Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 314 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-29 22:28 | |
![]() | Da jeg møtte KJENDISEN! I dag vil jeg skrive om mitt møte med en kjendis! Ikke Knut Nærum riktignok og dessverre, men derimot Dalai Lama! Det skjedde våren -95 (mener jeg), på Alta flyplass. Dalai hadde vært på urbefolkningskonferanse i Kautokeino, jeg var på flyplassen for å vinke farvel til en kamerat. Vi hadde ikke fulgt godt nok med i nyhetsbildet og ante ikke at Lama himself var på våre trakter. Plutselig ble det litt oppstuss på flyplassen. Ole Henrik Magga med sine kom, og der! Rett bak kom altså kjendisen over alle kjendiser. Vi stilte oss opp for å få med oss moroa, og med ett snudde han seg mot meg og vinket så muntert og hyggelig som bare en tibetansk åndsleder kan gjøre! Et stort øyeblikk! Etterpå kom vi i snakk med Magga som tilbød oss skyss i bussen sin. Men vi takket pent nei, vi hadde tross alt bil selv. Alt i alt en himla bra tur til Alta flyplass, våren 95. Så dro vi hjem igjen til Lakselv. Noen andre? | |
BeeJay | 2010-11-30 02:40 | |
![]() | Tjaaa. Under et Oslo-besøk i forrige uke traff jeg ei skuespillerinne i trappa på Oslo City. Hva hun heter? Aner ikke.....Svære øyne og bleika krøller, tynn.... | |
BeeJay | 2010-11-30 02:40 | |
![]() | Og jeg så en kjent forfatter på trikken. Hvis jeg altså kunne huske navnet..... | |
BeeJay | 2010-11-30 02:42 | |
![]() | Har delt heis med en kjent nyhetsreporter på arbeidsplassen min, og tenkte at jammen har de en god sminkør i Dagsrevyen. Han var veldig rynkete, og det er han altså ikke på TV! | |
Bakerboy | 2010-11-30 07:04 | |
![]() | I 95 hadde min familie besøkt broren min i USA og på hjemveien til Norge måtte vi ha mellomlanding i Nederland. Ved polet synes jeg å se Frank Rijkaard, men er usikker. Så jeg går til en kafe som jeg har avtalt med foreldra mine. Rett etterpå så kommer Frank Rijkaard til samme kafeen med sin familie! Da foreldra mine kom så måtte jeg spørre for sikkerhets skyld om det var han og ja, det stemte. Men siden jeg bare var 14 så turde jeg ikke gå alene:P Og faren min ble med meg og spurte om autograf mens jeg holdt fram boka:) I tillegg har jeg møtt John Barnes, Stig Inge Bjørnebye, Arne Hjeltnes (Hadde ikke de rosa kinnene han pleier å ha da) | |
Bakerboy | 2010-11-30 07:07 | |
![]() | Ja, også Svein fra Charterfeber. Møtte han på Hockeykamp sammen med jobben. Sjefene mine kjenner han visst | |
Boubou | 2010-11-30 08:44 | |
![]() | Jeg sa gratulerer med dagen til Kong Olav en gang, og ha svarte Tusen Takk og humret godt;-) Vi var tre jentunger som lå og dorget makrell i Hankøsundet en tidlig morgen i sommerferien, da han seilte ut - og av en eller annen grunn kom på innsiden av skjæret der vi lå, med følgebåt og livvakter og greier. Vi hadde snakket om fødelsdagen ved frokosten siden noen naboer hadde vært sne med flagget (sånt passes på i Hankøsundet, eller gjorde ihvertfall det på 80-tallet). Så ropte vi, da, og fikk svar. Var helt elektriske hele dagen ;-) | |
Boubou | 2010-11-30 08:44 | |
![]() | (Vært SENE med flagget) | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 09:17 | |
![]() | wstine: har du ikke skrevet om samme historie før under en annen profil ? (skal ikke nevne hvilken profil) | |
LaBarca | 2010-11-30 09:30 | |
![]() | Siden jeg har beskrevet meg selv som kjendis i en annen tråd, så kan jeg jo si at jeg har møtt meg selv i døra noen ganger :-) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 09:50 | |
![]() | tjah, kanskje to stk var på samme ste til samme tid.. Og var så heldige å treffe på duden på alta flyplass.. | |
andrelis | 2010-11-30 09:52 | |
![]() | På flyet fra Tromsø var både Kronprinsen, Fredrik Hauge og Tora Haug og jeg. Ikke verst. I tillegg har jeg vært i heisen med Arve Tellefsen og møtt Einar Gelius. Og ikke minst: Jeg har vært barnevakt og skifta bleie på en ganske så kjent Blackburns-spiller. Med andre ord-jeg har sett tissefanten til Morten Gams:-) | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 10:23 | |
![]() | LaBarca: Du ligner mye på en tidligere norsk verdensrekordholder i Maraton og på 10.000 meter :-) | |
LaBarca | 2010-11-30 10:50 | |
![]() | Ingrid Kristiansen??? Får ikke håpe jeg høres like jævlig ut :-) | |
Alamo - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 11:01 | |
![]() | har håndhilst på bruce grobbelaar var vel i 94 trur jeg.det var stort | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2010-11-30 11:03 | |
![]() | jerry: du ligner mye på en beryktet sauebonde fra Saltdal! aner ikke om jeg har skrevet om mitt møte med D.L. tidligere, men hvem vet? i såfall var det under nicket LISELOTTA, ingen hemmelighet det :-) | |
verb | 2010-11-30 11:26 | |
![]() | Eik Bye kom i 83 bort mg og spurte om han fikk danse med jenta mi og takket mg etterpå for at han fikklov. En likestillingens mann. | |
LaBarca | 2010-11-30 12:15 | |
![]() | Jeg har gått i skolekorps med Morten Harket. Skolekorps er opphav til så mangt :-) | |
bris1 | 2010-11-30 12:54 | |
![]() | Jeg har fått klem av Erik Bye, hatt Torbjørn Egner som bordkavaler, sittet ved siden av Ole Edvard Antonsen på fly (har signaturen hans på en spypose!), sittet bak Bobby McFerrin (Don't worry, be happy), vært på fest med Kjell Bækkelund og Thea Stabell, hilst på Rolv Wesenlund, Per Aabel, styrt unna GRO på kjøpesenter. Bobby McFerrin ga meg en av de helt store konsertopplevelser på kulturhuset i Harstad med sin utrolige musikalitet og improvisasjonsevne. Glemmer det aldri og håper jeg får sjansen til å høre ham live igjen. | |
Ruschne | 2010-11-30 12:58 | |
![]() | Jeg har vært så heldig å møte både Svein Hansen og Nina Larsen Det må ha vært i forrige århundre, mener jeg bestemt, men du så stort | |