Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 844 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2010-12-04 10:22 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER har min egen kalender på facebook og siden den er morsom og består av nye dikt hver dag så flesker æ til her også med julediktene mine som kan være nokså på kanten enkelte gang.. 1.desember magen min henger og eggene slenger nå har æ ikke flere penger lenger men julemusa har fått d ho trenger no orker æ ikke vente på jula lenger 2 desember å satan ho besta ho strekka mæ lesta mens gammelnissen satt i fjøset og festa han tura og drakk tel nissmor stakk nu sett han på dassen og kresta 3 desember en nisse så liten nysgjerrig på viten han tenkte som så; tru ka som skjer hvis æ slikka på autovernet nu heng han desverre fast der i jernet 4.desember æ skal rulle mæ i sukker og garneres i konjakk hakka mandla på mitt hode og en ekte sirupsfrakk så skal æ steikes inni ovnen,friteres ganske lett æ er en diger julekake som ligger henslengt på et brett | |
| mymlen | 2010-12-04 12:53 | |
![]() | Kjempebra! Kan du ikke fortsette med et lite vers her inne hver dag, så får vi noe å "smile i skjegget" av...? :) | |
| stumpeguri | 2010-12-04 13:37 | |
![]() | åjoda d skal æ:-))kjempeflott og glede dokker litt....kommer nytt i morgen:-)) | |
| Summer77 | 2010-12-04 20:50 | |
![]() | Haha! Ler høyt her nå! Morsomt. | |
| linglingen | 2010-12-04 20:54 | |
![]() | Mamma min <3 | |
| Figenschoug | 2010-12-04 21:03 | |
![]() | Jeg fant dette nydelige vinterdiktet på nettet. Det er meget velskrevet, jeg håper du også liker det. ”VINTER” av Abigail Elizabeth McIntyre Satan! Det er kaldt. Slutt | |
| stumpeguri | 2010-12-05 11:30 | |
![]() | ♥ LENAS SKULKEKALENDER ♥ 5 Desember Den lille julegrisen satt så trist i fjøset førjulsnatt; -jeg ender opp på bondens bord det gjorde både far og mor! Men se der åpnet døren seg og inn Guds Engel kom og sa; -nei du skal ikke ende slik som sylte og en ribbebit! Kom bli med og ut og gå så skal du englevinger få. Til grisehimmelen han dro med englehjelp og barnetro........ | |
| stumpeguri | 2010-12-05 11:31 | |
![]() | he he he det var et artig vinterdikt:-)) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-05 11:34 | |
![]() | Og bondens bord sto tomt i år uten ribbe, kun en tår akevitt neste år han ulven flår ender opp med magesår så er vi bonden kvitt | |
| stumpeguri | 2010-12-05 13:26 | |
![]() | jippi wstine....d har han bare godt av:-)) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-12-05 13:31 | |
![]() | nettopp :-) ser fram til neste luke stumpeguri, artig tråd! | |
| aquariussoul | 2010-12-05 14:05 | |
![]() | LOL :) | |
| stumpeguri | 2010-12-06 09:34 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 6 desember Æ svimla mæ ut i mørtna i går i julebordsko og med oppsatt hår Men glattisen talte da hanen galte Æ våkna i morrest med alvorlige sår...... | |
| mymlen | 2010-12-06 21:26 | |
![]() | Hehe. Jeg har nesten ikke tid til å spille ordspill lenger - det er jo så mange flotte adventskalendere å følge med på her inne! :)) | |
| stumpeguri | 2010-12-07 04:19 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 7 Desember Det spøker i huset dem tasler og går romstrerer og roter og banker og slår! Dem klør sæ i baken og tafser på kaken og attpåtel er dem splitter naken!! | |
| dole | 2010-12-07 10:25 | |
![]() | En musikkglad jente fra nor(d) Fant lykken i spill med or(d) På kanten – javel Men med snert og med smell Vi takker og jubler i kor | |
| stumpeguri | 2010-12-07 14:18 | |
![]() | æ reiser en tur til hundremeterskogen inn og takker han ole brum så snill og så fin førr ros og førr kos her i mørtna æ sett og spekulerer ut nye dikt rett og slett!! | |
| stumpeguri | 2010-12-08 05:02 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 8 Desember Å mitt kjære juletre som drøssa masse nåler ned æ vasser rundt i nålesjø i går va det fjæra Idag bynt han pinade og flø Å mitt kjære juletre i stua mi har æ den grønneste sne | |
| stumpeguri | 2010-12-09 05:53 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 9 Desem Åååå den whiskyen æ drakk i går med rødskutte aua og dissandes lår nu e det 2 fluer som trampe på trammen og det gjør dem sammen, tenke dem fan ikke på spammen! | |
| stumpeguri | 2010-12-10 00:00 | |
![]() | LENAS SKULKEKALENDER 10 Desember Ei bittelita julemus ho sov så søtt i nøtteseng Men akk der kom Herr Nøtteknekker stor og svær av stål.... Nå sover lille julemus i himmelseng i musehus.......... | |