Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 406 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 15:33 | |
![]() | Kjære venner Søppelhuer, grauttryner, hesteskjendere, lamminger, kålhuer, trangsynte, gorillavrengtryner, pariakaster langt, lavpanner, gjerrigknarker, stokkmaurbekjempere, flaggermushatere, syvsovere og ikke minst senile og demente. Ja foresten alle dere som ikke føler seg truffet i nevnte kattegorier også.FOR GUDS SKYLD, HUSK Å HANDLE I DAG! For i morra er buktikken stengt. | |
rbm | 2010-04-30 15:38 | |
![]() | Hvor bor du? Vi har da Brustadbu selv på 1.mai...:-) | |
indolent | 2010-04-30 15:43 | |
![]() | var du bekymret for at noen ville låne en kopp sukker? | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 15:52 | |
![]() | De fleste har steder de kan få kjøpt det nødvendigste, men dette var ment for de som har shoppingnevroser og får andre symtomer når noe er uventet stengt:)) Du får vel ikke Ikeavarer inn i ei brustadbu:)) Har forøvrig ikke sukker igjen, for alt gikk til brennevinet. ( satsen.) | |
rbm | 2010-04-30 15:53 | |
![]() | Men du får essens på brustadbua!! No? | |
indolent | 2010-04-30 15:54 | |
![]() | huffda.. lite kakebaking der i gården altså... må vel ha noe "attåt"? | |
rbm | 2010-04-30 15:56 | |
![]() | Godt å dynke kaka med konjakk..!! Alt i ett kake!! | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 16:03 | |
![]() | Jeg bor langt ganske ute i ødemarka og handler ca 1 gang i måneden. Har haugevis med hermetikk, så slike ting bekymrer ikke meg. | |
Duppedingser | 2010-04-30 16:04 | |
![]() | Det virker som Norge er ett eneste stort smutthull. Lover og regler skal vi ha, men vi skal da for pokker ikke la oss stoppe av noe som helst! Her er butikken åpen på søndager, helligdager og alle andre dager så hva i all verden er det du snakker om? | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 16:07 | |
![]() | 1. Mai i morgen seru. Arbeidernes fridag:) | |
Duppedingser | 2010-04-30 16:15 | |
![]() | Ja kan hende det er 1. mai i morgen, tiden går jammen fort... Trur du virkelig at alle arbeidere har fri 1. mai? Det er nok ønsketenking... | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 16:28 | |
![]() | Glemte foresten å ta med kverulanter, dere som ikkebryrdereombutikkeners tengt mennesker og desomsoveroverlørdageruan sett typer. Fortsatt er det slik at de fleste butikker er stengt i morgen. Til opplysning for de som kunne trenge det eller ikke viste det eller har glemt det:)) Og Duppis, jeg har ikke kommet med noe ønsketenking her. Og til ditt spørsmål, så lurer jeg da på om det da er en quizz, lure sp. mål eller om du oppfatter meg som totalt lam i hue??? Jeg vet det er en del yrkesgrupper som ikke kan ta fri 1 Mai. Og jeg kan skrekkelig mye historie rundt denne dagen, både nasjonalt og internasjonalt også. Gog bedring:)) | |
Valpen | 2010-04-30 16:38 | |
![]() | Hvorfor skal alle arbeidere ha fri den dagen? Dersom ja......... hvem skal da holde hjulene i gang.? Godt betalt på en slik dag - tror nok dessuten at mange vil jobbe istedenfor å gå i det trøstesløse toget | |
gompedyret | 2010-04-30 16:40 | |
![]() | Takk for en utsøkt og godt timet påminnelse, min gode mann. | |
Sydsklie | 2010-04-30 16:40 | |
![]() | Takk Tedh - jeg kunne fort ha glemt dette. Men du har glamt slabbedasker i leksa de :) Ha en god feiring - La det røde flagget vaie over borgen | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 16:49 | |
![]() | Herregud Vestvendte Sydsklie, beklager bommerten. Selvfølgelig skal alle slabbedasker også få sjansen til å få en slik påminnelse:)) Ut å shopp gompis om trangen blir prekær:)) Og skulle det gå over styr i morra, er det fult mulig å svi av noen kroner i en bar, pub, restaurant eller et bortgjemt horehus. For oss hjemmesittere blir det ett lite glass rødt, etter sneipen har kanta i bingen sin:)) God hælj forresten:)) | |
slengbukse | 2010-04-30 19:38 | |
![]() | Jeg har innsett at det er 1. mai i morgen, men ikke fullt ut fattet konsekvensene. Min kjære er nå på vei i et kappløp med klokken til nærmeste butikk for å kjøpe ØLL! TAKK! | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 20:09 | |
![]() | Haha! Ett så viktig husholdningsprodukt er nærmes livsnødvendig å ha i hus, så det var bra min ringe påminnelse kom til nytte. Tipper han valgte joggebukse slengbukse:)) | |
ave - Administrator | 2010-04-30 20:22 | |
![]() | Lokalbutikken her har en påminning til kundene om at det er stengt i morgen..... Feil at 1. mai er på en lørdag, personlig går jeg for at det må være fredager som er 1. mai..... | |
Helenn - Ikke medlem lenger | 2010-04-30 20:32 | |
![]() | "Uventet stengt"?? Er det nytt av året dette da, at 1.mai er rød?? | |