Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 410 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kara3 | 2010-05-08 10:35 | |
![]() | Vitser som er morsomme I motsetning til Magne Sium, så vil jeg ha god underholdning! Det er egentlig ganske vanskelig å si om en vits er bra eller ei, man har jo forskjellig humor! Men si likevel en vits DU syns er bra:) - "Mammaa, jeg trenger ikke å lære meg konsonantene, for jeg skal bli vokalist!" | |
Dilla | 2010-05-08 13:37 | |
![]() | God underholdning er best. Vil derfor bidra med denne. Kona bøyer seg og mannen sier til henne:"du ligner sannelig en kulegrill". Senere på kvelden legger mannen opp til sengekos og kona sier:"vi tenner vel ikke opp grillen for en så liten pølse, gjør vi vel?" | |
rbm | 2010-05-08 13:40 | |
![]() | HAHAHA!! Den satt tenker jeg :-D | |
NOWI | 2010-05-08 14:51 | |
![]() | Haha! ;p | |
mor48 | 2010-05-08 15:19 | |
![]() | En kinesisk turist i London stopper ved et gatekjøkken og ser et stort skilt der det står "Hot dogs". Han går til disken og bestiller en- men da han får den servert rister han på hodet og sier sørgmodig: "No no no- that´s the part of the dog I never eat" | |
innocenta | 2010-05-17 19:50 | |
![]() | Alle kan hakkebiff, men ingen kan ertesuppe. | |
raremarius | 2010-05-17 22:38 | |
![]() | What do you call a fish with no eyes? -A "fsh". | |
stalljenta12 - Ikke medlem lenger | 2010-05-26 14:56 | |
![]() | hahaha veldig morsom | |
kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-26 14:58 | |
![]() | Jeg foretrekker dårlige vitser hvis dette er de gode ;) | |
Clint | 2010-05-26 14:58 | |
![]() | En høyaktuell en fra den selvutnevnte stat i vest... Læreren spurte Ole: Hva jobber faren din med? Ole: Han jobber som stripper på en homsebar, og tar inn på motell og har sex for penger. Læreren drar Ole ut på gangen og spør: Ole er dette sant?... Ole: Nei egentlig ikke, han spiller på Brann, men det er så jævla flaut! | |
indolent | 2010-05-26 15:20 | |
![]() | helt klart enig med kjell-t-ring | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-05-26 15:28 | |
![]() | brent far skyter grillen | |
miamaria | 2010-05-26 20:53 | |
![]() | rosa-russen silja (5 3/4 år )hadde denne på rosa-russekortet sitt: Hvorfor går det en gris på veien? -Fordi den skulle over veien | |
Gubbjävel | 2010-05-26 21:36 | |
![]() | ALLE SARTE SJELER BEHØVER IKKE LESE DENNE! ( Så hvor mye pepper "morra di" vitsene fikk) To damer har vært en tur på byen og bestemmer seg for å gå hjem siden taxi-køen er så lang. De bestemmer seg for å ta snarveien over kirkegården, selv om det er litt skummelt legger de i vei. Midtveis inne på kirkegården må de tisse, de ser seg omkring, ser ingen og setter igang. Den ene tørker seg med trusa og kaster denne, mens den andre finner en krans og tørke seg med. etter å ha gjort sitt fornødne tasser de hjem og i seng. Dagen etter møtes mennene deres på jobb, og den ene sier: Kjipt å sende kjerringa på by`n, hu kom hjem uten truse i går! Ååh, det er ikkeno, sier den andre, kjerringa kom hjem med en lapp i fitta der det stod: Takk for alt, hilsen gutta på jobben! | |
jeykz | 2010-05-26 22:29 | |
![]() | samme som kjell-t-ring, hehe | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-05-26 23:08 | |
