Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 593 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2011-03-25 20:39 | |
![]() | FrP-skandaler Det har vært merkelig lite, dvs ingenting, om de siste skandalene i FrP - hva mener egentlig ordspillere om denne saken? En pleier jo ellers å kommentere de fleste nyheter som er oppe i tiden, eller er det oftest sportslige nyheter som blir kommentert. | |
| Obelix | 2011-03-25 21:05 | |
![]() | Jeg skal ikke kommentere politikken til FrP, men makan til klønete håndtering skal man lete etter. Og da tenker jeg spesielt på den pressekonferansen Siv Jensen, Geir Mo og Per Sandberg holdt i vandrehallen på Stortinget hvor Siv Jensen går til frontalangrep på media. Kanskje ikke det smarteste i den situasjonen partiet befant seg i. | |
| bris1 | 2011-03-25 21:15 | |
![]() | Er ikke du ordspiller, da, Cygnus? Hva mener du? Det hadde vært en bra start på tråden din. Jeg opplever at hverken Siv Jensen eller andre i ledelsen av FrP lærte noe som helst da de håndterte saken hvor ordføreren på Vestlandet var involvert. Jeg blir også ganske provosert av at hun i sitt forsøk på å harsellere med pressen gjør saken ennå verre - jeg tenker på hennes åpningskommentar i går om at "...jeg skjønner at dere er samlet her for å høre hva vi mener om situasjonen i Libya, som jo er en alvorlig sak..." I dag fulgte hun opp da en journalist spurte om FrP hadde gjort noen tiltak for å holde den siktede i dagens sak unna ungdomsarbeid i partiet - hun ble indignert og ga beskjed om at de kunne da virkelig ikke holde folk i hånda 24 timer i døgnet for å passe på hva de gjorde! Den dama er ikke god! | |
| Cygnus | 2011-03-25 21:32 | |
![]() | Joda bris1, jeg er helt enig med deg - hvis ikke saken var så guffen ville jeg ledd meg i hjel av Siv i går - hennes vanlige 'Jeg er sjokkert' uteble helt og holdent da en journalist ville ha henne til å uttale seg om siste utvikling!!! | |
| Anitapita | 2011-03-25 22:05 | |
![]() | Har definitivt ikke sansen for måten denne saka blir håndtert på av ledelsen i Frp! Den arrogansen og de hersketeknikkene som ble tatt i bruk under gårsdagens pressekonferanse var det ubehagelig å være vitne til. Den innledende "spøken" var nedlatende og bagatelliserende. Rett og slett ekkelt hele greia! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-03-25 22:24 | |
![]() | frp - partiet for folk flest.......... - siv jensen fornekter seg ikke! | |
| Rydningen | 2011-03-25 23:34 | |
![]() | Jeg har sendt denne mailen til FrP: -------- Hei! Jeg vil bare teste teorien deres om at offeret bør anmelde saken, og dere ikke har noe med å videreformidle deres kunnskap: Hvis en bankraner som er medlem i FrP kommer og sier til partiledelsen at han har ranet banken, så vil FrP mene at banken bør anmelde ranet til politiet. Det er jo bankens jobb. Det ville jo vært dumt for partiet å tipse politiet. Dette er logisk og stemmer med deres regelverk? Eller? -------- Skal si i fra her, om de svarer. | |
| Kirsti | 2011-03-26 00:25 | |
![]() | FrP mener den katolske kirken bør gå til politiet med informasjon om overgrepsanklager innad i kirken. FrP mener FrP ikke bør gå til politiet med informasjon om overgrepsanklager innad i partiet. Forstå logikken den som kan ... Alle er uskyldige inntil det motsatte er bevist. Så også denne mannen. Det utrolige er at partiledelsen har visst om dette i halvannet år, tilsynelatende uten å foreta seg noe som helst, til tross for at det er rettet alvorlige anklager mot en av deres mest sentrale tillitsvalgte. Har de bare håpet at det ikke skulle komme ut? Det er i så fall ubegripelig naivt. Og i motsetning til hva de kanskje innbiller seg, husker folk Søviknes-saken. (Personlig kan jeg fremdeles ikke se ansiktet til Siv Jensen uten å huske krokodilletårene hennes da hun satt på TV og syntes synd på seg selv fordi hun var avslørt i løgn.) Noen hadde kanskje til og med håpet at de hadde lært noe av den saken. Det var tydeligvis enda mer naivt. | |
