Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 01:59 | |
![]() | Weee...jeg vil ha flere innlegg og starter en tråd som ikke handler om noen ting??! Ser jeg ikke helt har skjønt dette med forumet her jeg....men antagelig er det fordi jeg er blond....Og JA og vær så snill og sleng noen kommentarer om det...(det hender her inne rett som det er) Det kommer stadig tråder her om hvor irriterte folk blir når andre lager tråder som f.eks handler om stem på ditt og datt.... Eller når folk skriver om ting som andre igjen mener at ikke har noe med ordspill og gjøre osv... Så ja hva skal man skrive om? Det man vil?? Skal man ikke bry seg om hva andre synes rett og slett? Eller handler det om og få flest mulig innlegg??? Lurer veldig på om det er det siste spm som er svaret..... Høres kanskje krass ut jeg nå...og vil antagelig få kommentarer for det også...er jo ikke alle her inne som er like snille i svarene sine bestandig...Og akkurat nå høres kanskje ikke jeg veldig snill ut heller... Ja jeg vet man leser det man vil osv. også... Vel, lurer nå i hvert fall på dette her...så dere må gjerne sende noen svar;) Thank you and Good night! | |
| Alamo - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 02:41 | |
![]() | Skjønner ingenting siden den tråden handla om mange ting.,og jeg er ikke blond trur jeg. Godnatt | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 13:24 | |
![]() | Hva vil du vi skal diskutere | |
| Happy4You | 2011-06-13 16:45 | |
![]() | hm ett innteresant innlegg du hadde der Angelbaby, noe som faktisk er litt sånn sant... du skriver at " Det kommer stadig tråder her om hvor irriterte folk blir når andre lager tråder som f.eks handler om stem på ditt og datt.... Eller når folk skriver om ting som andre igjen mener at ikke har noe med ordspill og gjøre "... og det er jeg fulstendigt enig i :). for det har vært hardt å være meg også her inne, for noen synes tydligvis at jeg kommer med for mange tulle-kommentarer, helt til Twiver sente en melding og jeg fikk sett grundig på regelen om hvordan man skal oppføre seg her på forumet.. så jeg skal jo prøve å bli bedre, men herretter blir det kunn svar om viktige ting for meg :) mvh H4Y :) | |
| bris1 | 2011-06-13 17:18 | |
![]() | Lykke til, H4Y | |
| Valpen | 2011-06-13 17:21 | |
![]() | Tviler jeg på at du klarer | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 17:30 | |
![]() | Ler meg skakk i hjel! Seriøst??? Har du virkelig fått melding om hvordan man skal oppføre seg i forumet Happy? Twiver: Lurer på om du har sendt melding til feil person, kanskje du forveksler valpen og happy? Og en rekke en andre,,,,,, inkl. meg selv. | |
| twiver | 2011-06-13 17:41 | |
![]() | wstine: Jeg er fullstendig klar over hva jeg gjør her inne. Men sikkert nyttig for andre også å lese dette : www.ordspill.no/foru...th readid=8 | |
| Valpen | 2011-06-13 18:00 | |
![]() | Ikke le deg i hjel wstine - da mistrt vi en nyttig stemme i forumet | |
| Happy4You | 2011-06-13 18:03 | |
![]() | valpen... kan du ikke slutte å være neggativ, selvsagt klarer jeg det :) og Wstine :).. faktsik så er det sant at hun sendte meg mellingen, for jeg er ofte så glemsk at jeg faktisk glemmer hvordan jeg skal oppføre meg her :).. så takk til twiver, den redningsdamen :) | |
| Valpen | 2011-06-13 18:09 | |
![]() | Er det noe mål å kun svare på / kommentere viktige ting? Hva er forresten viktig ? for hvem? NEi HAppy4you kommenter i vei - Vi får ikke mer moro enn vi lager selv | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 18:15 | |
![]() | Sender en takk til twiver jeg:) Var nyttig for meg og lese forumsreglene og synes vel at for mange burde denne nesten "hengt på veggen"! Det bør leses! | |
| Happy4You | 2011-06-13 18:16 | |
![]() | Enig med Angelbaby ... det er flere som burde lese den :). ja, kanskje tillogmed henge den på veggen :) | |
| bris1 | 2011-06-13 18:39 | |
![]() | Jeg er litt i villrede her! Nå har jeg (igjen) lest gjennom tråden Twiver la ut. Siden katta allerede er ute av sekken hadde det vært interessant å få vite hvilke punkter som gjorde at mail ble sendt til Happy? Noe å lære for flere? For alle?! | |
| nici | 2011-06-13 19:02 | |
![]() | det er jo delt opp angelbaby: prat=RANDOM ordspill=DER PRATER MAN OM ORDSPILL ordleker=ORDLEKER\BOKSTAV LEKER irl-spill= VET IKKE JEG turneringer=NÅR DEN OG DEN CUP\TURN SKAL VERE, OG PRAT OM TURN\CUP seriøst= VIKTIGE INLEGG. Så sånn sett kan man skrive om hva vi vil på prat, serlig dere som klager på at vi skriver så mye rart. DET ER DERFOR VI HAR: en gruppe som heter PRAT og en som heter Ordspil OSV...OSV...OSV... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 19:06 | |
![]() | Den yngre garde mobiliserer her! Kjempebra! Dessverre er visst ikke ting så enkle i voksenverdenen :-( | |
| Happy4You | 2011-06-13 19:10 | |
![]() | joda det er det sikkert wstine :).. moren min (som også er her) er kjempefornøyd med tingenen i voksenverdenen, men kansje ikke du er det... det vet jo ikke jeg :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-13 19:17 | |
![]() | ;-) Happy; du må være ordspillverdens mest blide og positive :-). Setningen om voksenverdenen var ikke ment til deg. | |
| Happy4You | 2011-06-13 19:32 | |
![]() | :p. takk og lov :).. da får noen andre diskutere voksenlivet :)... | |
| Torill | 2011-06-13 22:47 | |
![]() | Nici - IRL (In Real Life) er en viktig fane. Her kan du lese om hvor du kan treffe ordspillere i det virkelige liv, på turneringer eller treff. Her går det også an å legge ut informasjon om at man har lyst til å treffe andre ordspillere. | |