Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 877 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Clint | 2010-11-25 21:39 | |
![]() | Hva har du gjort... ...de siste 24 timer? Her er det en tidligere spalte i et tidligere radioprogram som blir benyttet/brukt/kopiert. Hva har DU gjort de siste 24 timer? Uansett om det er interessant eller ei, her skal det med. Se på klokken, og gå 24 timer tilbake i tid. Hva har skjedd, hva har du gjort? Kjør prat! | |
| Clint | 2010-11-25 21:40 | |
![]() | Det er nå 25. november, og klokken er 2139. De siste 24 timene har jeg vært på middag hos min mor, spiste stekt laks, har sovet, har vært på jobb, har hentet og montert et skrivebord, har sett litt tv, og skal snart sove! Hva med deg? | |
| rbm | 2010-11-25 21:40 | |
![]() | Hengt opp "julegardiner" vasket vinduer..planlagt fest på lørdag..meny.. | |
| VeldiGlad | 2010-11-25 21:41 | |
![]() | Matet enhjørningen. | |
| Rabiaz | 2010-11-25 21:42 | |
![]() | Sovet, stått opp, jobbet, jobbet, jobbet, jobbet, jobbet, jobbet, drukket kaffe, jobbet, jobbet, handlet matvarer, kom hjem, jobbet, jobbet, jobbet, sjekket privatmailen, og nå på ordspill, før jeg går og legger meg igjen. | |
| rbm | 2010-11-25 21:43 | |
![]() | Slutt å skryt..det er jo bare en fantasi-figur?? | |
| GMC-girl | 2010-11-25 21:49 | |
![]() | Sovet, stått opp, gått tur med bikkjedyret, spist frokost, gått på jobb, jobbet, gått hjem fra jobb, øvd på trombonen, laget middag, spist middag, sjekket e-post, vært på korpsøvelse, spist kveldsmat, foret bikkjedyret... Og har nå tenkt å ta noen runder ordspill før gubben kommer hjem og det er natt. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 21:49 | |
![]() | *copy-paste* Rabiaz sitt inlegg. Bortsett fra det med Ordspill. Fordi jeg jobber fremdeles ... | |
| Rabiaz | 2010-11-25 21:56 | |
![]() | Mysteria, du och jag, det er vi som driver dette landet ;) | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 21:56 | |
![]() | Hihi :) | |
| Ninaxxx | 2010-11-25 22:01 | |
![]() | Malt et bord, spilt ordspill, sovet, spist frokost, sendt barn av gårde, malt et bord og et veggskap, kaffebesøk av venninne, lekselesing med yngste barn, jobb, innom venninne på en kjapp kaffe, hjem til ferdig middag, vasket klær, byttet sengetøy, ordspill, malt enda mer, tv, og nå ordspill. Gode 24 timer! :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-25 22:23 | |
![]() | jobbet, rettet stiler, sett Polar Expressen, gått tur med hundene 25.11 og det er minus 9 grader ute!!!! | |
| tante g | 2010-11-25 23:00 | |
![]() | Sovet, vært på jobb, kjørt rundt og hengt opp plakater på div oppslagstavler (ingen stor fornøyelse siden de fleste er utendørs og det er minus 27), laget og spist fiskegrateng, spilt ordspill, sittet i telefonen, chattet, gitt kattene våtfor og renset kattedoer. Nå er det tid for å sove igjen. | |
| ajnor | 2010-11-25 23:29 | |
![]() | sovet, blitt vekket av 5-åringen, stått opp, laget frokost til barn, kjørt i barnehagen, kjøpt litt mat, hjem, lage og spise frokost mens jeg leste div. aviser, surfet på nettet, FB, ordspill, svart på mailer, ryddet i klær, vasket og hengt opp klær, laget enkel middag til 5-åringen, kjørt til og venta på danseskole, kjørt hjem, innom på butikk, handla julegaver, spist middagskveldsmat sammen med 5-åringen, stelt og lagt 5-åringen, lest bok om husdyr for 5-åringen, vært utenfor døra med bikkjene og tatt en røyk samtidig, spilt ordspill, spist litt mer og nå er det snart tid for kveldstissinga for bikkjene samtidig med min siste røyk, så natta. Ikke vært på jobb i dag, siden stemmen min har tatt ferie eller gått ut i streik, litt usikker. | |
| picassa | 2010-11-26 00:32 | |
![]() | Kl.oo.25 Sovet,staatt opp,pakket det siste i 4 kofferter,ringt sjaafoeren som skulle kjoere oss til flyplassen i malaga.tatt avskjed med arbeiderne som jobber i leiligheten.reist til malaga,Pratet med venner på flyplassen.Sittet på fly i 4 timer,spist daalig flymat.lest 84 sider i Vidunderbarn av roy jacobsen,Sett en film om dyrelivet i havet.Kjoert "pirattaxi"(sønnen min) fra gardermoen til Oslo.har vaert sammen med barnebarna og annen fam.til de la seg.Spiller ordspill. | |
| kaisamor | 2010-11-26 08:58 | |
![]() | 08.57 opp kl5 med minsten, gitt ham mat, kokt kaffe, stelt,gitt mat, lekt, spilt ordspill, startet med middagen, gitt middag, spist selv, spilt ordspill, tatt imot gubben, sett tv, sovet, opp kl halv 6 gitt mat, kokt kaffe :-) | |
| LaBarca | 2010-11-26 16:18 | |
![]() | Siden 16:14 i går har jeg spilt ordspill, sydd på en gåte av quiltville, sett på Eurosport, gått tur (inkl øl og god bok på strandkafe), handla frukt, spist tortellini og drukket rødvin. Jada, nyter det gode liv på Tenerife! Surfa på nett, vaska vinduer, sett på regnværet, sovet, skypa. | |
| Clint | 2010-11-28 14:37 | |
![]() | 1436 28/11 Har den siste dagen vært i bursdag hos broren min, sovet lenge og sett å seilbåt som min far kanskje skal kjøpe | |
| pie | 2010-11-28 14:53 | |
![]() | passet barnebarna og koset meg *:) | |
| Smartgirl | 2010-11-28 21:08 | |
![]() | Siden 21.05 i går har jeg pyntet til advent, spist sein middag, tatt en dusj og så litt rødvin før jeg gikk til sengs. Har mata og bytta på babyen flere ganger, rydda litt og lagd indisk mat til besøket. Så har jeg tatt noen bilder før jeg falt ned i sofaen med ordspill. | |