Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Oheidia | 2011-06-25 16:49 | |
![]() | "blir du ikke lei"? Nei, jeg blir ikke lei ordspill. Mannen min synes det er rart. Jeg merker faktisk at jeg roer ned stress og mas når jeg spiller. Jeg lader på en måte batteriene mine! Andre ting jeg ikke går lei er : å lese Scrapbooking Hva med dere? | |
| nic-02 - Ikke medlem lenger | 2011-06-25 16:57 | |
![]() | :) | |
| stumpeguri | 2011-06-25 17:05 | |
![]() | blir aldri lei av og tegne og skrive dikt:-) | |
| snubi | 2011-06-25 17:36 | |
![]() | Enig med deg Oheidia, blir ikke lei ordspill =) Samtidig er jeg ikke så avhengig at jeg dropper sosiallivet til fordel for ordspill.no. Men som du sier er det en fin avkopling som samtidig er ustyrtelig moro! Å lese bøker er en annen ting jeg ikke går lei av =) | |
| Juro | 2011-06-25 18:03 | |
![]() | Jeg blir lei av ordspill...veldig ofte! Men greier heller ikke å holde meg unna. | |
| Tweedygirl | 2011-06-25 18:47 | |
![]() | Blir av å til litt lei av ordspill, men er bare å ta paiue ett par dager så er d greit igjen.. :) Ellers så blir jeg ikke lei av å lage forskjellige ting. Driver med støyping av stearinlys og lager smykker og armbånd. Har en side på facebook vist noen vil se det jeg lager... selger også endel smykker og armbånd.. :) www.facebook.com/pag...15 3?ref=ts | |
| stalljenta | 2011-06-25 20:19 | |
![]() | scrapebooking, slektsgranskning og ordspill er beroligende :) samboern min synes det er greit je har sånn hobbyer som gjør at vi forde kan sitte ved siden av hverandre når han binder fluer :) | |
| ajnor | 2011-06-25 21:42 | |
![]() | Her i huset er det mann og barn som eier fjernkontrollen, så da kan jeg likegjerne sitte med pc-en på fanget og spille ordspill. Nei, jeg blir ikke lei, men litt mer selektiv med tiden. Kan bruke tid på helt andre ting enn ordspill ofte, men slapper av med noen spill nå og da. Mest på kvelden, men bruker også ordspill som avkobling når jeg driver med andre ting. Eksempelvis da jeg satt med 200 eksamensbesvarelser her, (håper Red ikke leser dette....) da koblet jeg av innimellom bunkene med et ordspill eller to i løpet av økta. | |
| LaBarca | 2011-06-25 22:27 | |
![]() | Aktiviteten min her inne går i røkk og napp. Merker det på tempoet når jeg har vært borte for lenge. Da begynner jeg på 30 minutter og jobber meg oppover. Oppover på tempo og nedover på rating, hehe. Andre ting jeg liker å drive med er å blåse i tuba, strikking og søm (quilting). | |
| Oheidia | 2011-06-25 23:21 | |
![]() | Så fine smykker du lager, tweedy girl! Anjor, eksamensoppgaver og ordspill samtidig, ha ha ha, ser det for meg! La Barca, flott med musikk og håndarbeid. Da er vi jo ganske så enige at det er vanskelig å gå lei av ordspill, i hvertfall hvis man ikke overdriver spillingen:) | |
| maranello | 2011-06-26 01:30 | |
![]() | Blir aldri lei av noe jeg liker....uansett ..... | |
| ZodiacQueen - Ikke medlem lenger | 2011-06-26 01:46 | |
![]() | om man blir lei, kommer litt an av horoskopet | |
| maranello | 2011-06-26 01:50 | |
![]() | Horoskopet???? | |
| renegade | 2011-06-26 02:22 | |
![]() | Elske | |
| picassa | 2011-06-26 02:26 | |
![]() | Ordspill er avslapping,men i perioder har jeg litt dilla. Men den viktigste hobbyen er aa male,ikke laavevegger,men bilder- Ellers strikking og klesdesign. | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-06-26 03:16 | |
![]() | renegade: <3 | |
| Happy4You | 2011-06-26 09:02 | |
![]() | jeg blir aldri lei av ordspill :)! for da får jeg møte nye mennesker :) og får trent meg på ord som jeg absolutt ikke kjenner til :) | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-26 11:47 | |
![]() | Hei anjor:) Jo jeg leste innlegget ditt, og det er da en hyggelig ting å spille ordspill innimellom retting av eksamensbesvarelser o.l. Dette har jeg ingenting imot å lese om. Det du sikkert sikter til ,som jeg reagerte på i annen tråd, var en noe ovenfraognedad-holdning til andre medlemmers innlegg i annen tråd (min tolkning).Så det så! | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-26 11:48 | |
![]() | sorry,Ajnor..skulle det være:) | |
| ajnor | 2011-06-26 13:13 | |
![]() | Red: ;-) Måtte bare. :-) Dessuten: Niks flere eksamensbesvarelser før til neste vår (og kanskje ikke da heller!) | |