ;-) (slapp helt av). | |
| GreteSB | 2017-11-14 10:46 | |
![]() | Jeg var på en klassefest for noen år siden og syns de andre var blitt så gamle. Mangel på selvinnsikt... ;) | |