Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 850 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| superhex | 2010-10-18 17:22 | |
![]() | ZUMBA Noen som har prøvd det? JEG ELSKER DET:) Rumpa har blitt betydelig mindre, hoftene har fått mer "scwhung" over seg og konidsen min er ikke lenger "ikke-eksisterende" :) Anbefales sterkt! :) | |
| gompedyret | 2010-10-18 17:40 | |
![]() | Jeg hører rykter om denne zumbaen, ja! Den skal være fjong, sies det. Det nærmeste jeg har kommet er nok samba, for noen uker siden. Det var dritvanskelig, rumpa ble ikke noe mindre (mulig den krympet seg litt i skam) og den dumme instruktøsen var alt for estetisk til at det var mulig å konsentrere seg. Men noen av klassekameratene fikk seg i det minste en god latter. | |
| Rabiaz | 2010-10-18 19:40 | |
![]() | Prøvd. Likte ikke no særlig. Holder meg til tredemølla. | |
| ThinLizzy | 2010-10-18 20:44 | |
![]() | Danser Zumba hver onsdag og elsker hver eneste time! Det er dritgøy, ikke sliten underveis, men går hjem som en ganske påseila gammel dame! Morsomme danser, herlig musikk, og skikkelig trivelig å være sammen med ungjentene! (Jeg nærmer meg altså 62 med stormskritt!)!:-) Hiv dere på! | |
| Rikard23 - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 20:49 | |
![]() | Kan bekrefte at jeg ikke danser zumba hver onsdag, men føler jeg har det ganske fint likevel. | |
| egoline | 2010-10-18 21:55 | |
![]() | Danser zumba en kveld i uka, syns det er kjempegøy!! Og jeg blir faktisk svett av det, men alt kommer jo an på formen i utgangspunktet ;)men morsom trim er det. | |
| Poffity - Ikke medlem lenger | 2010-10-18 22:55 | |
![]() | Zumba er moro, men kampsport er artigere. :) | |
| picassa | 2010-10-19 00:42 | |
![]() | Fortell litt mer om hva Zumba,for oss uinnvidde | |
| picassa | 2010-10-19 00:45 | |
![]() | Trimsenteret jeg gikk paa,ble akkurat nedlagt.Triste greier for rumpestoerrelsen min. Gaar turer og har kjoept meg rockering,men trenger noen nye ideer. | |
| GreteSB | 2010-10-19 07:23 | |
![]() | www.zumbafitness.no | |
| potet | 2010-10-19 08:36 | |
![]() | Regner ikke med at dette er noe for gamlinger med prostataplager og kunstige hofter... | |
| picassa | 2010-10-19 10:57 | |
![]() | Det saa morsomt ut. jeg er en godt voksen dame,med mine plager(ikke prostata:))men disse bevelgelsene gaar det jo an aa kopiere saa godt man kan. | |
| Ruschne | 2010-10-19 12:21 | |
![]() | superhex - husk å stoppe i tide. En dag har du kanskje ikke noen rompe å sitte på........ Det ville vært ille ! | |
| gompedyret | 2010-10-19 17:32 | |
![]() | Rumpa kommer nok til å være der fortsatt, Ruschne. Det Superhex sikkert vil oppleve etterhvert er at det er mindre behagelig å sitte, spesielt på harde stoler. Dette er rett og slett fordi stumpen består av mer muskelmasse og mindre støtdempende fett. Picassa: det finnes massevis av øvelser og aktiviteter du kan variere med! Gåturer er flott. Bare for å slenge ut noen forslag til variasjoner: -prøvd å gå med staver? -finn helst en løype med variert underlag. en løype i skogen er perfekt. Ujevnt underlag gjør at du stadig vekk får balansen utfordret, slik at du trener kjernemuskulaturen. -finn en fast løype å gå en gang i uka. Ta tiden på deg selv! Så kan du måle din egen fremgang, og det kan være ekstra motiverende å prøve å slå din egen bestetid. -oppsøk motbakker. Motbakken er din beste venn. Ikke bare får kondisen en ekstra boost når du gyver løs på bakken, men bakkegang er bra for stumpen. Dessuten vil ikke din neste fjelltur bli fullt så slitsom. -prøv intervaller! Gå så fort du klarer opp alle bakker, eller f.eks. fra en gatelykt til den neste. Hvis du ikke har gjort det før vil det være tungt, men du vil også merke at du fort kommer i bedre form. -ta med deg en tobeint eller firbeint turpartner. -kjøp deg en pulsklokke. På den måten vil du kunne se hvor mye du skal anstrenge deg for at det skal være best trening, og du vil også få konkrete tall på fremgangen din, fordi du merker at du må jobbe hardere for å komme opp på samme puls (ergo, du får bedre kondis) Pulsklokka kan du også bruke med f.eks. zumba, og egentlig all aktivitet der du blir svett og andpusten. Hva med å kjøpe en zumba-dvd? Eller enda bedre, kjøp deg en Nintendo wii fit! Det er et tv-spill, bare at du "spiller" med hele kroppen. Det er etterhvert ganske mange i din generasjon som har blitt helt hekta og synes det er kjempegøy. Og psst: det finnes zumbaspill også, iallefall snart. www.youtube.com/watc...kw SqlgBYb0 | |
| Sunshine08 | 2010-10-19 17:38 | |
![]() | Eeeeeelsker Zumba!!! | |
| Octavia | 2010-10-19 18:32 | |
![]() | Har prøvd Zumba, men er ikke sikker på om jeg fortsetter... | |
| Fidelma | 2010-10-19 20:30 | |
![]() | Jeg har like mye rytmesans som et kneippbrød, så det er neppe noe for meg. | |
| miamaria | 2010-10-19 20:48 | |
![]() | sånn er det å bo i bushen. hadde ikke hørt om zumba engang, jeg... | |
| Cygnus | 2010-10-19 22:04 | |
![]() | hva er zumba???? assosiasjoner til samba og zombies og zoom... | |
| kj-s | 2010-10-19 22:43 | |
![]() | jo det er blanding av rhumba samba og er egtl fra columbia. vi hadde prøvekurs på treningssenteret, og det er jo supert, men jeg holder en knapp på sambaen fra Brasil. | |