Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 633 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| TiramB | 2019-12-14 12:03 | |
![]() | Yrke Hvilket yrke har du? Jeg: lærer, ungdomstrinnet | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 13:56 | |
![]() | Jeg er en enkel bonde med en enkel tilleggsjobb i staten med hjemmekontor med ulike oppdrag i distriktet. Jeg kunne vært lege. Gikk de første to år av medisinstudiet. Gjorde det bedre på alle eksamen enn de fleste andre studentene, men pga. en søvnsykdom og det at jeg "måtte" overta gårdsbruket heime, så valgte jeg å slutte på medisinstudiet etter 2 år. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 17:40 | |
![]() | Det er veldig mye "rart" man kan gjøre uten å ha ett yrke (eller 2). Jeg er en enkel husbygger og utleier. Og var i lange perioder en enkel/dobbel pleier. Og en liten dose avislevering og en varierende dose sykdom. Flere arveoppgjør (har ikke tatt livet av noen); og enda mer rart... | |
| SlituKongen | 2019-12-14 17:58 | |
![]() | Portør på verdens beste sykehus, Ullevål Sykehus | |
| elegant | 2019-12-14 18:16 | |
![]() | Arkivleder i kommune | |
| Nixita | 2019-12-14 18:35 | |
![]() | Ordspilladministrator | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 20:27 | |
![]() | Synd du ikke får betalt for jobben Nixita. Det er jo en flott tittel da: Administrator i selveste Ordspill! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 20:40 | |
![]() | Men egentlig er jeg Fantomet in real life. Bekjemper av forbrytersyndikater verden rundt. Jobbene mine er bare et skalkeskjul. Vikarierer også som agent 005 for The Queen her Majesty. Er også massør for Madonna og skogsarbeider i Hedmark. Rådgiver for Bill Clinton var man også i sin tid. Har også vært uteligger i Trondheim og samlivsrådgiver for kongeparet. Nei dette var ikke riktig, men dette: Men , men, men ... Romersk soldat med vakthold av offentlig bygg var jeg. Fransk løkbonde. Nomade i det som er dagens Grehoria med geiter og storfe. Advokat, jussrådgiver i NY og ansatt for kongressen i USA. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 20:41 | |
![]() | Gregoria , skulle det stå | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 20:47 | |
![]() | Og så er du Årets Navn i Ordspills Forum! Tamtaratamtamtam; bom! Jeg er Årets mest irriterende AVSPORER i Ordspills Forum; Men har forbedra meg så kraftig... at til neste år ryker vel den "tittelen". | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 20:57 | |
![]() | Georgia, skulle det stå.. Jeg har også sporet mye av. Like etterpå angrer jeg,, da jeg tenker uff, dette viser jo ikke respekt for trådstarter og trådens tema...., men gjort er gjort, må skjerpe meg litt | |
| TiramB | 2019-12-14 21:37 | |
![]() | Av og til tenker jeg at dere to er en og samme person ;-) Motbevis det med å stille på live-treff i 2020! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-12-14 22:34 | |
![]() | Hehe- den var god! Ja, hva skal man si? Har du virkelig tenkt det? Jeg har IKKE tenkt at du er den samme som den som du ikke er den samme som... men jeg frykta det. Heldigvis virker det som om de små tendensene til paranoia forsvinner lynfort; akkurat som hos Aran... | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-15 00:05 | |
![]() | Ordputter vi kan spare penger på dette Bergen-treffet om vi bruker samme hotellrom. Tror ikke Tiram er så frigjort, men …. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-15 00:07 | |
![]() | Bedre om vi tar treffet i Trondheim heller. Bergen ligger for langt vest. Trondheim er jeg med på . Og OP og jeg kan dele hotellrom. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-15 00:55 | |
![]() | Kanskje Tiram også vil spleise på hotellrom ? Skjønner det er rart. folk som aldri har møttes skal dele hotellrom, men tenk på pengene man sparer. lett 15 grandis... | |
| GloriaM | 2019-12-15 09:37 | |
![]() | Jeg vil også være med! Tilbake til tråden: Jeg er sykepleier og jobber på lindrende avdeling på helsehus :) Men jeg har også vært lærer, sekretær, kelner og bensinstasjonsdame hehe | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-12-15 11:27 | |
![]() | Vel jeg tullet vel litt om dette med hotellrom. Men jeg har også jobbet som barnearbeider på gårdsbruk fra man var 5 år gammel. Men arbeidsdagen var ikke lengre enn 9 timer i slåttonna, og på vinteren ca 1 time daglig. | |
| Cygnus | 2019-12-15 12:18 | |
![]() | Pensjonert språkprofessor, men som student hadde jeg jobb som guide i Jamestown - USAs første koloni (som overlevde!) - iført drakt fra 1600-tallet. Dessuten var jeg science teacher på et katolsk akademi noen timer per uke. | |
| kda | 2019-12-15 23:34 | |
![]() | Wow, Cygnus. Spennende! Selv er jeg lektor og jobber pt som assisterende rektor ved en Oslo-skole. Har tidligere vært fagoversetter og jobbet for et firma i Tyskland. Var da bosatt i Heidelberg | |