Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 562 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Anitapita | 2009-11-12 11:19 | |
![]() | Ord for dagen Det er bare de dumme som rydder. Geniene behersker kaos. Det fins så mange fine visdomsord - noen som vil dele et eller flere med meg? | |
willywonka | 2009-11-12 11:22 | |
![]() | Julehøytidens nærgående fjernhet nærmer seg ubønnhørlig! | |
grandad | 2009-11-12 11:53 | |
![]() | Ikke stress."Det er bedre å komme 40 min.for sent enn 40 år for tidlig." | |
willywonka | 2009-11-12 13:31 | |
![]() | Jeg har ventet i 40 år, jeg kan vente i 40 år til! | |
peren - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 14:48 | |
![]() | det er mer mellom himmel og jord enn andre steder | |
peren - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 14:49 | |
![]() | den som ler sist er treg i oppfatningen | |
rbm | 2009-11-12 14:55 | |
![]() | Det du IKKE vet KAN du ha vondt av......:-)) | |
zilwia | 2009-11-12 14:58 | |
![]() | Dråpen uthuler stenen - ikke ved makt, - men ved stadig å falle. | |
lindoha - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 14:59 | |
![]() | Favoritten min, fritt oversatt fra bulgarsk: En krone man ikke har brukt er en glede man ikke har hatt. | |
zilwia | 2009-11-12 15:22 | |
![]() | Visdom er evnen til å forstå en livsinnstilling som ikke kunne være ens egen. ######## Man kan tale tusen ganger lenger om en halv sannhet enn en hel. ######## Å gjøre ingenting tar så lang tid at man ikke rekker å gjøre noe som helst annet. | |
indolent | 2009-11-12 15:33 | |
![]() | rot er et tegn på en aktiv hjerne. | |
jwpede | 2009-11-12 15:41 | |
![]() | DET ER UTROLIG Jeg tror at den erkjennelse er sann, og rommer all den visdom vi behøver: Det er utrolig hva man ikke kan, når man av ærlig vilje ikke prøver. Med hilsen fra dypet - Piet og Bobvar | |
Ø N | 2009-11-12 15:42 | |
![]() | De gamle bukkene har de stiveste hornene. Bedre med trøtte armer enn tomme tarmer. Denne uka gikk fort, i overmorgen er det alt onsdag, sa mannen. Barnet må lære å krype før det kan gå. Det blir aldri folk av fe. Den som vet lite, har ikke mye å si. Nå skal vi se! sa den blinde til den døve. Null pluss null er null - tull pluss tull er tull. Det er håp i hengende snøre. Det lukter alltid ille av annen manns skit. Stor buk trenger stort sluk. Det er vanskelig å løfte stolen som man selv sitter på. En kan reise hvor en vil, men aldri fra seg selv. Av barn og fulle folk får man høre sannheten. Alle ser på andre, ingen på seg selv. Det går aldri så godt for en selv før det går galt for andre. Man tenker om andre ut fra eget behov. Skjærer man seg i en finger, er det ille, men skjærer man seg i to, er det verre. Det stygge står ved lag, det pene blir styggere for hver dag. Den som dømmer mellom to venner, mister den ene. Den bør bruke vett som har vett. Noen ganger må man legge det døve øret til. Av og til skal man spørre øret mer enn øyet. Det er best når enhver passer sitt, du ditt og jeg mitt. | |
peren - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 17:33 | |
![]() | alkohol løser ingen problemerermmen det gjør ikke melk heller | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 18:38 | |
![]() | Bedre med penger i banken slik at man kan gjøre mye rart enn å kaste dem bort på et dollarglis. En sau har personlighet. Lykken finnes alltid inne i deg om du leter. Lykke kan man ikke kreve fra andre Enhver handling har mange ulike konsekvenser. | |
Ø N | 2009-11-12 19:16 | |
![]() | Det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil. Man skal aldri nærme seg en okse forfra, en hest bakfra eller en idiot fra noen av sidene. Det er en hårfin grense mellom å være genialt kreativ og å oppføre seg som den største idioten på jord. Så la det stå til - hopp! | |
maf | 2009-11-12 19:56 | |
![]() | Det er veldig få personlige problemer som ikke kan løses med en passende mengde høyeksplosiver. | |
Kirsti | 2009-11-12 19:59 | |
![]() | Den som tror han er uunnværlig, bør stikke fingeren i et glass vann og se nøye på hullet den etterlater seg når han tar den opp igjen. | |
pizza1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 20:16 | |
![]() | Vi er alle perfekte i Guds bilde :-) På noen grunnleggende måter er vi like gode alle sammen. For variasjonens og utviklingens og livets skyld ble vi nødt til å ta ulike retninger fra skapelsespunktet. Bare tilfeldigheter gjorde at person A ikke byttet retning med person B, osv.. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-12 20:19 | |
![]() | Det er fint å sitte på toget, akkurat som det er godt å spise kantareller! | |