Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
utlending | 2011-01-01 15:36 | |
![]() | nok er nok - uutholdelig - juksing Naa er det nok, som folk ofte skriver til VG. Og naa er d virkelig nok - ja! Det er saa mye juksing paa gang her at jeg holder ikke ut - og er baade sjokkert og lamslaatt. F eks - naar du begynner et spill folk skriver forstyrrende ting i chattekanalen - f eks "hei" eller "godt nytt aar" eller "engelene daler ned i skjul" eller annet pjatt. La meg gjoere det klinkende klart - AA SKRIVE HEI NAAR DU BEGYNNER ET SPILL ER kun taktikk for aa faa masse fordeler og ekstra tid. Det er for aa forstyrre den andre spilleren - KUTT UT, FOLKENS, AZZ. Men VERRE er den nye liksom-hoeflige skikken med aa skrive "grattis" kvar einaste gong naar en fandens bingo LEGGES - til og med hvis de er lusekjdelige bingoer slik som "flettene" "synging" eller annet rubbish. KUTT UT, ok! La oss gjoere 2011 til et mye bedre spilleaar for alle ved aa kutte ut lite effektive forstyrrende elementer slik som "hei" og "grt" og annet nonsense. PS; det er ikke noe vits aa skrive noe under mitt innlegg, siden alle er enige med meg (hei, grt til meg, liksom, tfs, osv). | |
VeldiGlad | 2011-01-01 15:54 | |
![]() | Alt + 134 Tfs! | |
annhetty | 2011-01-01 15:56 | |
![]() | Du verden, jeg som trodde at dette var alminnelig høflighet. Hvis jeg har spilt mot deg og sagt hei eller takk for spillet eller grautlerer ved en bingo så beklager jeg herved så mye. Det er ikke sagt i meningen å forstyrre ditt spill. Du er herved slettet fra min spiller liste. For gud bedre hvis jeg skulle komme til å være høflig! | |
Summer77 | 2011-01-01 16:00 | |
![]() | Oi! Beklager på det sterkeste dersom vi har spilt mot hverandre. Jeg både hilser, gratulerer og takker. Vil noen slå av en prat i en kameratslig tone under spillet, så gjerne det også. :) Godt nytt år, måtte det bringe mange gode og lyse dager for deg! | |
Hortensdame | 2011-01-01 16:05 | |
![]() | Trodde det å hilse pent når spillet starter og takke pent når spillet er slutt er simpel høflighet! | |
Rabiaz | 2011-01-01 16:10 | |
![]() | Sært at en liten hei, tfs eller grts kan forstyrre noens spilling. Jeg tror dette innlegget er ment å være morsomt..noe annet har jeg vanskelig for å forstå. Hei og grattis med det nye året :) | |
AaseB | 2011-01-01 16:33 | |
![]() | Nok et bevis på at det er utruleg vanskeleg med ironi uten augekontakt. :-) | |
krini | 2011-01-01 16:36 | |
![]() | Like meningsfullt som en artikkel i VG! Strålende! | |
sommerfugl | 2011-01-01 16:37 | |
![]() | Godt nytt år og god bedring! | |
utlending | 2011-01-01 16:38 | |
![]() | La meg understreke at denne traaden er ekstremt alvorlig! Folk proever aa pakke inn juks i strategier som blir skjult i meningloese uttrykk slik som: 1) "alminnelighet hoeflighet" 2) "kameratslig tone" 3) "aa takke pent" 4) "simpel hoeflighet" (med vekten paa ordet simpel, sikkert) La kalle disse strategiene for det de er - JUKS! | |
claudius | 2011-01-01 16:39 | |
![]() | I all verden.... Jeg er av den forferdelige "høflige" typen, skjønner ikke utlendings frustrasjon,,, jeg spiller for å ha det moro... Synes det er koselig med chatting jeg,, | |
utlending | 2011-01-01 16:41 | |
![]() | KOSELIG vil ikke vinne deg kamper, Claudius! | |
ajnor | 2011-01-01 16:44 | |
![]() | Hmmm..... Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke gidder å ta dette seriøst? | |
LaBarca | 2011-01-01 16:47 | |
![]() | heia ;) tfs | |
Assistenten - Ikke medlem lenger | 2011-01-01 16:49 | |
![]() | Tror kanskje det skorter litt på konsentrasjonsevnen om et lite hei setter deg ut; ) Skjønner hvor du vil hen,men synes livet er vel kort til å sitte på ordspill og tillegge folk motiver. Ønsker deg et godt nytt år!...no string attached: ) | |
Hortensdame | 2011-01-01 16:50 | |
![]() | Merkelig tråd, er dette et seriøst innlegg eller............ | |
Tobea - Ikke medlem lenger | 2011-01-01 16:51 | |
![]() | Enig med ajnor og LaBarca ;o) | |
utlending | 2011-01-01 17:08 | |
![]() | Det virker som om de fleste av de gamle damene her mener det er OK med juksing. Og det overrasker meg noenlunde. | |
Sydsklie | 2011-01-01 17:15 | |
![]() | Strategi er ikke juks. Det er lov å hale ut tida, forstyrre og prøve å gjøre motstander forvirra. Særiøst azz. :) | |
POKE | 2011-01-01 17:16 | |
![]() | Godt nytt år, tfdg og hei. Artig å se at det er mulig å oppnå kontakt omkring hva som helst. Også bare tull,- i tillegg til ingenting. Utlending, du liksom.. Hvor kommer du foresten i fra ? Har du fått noen fine julegaver ? Har du vært på ski idag ? Hva smurte du med ? | |