| Niillas | 2011-03-26 01:28 | |
![]() | Krimnalitet er vel berre det dei andre gjer - slikt som FrP-folk driv med - heimebrenning, overgrep, skattesnuks, fyllekjøring etc. bør vel sjåast på som rettferdig opprør mot formyndarstaten, kanskje? Og det er jo klart dronninga vert forarga når pressa ikkje skjønar såpass. | |
| Julienissen - Ikke medlem lenger | 2011-03-26 07:21 | |
![]() | Det er bare å håpe at velgerne husker Frps elendige håndtering av denne saken når det skal brettes stemmesedler i september. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2011-03-26 08:41 | |
![]() | Ille å tenke på at ca.hver femte nordmann stemmer på dette partiet. Partiet for idioter.Hvordan kan de la seg lure ? Det skinner så tydelig igjennom at Siv Jensen m/følge,er selvgode,hykleriske og det som verre er. Skrekksenario hvis de skulle komme i regjering. Uæh ! | |
| Maisen | 2011-03-26 08:42 | |
![]() | Der er en logisk brist i Per Sandbergs angreb på pressen, som han påstår har dømt manden allerede. Frikendelse er også en dom, så FrP er ikke spor bedre end pressen når de ikke har sendt sagen videre til myndighederne som faktisk kan domfælle. Det er forresten både skræmmende og morsom læsning i Siv Jensens gruppe på Facebook. Mange der som er svage for Jensens krokodilletårer:-) | |
| Cygnus | 2011-03-26 09:30 | |
![]() | tenk- er det virkelig mange som er svake for krokodilletårene? hva sier de til forsvar for Jensen? Men en må jo innrømme at de er ganske morsomme - Sandberg har ofte søte greier, så som å foreslå i fullt alvor at fartsgrenser og slikt burde fjernes (la folk flest vurdere selv hva som er passe) - dette etter han selv ble tatt bigtime i fartskontroll ! | |
| Maisen | 2011-03-26 09:50 | |
![]() | Der er mange som forsvarer den uskyldige Siv Jensen med næb og klør. Man kan gå ind i gruppen uden at være medlem, men man skal kun gøre det i kortere omgange hvis man vil beholde troen på mennesker. | |
| mymlen | 2011-03-26 09:57 | |
![]() | Det "å vurdere selv" er vel essensen av Frp's greie - er det ikke? Og så dukker altså disse medlemmene opp, totalt blottet for normal vurderingsevne.... Og isfjell pleier man kun å se toppen av. Pinlig, pinlig, pinlig å ha et stort parti i landet vårt som til stadighet blir tatt med buksene nede (også bokstavelig, dessverre...) Og de ble ikke mer påkledd av Sivs angstbiting i hytt og pine på pressekonferansen. Hører dere, alle Frp'ere? Dette er PINLIG for dere. Og for alle oss andre | |
| Lilu76 | 2011-03-26 09:57 | |
![]() | Synes Trond Birkedal slipper billig unna i media jeg. Dette er en syk manns syke, syke gjerninger, og jeg håper inderlig at han får en velfortjent laaaang ferie i buret. Kjemisk kastrering som han er så positiv til bør absolutt også vurderes :-) Men... dersom dette er noe "alle" vet (det er slik det nå fremstilles i media), så tviler jeg på at det er bare FRP-politikere som har hørt disse "ryktene/anklagene".. | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2011-03-26 10:18 | |
![]() | Men folkens da, ønsker vi ikke billigere bensin, billigere alkohol, billigere tobakk ? Da må vi stemme i ro og fred, på Frp .... :-0) | |
| Maisen | 2011-03-26 10:29 | |
![]() | Prisen for det billige kan vel blive for høj? :-) | |
| Cygnus | 2011-03-26 11:15 | |
![]() | vel nok høres birkedal litt ekkel ut, men vi må ikke glemme at han ikke er dømt - det endrer ikke det faktum at partiledelsen er fullstendig bak mål, de benekter jo ikke at de hadde kontakt med den mindreårige og det viser jo at de mangler noe! Men hadde de trodd at problemet skulle gå sin vei???? | |
| Maisen | 2011-03-26 11:31 | |
![]() | Undersøgelser viser at FrP-vælgere ikke er så optaget af etik og moral. I Siv Jensens Facebook-gruppe er det tydeligt at deres tilhængere uanset ser på FrP som ofre, så i forhold til dem som ville have stemt på FrP uanset spiller det næsten ingen rolle hvordan sagen håndteres. Det er stort set os andre som reagerer med afsky og undring. | |