Spillrom
| Sjiraffen | 14 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 16 |
Mobilspill
| Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-04-01 11:23 | |
![]() | Sjekking/dating på ordspill Etter å ha fått førstehåndsinfo fra spillværter og utviklere her på ordspill, er det nå i emming et eget forum for sjekking/dating. Vet ikke helt åssen det er tenkt lagt opp, men synes det er ett knallbra tiltak. Om det blir ett åpent rom for så å kunne Sjatte mer privat vites ikke, men utviklera finner sikker gode løsninger rent teknisk. Selv tror jeg det blir kult, da utgangspunket er likt for alle, da vi alle her inne er selvfølgelig ordspillere. Med ett sånt utgangspunkt, kan man si man har andre interesser som sport, turer i skog og mark, og vaffelhjertelappeteppehek ling e.l. Men utganspunket er uomtvistelig ordspill. Hva mener ordspillera her inne? Er det rom for ett sånt rom? Er det nok mennesker her inne, så alle vil ha en fair mulighet til å finne en livsneddrager? eee ledsager? Er det tid til sånt i det hele tatt? Jeg er positiv i hvertfall som ferdig grusa/shingel. Hva mener ordspillfolket? Kom m innspill. Ett rom for gifte søker spenning? Single damer søker visa/versa. Opptatte menn søker ingenting. Gale søker likesinnede. Tusser søker troll. Tom lommebok søker påfyll. Mulighetene må jo være uendelige og passe midt i blinken for mange av oss her inne:) | |
| mikromina | 2011-04-01 11:33 | |
![]() | Hehe :-) I dag tror jeg ikke på noe som er nytt og revolusjonerende! Brent barn skyr ilden, heter det vel :-)) | |
| maranello | 2011-04-01 12:08 | |
![]() | Vel... for noen kan det være en mulighet bedre enn uteliv.... | |
| Torill | 2011-04-01 12:21 | |
![]() | Vi i kvinnegruppa Ottar er selvsagt helt i mot eget forum for sjekking, av frykt for at dette også bare vil bli en arena for kjøp og salg av kvinnekropper. | |
| maranello | 2011-04-01 12:39 | |
![]() | Det er en risiko.... men det kan skje overalt... Torill....Det er bare å stå på at det ikke kommer til å bli et sånn sted....spesielt ute....Det er et fenomen som trenger mye krefter å få slutt på dette... Håper bare at her på Ordspill, spillere skal sørge å melde alt som ligner på sånne tilfeller.... | |
| renegade | 2011-04-01 13:37 | |
![]() | Jeg skal passe på min egen snabb i så fall. Kanskje noen vil kjøpe meg!!? Jeg synes du undervurderer kvinner Torill. Sunne oppegående jenter/kvinner kan no vel passe på seg selv godt nok til å kunne gå inn på en treffplass uten å måtte frykte at noen helt plutselig tilbyr dem penger og kjøper kroppen deres. Det er jo helt vilt. Aprilsnar eller ikke, så er det her snakk om et forum PÅ ORDSPILL der ensomme kan treffe hverandre å slå av en hyggelig prat. Det er langt herfra til Skippervikgata.. La oss for all del låse inn alle kvinner i et polstret rom på Munkholmen og fore dem steril føde gjennom et hull. Sunne norske kvinner kan jo ikke passe på seg selv.... pff Jeg bruker kanskje et fargerikt språk no Torill, jeg respekterer at du har en annen oppfatning, men jeg er dypt uenig med deg, det er alt. Ha en fin dag. | |
| gompedyret | 2011-04-01 13:45 | |
![]() | Fillern, Tedh. Hørte du ikke at jeg flere ganger nevnte ordet "konfidensielt" da vi snakket om dette i går? Dette skulle jo være en overraskelse til ordspillfolket, nå når landet etterhvert blir befestet av vår og tilhørende -stemning. Burde egentlig låse tråden og stenge deg ute i en måned, men nå er det vel så mange som har sett tråden uansett at det er like greit å la den stå. | |
| Torill | 2011-04-01 13:51 | |
![]() | Men tenk på barna da... Det er jo mange barn her på ordspill også. | |
| roannima | 2011-04-01 13:58 | |
![]() | hoho....jau..... spør i mårra så skal jeg tro d :)) | |
| Kirsti | 2011-04-01 14:11 | |
![]() | Jeg er for alt som hjelper folk å finne hverandre. Kjærligheten leve! | |
| Torill | 2011-04-01 14:12 | |
![]() | Men KJÆRLIGHET mellom ordspillere? Neppe! | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-04-01 14:15 | |
![]() | Takk for overbereheten din/deres:) Men jeg ble så begeistret for forslaget at jeg sprakk nyheten. Tror både jeg og andre kunne trenge noe sånt her inne. Og torill. Barn har ikke noe å gjøre i ett slikt forum. Løses med 16 års grense, der dato på profil er verifisert på forhånd. Så tror jeg ett bilde i profilen er en liten fordel:) | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-04-01 14:20 | |
![]() | Og forresten gompe. Om du tar det forumet i bruk selv på jakt etter den rette, kan du jo sende ut ett hint/advarsel om at våren setter deg i ditto stemning:) | |
| gompedyret | 2011-04-01 14:33 | |
![]() | Kommer selvsagt til å ta det i bruk! Det er tross alt det vårstemningen er til for. Sånn ca. | |
| Torill | 2011-04-01 14:55 | |
![]() | Jeg er ikke bare bekymret for barna, men også for ordspillernes ektefeller og kjærester. Hvor mange skilsmisser kommer ordspill.no til å ha på samvittigheten? | |
| piaf | 2011-04-01 14:57 | |
![]() | Hurra - endelig! Håper det ikke er noen øvre aldersgrense, og at vi kjempegifte også får være med! | |
| Tedh - Ikke medlem lenger | 2011-04-01 15:04 | |
![]() | Strengt tatt er det vel markedet som råder. Og vil gjøre det også i ett slikt forum. Bare å selge seg sjæl det piaf:) Men ikke sjela di da.... | |
| Bamsebraka | 2011-04-01 15:04 | |
![]() | Klart det forekommer flørtende situasjoner her som på alle andre mer eller mindre anonyme forum, så en sånn avdeling hadde vært tingen. Men datoen i dag tatt i betraktning og ikke minst trådstarters muntre tone er det etter mitt skjønn.... bløff :) | |
| Unge Dame | 2011-04-01 15:10 | |
![]() | Eg er berre indignert over at dette har tatt så lang tid. | |
| VeldiGlad | 2011-04-01 15:17 | |
![]() | Er det plass til oss unge og nestengifte også? | |