![]() | Pukkelrygg og Klumpfot var to meget gode venner. De bodde på hver sin side av en stooooor og skummel skog. Inni skogen bodde det et troll. De to kameratene pleide å gå rundt skogen, så de ikke skulle møte det store skumle trollet. En kveld Pukkelrygg hadde vært hos Klumpfot, og det begynte å bli seint på natta, ville Pukkelrygg hjem. Da han hadde sagt hadet og gått ut døra bestemte han seg for å gå gjennom skogen, for veien rundt virket så endeløs. Han gikk og gikk dypere og dypere inn i skogen. Han tenkte -dette går jo bra, her er ingen troll! I det samme han hadde tenkt det, hoppet trollet foran ham og brølte -HVEM ER DU? Pukkelrygg skalv av skrekk og fikk såvidt fram ordene -jeeeg er Pukkelrygg. -JAHA, HVA HAR DU PÅ RYGGEN? -en pukkel, svarte Pukkelrygg. -DEN TAR JEG, sa trollet Pukkelrygg ble strålende fornøyd, endelig var han kvitt byrden, den store pukkelen han hadde båret rundt på i alle år. Neste dag var det Klumpfots tur til å besøke Pukkelrygg, og da det ble kjent hva som hadde skjedd med Pukkelrygg, bestemte Klumpfot seg for å gå gjennom skogen han også. Klumpfot kunne nesten ikke vente med å dra gjennom skogen, tenk at han endelig skulle bli kvitt klumpfoten sin! Da det led på natt gikk Klumpfot spent hjem gjennom skogen, og det varte ikke lenge før trollet hoppet foran ham og brølte -HVEM ER DU? -Jeg er Klumpfot, sa Klumpfot ikke det spor redd. -HVA HAR DU PÅ RYGGEN? sa trollet -Eh, ingenting, sa Klumpfot. -Fint, her har du en pukkel, sa trollet. | |
Gubbjävel | 2010-05-26 23:11 | |
![]() | HAHA.. den var fin mumi. | |
remagen2 | 2010-05-27 15:18 | |
![]() | jeg syns gubben og kjerrina vitsene er gode. her er noen få:) forandringer fryder, sa kjerringa å stekte frosk i vaffeljernet. det jevner seg ut, sa mannen å dreit på sykkelsetet. De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg. Akkurat som kjerringa, sa skredderen da strykejernet hveste. å en annen god en:) hva heter gjyngestol på nynorsk? - Ræv kvile vippe | |
Per M | 2010-05-28 04:12 | |
![]() | - - Det er bedre med Jet kort i Drammen! - Enn hydrokort i Son! - | |
proffgirl | 2011-01-26 17:20 | |
![]() | En pensjonist kjørte sin nye BMW Z4 kabriolet ut av bilbutikken "Morris Auto" utenfor Tønsberg. Litt etter kjørte han ut på motorveien E18 ved Sem. Han akselererte opp til 150 km/t og lot vinden blåse i det lille håret han hadde igjen på hodet."Fantastisk!" tenkte han og trykket enda litt hardere på gasspedalen. I sidespeilet så han plutselig en politibil med blålys bak seg. "Han der kan jeg kjøre fra", tenkte han og trykket gasspedalen i bånn, først til 190 så til 200 km/t. Da begynte fornuften å vende tilbake. "Hva i all verden er det jeg tenker på?", sa han til seg selv. "Jeg er blitt for gammel til dette tullet". Han svingte inn til siden og ventet til politibilen tok ham igjen. Politibilen stanset bak ham og politimannen kom gående opp til mannens BMW. Han så på klokka, og sa: "Arbeidsdagen min slutter om 10 minutter. Det er fredag i dag, og jeg har fri i helgen. Hvis du kan gi meg en god forklaring på hvorfor du kjørte så fort, og jeg ikke har hørt den versjonen før, skal du slippe bot og inndragning av sertifikatet" Pensjonisten så alvorlig på politimannen og sa: "For mange år siden forlot min kone meg til fordel for en politimann. Jeg trodde du kom for å levere henne tilbake". "Ha en fortsatt god dag" sa politimannen og gikk. | |