Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 826 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Apropos | 2010-09-17 16:13 | |
![]() | Gaveforslag... har dere noen Ønsker å ta med en orginal, gjennomtenkt, hyggelig gave til en tysk familie som har invitert familien på besøk. Er det noen som har noen gode forslag? Jeg er helt blank!! Alle forslag mottas med takk! | |
| Cygnus | 2010-09-17 16:17 | |
![]() | OSTEHØVEL OG GODE NORSKE OSTER - EVT OGSÅ ET KERAMIKKFAT | |
| twiver | 2010-09-17 16:19 | |
![]() | DVD fra Hurtigruta, på tysk :) | |
| Apropos | 2010-09-17 16:21 | |
![]() | ja, jeg tenkte ostehøvel, og fant ut det var litt tynt. Men, som du nevner kan jeg og ta med noen norske oster og et fint fat. Da blir det straks litt mer forseggjort og gjennomtenkt... :) | |
| Apropos | 2010-09-17 16:23 | |
![]() | + en DVD om Hurtigruta på tysk.... ;) | |
| sommerfugl | 2010-09-17 16:45 | |
![]() | Kanskje det er et arrangement i nærheten av der dere skal være som dere kan kjøpe billetter til på forhånd? Fotballkamp, sirkus etc. Spørs litt hvor mye det skal koste også!? | |
| kuami | 2010-09-17 16:47 | |
![]() | Kransekake er populært i Tyskland. Det samme er multer og tyttebær. Så kan du jo lage multekrem når du kommer dit. Er det leseglade folk, finnes det flere bøker av norske forfattere som er oversatt til tysk, inkl barnebøker (finnes på Tanum). Det finnes også en bok om norsk kunst som er oversatt til tysk (og flere andre språk), tilsvarende kokebøker med norske oppskrifter. | |
| hildebbb - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 16:49 | |
![]() | Her er noen av mine tips: - Batterilader - Doble sigarettennere til bilen - Wunderbaum - Ekstra sterk rullings - Strekkbelte - Elskovshuske - Plumbo - Julestjerne - Asjetter - Alkoholmåler - Ekskursjon for å klappe kuer i California - Opplevelsesdag hos Bodø Bowling - Trampoline - Burka for menn - Abonnement på "Vi Over 60" eller bladet "Mamma" - Ti pakker "Azitromax" - Magedansekurs - Julenissedrakt - 1 liter DDT - Medlemsskap i LO - Utstyr for å sy egne puter - Konsertbillett til Jan Garbarek - Månedskort på trikken - Malerier til en verdi av 1 000 000 000 kroner | |
| sølvsøyle - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 16:50 | |
![]() | Kjøp med et stykke brunost dersom du gir ostehøvel kan ta med kjøleelement på turen. | |
| hildebbb - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 16:52 | |
![]() | Eller hva med en DVD med høydepunkter fra andre verdenskrig? | |
| Bongo | 2010-09-17 17:28 | |
![]() | Ta med mat som tåler turen. Selv har vi hatt stor suksess med å servere Finnbiff og andre norske delikatesser til våre tyske venner. Reinskjøtt, fjellfisk som ørret eller røye, norsk lam m.m er eksotisk og spennende for de fleste tyskere | |
| bearo | 2010-09-17 17:35 | |
![]() | Gode forslag hildebbb. Men eg trur både alle kuklappingsekskursjonen og alle evinnelige dyre maleri allerede er oppkjøpt av ein kar vi alle kjenner godt. Men det kan sjølvsagt vere han har nokre til overs som han kan avsjå i bytte mot ullkvoter, andre subsidiar eller slikt? | |
| sølvsøyle - Ikke medlem lenger | 2010-09-17 17:37 | |
![]() | Røkt reinsdyrskjøtt skal være godt | |
| miamaria | 2010-09-17 18:11 | |
![]() | gå en tur i dertil egnet skogsterreng og plukk en liten BEVERSTOKK i kanten av vassdraget. massevis å velge i. i sommer var det amerikanere her (fra california, faktisk) og de dånte nesten av lykke over den de fikk! | |
| tinkerbell | 2010-09-17 18:18 | |
![]() | Takker for alle forslag! Det ene er bedre enn det andre! :) Likte forslaget med å ta med norsk mat. Reinsdyrkjøtt kanskje. Går det an å få tak i det tørket? Er det forresten godt? | |
| tinkerbell | 2010-09-17 18:21 | |
![]() | Hildebbb - uff, jeg må le.... ja tenk om vi hadde kommet med en slik DVD fra 2. verdenskrig... uffameg! :) :D | |
| sommerfugl | 2010-09-17 18:27 | |
![]() | Trodde det var apropos som spurte om forslag, jeg... Men du har vel to eller flere profiler, kanskje? | |
| gompedyret | 2010-09-17 18:31 | |
![]() | Ser jaggu slik ut, Fugl. :) Reinkjøtt er knall, både tørket og røyket. | |
| miamaria | 2010-09-17 18:37 | |
![]() | fniser henrykt. | |
| Cygnus | 2010-09-17 18:42 | |
![]() | PLEASE! ta ikke med brunost, for heaven's sake!!! MY gawd!!! Men det finnes gode gourmetoster som faktisk er norske og som kunne være ok å ta med! Multer var heller ingen dum ide! | |