Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 331 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
trymare | 2009-09-04 15:48 | |
![]() | VALG 09 Hvilket parti skal DU stemme? :) greit å ha en slik tråd rett før valget hehe... selv kan jeg jo ikke uttale meg, siden jeg ikke er myndig. så hvilket parti skal du stemme?:) | |
Væringen | 2009-09-04 16:17 | |
![]() | Jeg har fått Sp av alle parti på begge partitestene jeg har tatt,men hadde jeg vært myndig,hadde det blitt SV eller AP.:) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 16:19 | |
![]() | Jeg har forhåndsstemt Rødt. Revolusjon nå! | |
velkommen - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 16:55 | |
![]() | Jeg er stemmer rødt. Syntes de skal få muligheten til å bygge sykehjemsplasser og å bygge ut jernbanen. | |
angry-shoes - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 17:10 | |
![]() | Frp, så klart. Vi har det så jævlig her i Norge, mens den Store Stygge Staten tar alle pengene. Særlig byråkratene og politikerne i alle andre partier enn mitt lever i luksus og overdådighet. Synes det er på tide at vi fikk øket privatforbruket litt. Særlig på luksusvarer. Så skaper vi verdier og arbeidsplasser med det samme! Husk dette ER en ballong som kan blåses opp i all evighet. Bensin og sprit er ALT for dyrt i Norge. Og det er ikke fart som dreper, men biler, så sett opp fartsgrensene. Jeg driter vel i hvordan de har det i andre land. De får passe på seg selv. Bortsett fra hvis USA eller Israel trenger hjelp med å passe sine interesser. Da kan vi være med å krige litt. Noe annet ville jo være feigt og et klart tegn på handlingslammelse. Det er viktig at alle får lov til å gjøre akkurat som de vil. Hva skal vi med dialog og samarbeide? Nei, her får enhver passe seg selv. Bortsett fra homofile og andre vi ikke liker. De skal forbys. Dessuten er alle som er uenige med meg kommunistjævler som støtter folkemord. Bare det burde være grunn nok til å gi din stemme til Siv. | |
angry-shoes - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 17:14 | |
![]() | For ikke å snakke om miljøvern! Vi er det eneste partiet som driter i den slags pessimisme. Er det virkelig noen her som tror det noen sammenheng mellom menneskelig aktivitet og avskoging, ozonhull, sur nedbør, svevestøv og giftige utslipp i luft og vann? Hahaha. Jeg tror jeg må le. Og så er jeg sjokkert da, over at noen synes vi er ansvarsløse! | |
Torill | 2009-09-04 17:26 | |
![]() | Endelig en tråd uten ironi! | |
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 17:35 | |
![]() | Ska stemme på Norgga Sámiid Riikkasearvi i sametingsvalget. | |
matias | 2009-09-04 17:39 | |
![]() | trymare: Er ingen nedre aldersgrense for å si sin mening på ordspill ;) Å nei, skrekk og gru, hvorfor har jeg ikke innsett hvilket fantastisk parti FrP er? Og jeg som allerede har forhåndsstemt SV :S Kunne du ikke kommet med innlegget ditt i går, angry-shoes? | |
dumbomann - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 17:39 | |
![]() | Jeg vurderer å søke jobb som sametingsrepresentant, men må vel få tak i en samekniv først. Man må jo ha en tilknytning til det samiske. | |
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 18:54 | |
![]() | Hvor mange her inne har meldt seg inn i samemanntallet? | |
bearo | 2009-09-04 19:00 | |
![]() | Urk. Ligg unna. Når eg var yngre jobba eg litt på Sametinget, og det er ikkje å anbefale. Kjempehissige jokera med eigne ord og meininger og superparanoia. Ein treig dag på kontoret hadde eg kasta lappa i søppelbøtta for å få tida til å gå. Når eg fortalte dette til dei andre vart eg kjeppjaga til sør. Skal aldri tilbake. | |
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-09-04 19:08 | |
![]() | Ja hold dæ isør. Send bare penger til oss. | |
liselotta | 2009-09-04 19:14 | |
![]() | I følge sameloven kan de som oppfatter seg selv som same, kalle seg same. Virkelig et inkluderende folkeferd :-) Men for å delta i sametingsvalget må en være innskrevet i samemanntallet. (i følge samfunnsfagboka 9. trinn) | |
trymare | 2009-09-04 19:45 | |
![]() | bladde gjennom samf. boken min, men fant ingen samelov... men over til MENINGEN med tråden: hvilket parti skal dere stemme? kom med seriøse svar ikke - sånne nerdete ironiske særegne svar som kun den personen bryr seg om...... | |
Sinabelle | 2009-09-04 20:34 | |
![]() | Tja, aner ikke hva eller om jeg skal stemme. Blir tullball uansett. | |
Smartgirl | 2009-09-04 20:57 | |
![]() | I <3 U Baltez, U re my choice | |
liselotta | 2009-09-04 21:28 | |
![]() | trymare: Underveis/Gyldendal hvilket parti: regner med jeg stemmer Venstre. Ja til et sosialtliberalt samfunn :-) | |
Fiskemann | 2009-09-04 21:43 | |
![]() | Høyre | |
Ingjerd1 | 2009-09-04 22:19 | |
![]() | siv jensen liker hip hop | |