Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 570 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-07 21:07 | |
![]() | Farmen på TV 2 Farmen på TV 2 Dette er tråden der vi kan diskutere realityshowet farmen på TV2. Fikk nettopp sett glimt av 1.episode. Han som var valgt som storbonde begynte å lage litt bossete kvalm på slutten av TV-episoden. Han tror kanskje det er godt taktikk, men konsekvensene er jo at de fleste ønsker han ut. Ellers ser det ikke ut til at det er med noen lure samer/finnmarkinger denne gang. Slike folk pleier ofte å gå av med seieren og vinne hytta..... | |
| Lene T | 2011-03-07 21:45 | |
![]() | Det er med en same, men han kunne fortelle at han kan lite om praktiske ting. Ellers stusser jeg litt på at halvparten av deltagerne er fra nord-Norge. Rart at det ikke sørges for en bedre geografisk spredning. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-07 21:49 | |
![]() | Halvparten fra Nord Norge, det visste jeg ikke, men jeg la merke til, de ca 15 minuttene jeg så på at det var mange som snakket nordnorsk. | |
| Daggis | 2011-03-07 21:52 | |
![]() | Ikke SÅ interessant akkurat! | |
| karsup - Ikke medlem lenger | 2011-03-07 22:31 | |
![]() | Har dere hørt om det nye reality-showet "Tarmen", som kommer på TV2? 20 homofile menn skal visstnok bli plassert på en øde øy, men jeg er usikker på hvordan man vinner. | |
| Anitapita | 2011-03-07 23:45 | |
![]() | Jeg liker Farmen! | |
| mornorge | 2011-03-08 08:33 | |
![]() | Man er vel ikke nødvendigvis same fordi om man er fra Tana, var det ikke der han kom fra? Jeg synes gutten var sympatisk jeg. Ellers er det vel veldig snart å sympatisere eller ikke etter 15 min, eller 1 episode. Vi får nå se, | |
| bris1 | 2011-03-08 09:14 | |
![]() | Mannen fra Tana gjorde et poeng av at han var same og veldig upraktisk. Men han ser ut til å kunne bli en humørspreder, og det er vel en god egenskap i et minisamfunn. Jeg liker også Farmen! | |
| sommerfugl | 2011-03-08 09:28 | |
![]() | Jeg ble så skuffet i fjor da alle de flinke ble sendt hjem på løpende bånd så orker ikke se det i år. | |
| Reet | 2011-03-08 09:42 | |
![]() | Jeg har ikke sett på, men hørte et sitat: "Det smakte faktisk melk!!" Visstnok fra en som smakte på melk. Hva trodde han?? Syns dette er god nok grunn til ikke å se på. | |
| ajnor | 2011-03-08 11:06 | |
![]() | Reet: Kanskje det var melk ganske rett fra kua... Det er faktisk mange her i landet som tror at melka tappes på kartong fra en slags kran... | |
| pikachu | 2011-03-08 15:02 | |
![]() | Æ like farmen og skal følge med på den :) OG d gjør mæ ingenting at over halvparten e noraførr :) | |
| tante g | 2011-03-08 15:12 | |
![]() | Jeg har fulgt med litt før, men synes hele konseptet er oppbrukt og kommer nok ikke til å følge med nå. Dessuten blir jeg litt provosert over at de får ansvar for dyr, har sett flere ting som grenser til dyremishandling. Ikke deltagernes feil, de vet ikke bedre. Men jeg hadde aldri lånt ut noen av mine dyr til noe slik. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 15:16 | |
![]() | Bravo tante g! Så hjertens enig! Hold dyr unna ukyndige mennesker. La deltakerne i realityshow ta seg ut, for all del, for all del. Men styr unna bruk av dyr, - som om de har meldt seg på et realityprogram!! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 15:51 | |
![]() | Mens jeg venter på at blomkål/brokkoligratengen skal steke seg ferdig: .....Hvorfor får ikke ordspillerne et eget realityshow da? Så kan man spille ordspill, diskutere i hjel hver minste og største sak. Stemme hverandre ut, herje og hoie. Blir det for sært for tv-titteren? Ikke nødvendigvis! Tipper det hadde blitt høy temperatur og ektefølt engasjement. Vinneren kan få en fin premie, kanskje et spillrom oppkalt etter seg? Jeg forlanger ikke så mye av fasilitetene, kun eget rom m/bad, dusj. Og turterreng i umiddelbar nærhet. Ja, er dette liv laga? Er det bare jeg som surrer mens magen rumler etter mat? | |
| tonjemarie | 2011-03-08 17:47 | |
![]() | Tror nok samen kan mer enn han sier, er nok en liten luring d. | |
| Sydsklie | 2011-03-08 19:12 | |
![]() | Melka som er på kartong tappes fra en kran. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-08 23:40 | |
![]() | Tror ikke dyra lider noen nød. Det er da naturlig for folk som aldri har hatt med gårdsdyr å gjøre å ha en følelse av hva som er riktig å gjøre for dyra. Dessuten er det jo noen deltakere på Farmen som har sagt på TV at de har arbeidet med dyr tidligere, tanteg/w. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-09 00:05 | |
![]() | Hvorfor er ikke du med på Farmen Jerry? Du kunne kanskje vært dommer i det minste! Jeg kunne passet dyra. Jeg og tanteg. Karsup kunne vært med og fortalt teite vitser. | |
| mornorge | 2011-03-09 13:51 | |
![]() | Jeg for min del synes at det var en merkelig mate å melke på for han som var så vant til dyr.Skal han, og de andre, fortsette å melke i ei bøtte som står på gulvet under juret på kua skal de nok få seg flere overraskelser. Både at kua trår oppi bøtta, og/eller velter den. Kanskje han kun har melket med maskin? | |