Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-07-02 16:02 | |
![]() | Takk for meg. Noen svært så kreative spekulasjoner rundt min identitet har blitt videreformidlet til meg. Dersom dette ikke hadde berørt andre enn meg, ville det ikke hatt noen betydning, men nå gjør det det og da velger jeg å forlate nettstedet for godt. Ordspill er fantastisk, så jeg regner med at abstinensene melder seg etter hvert, men Mysteria kommer ikke tilbake. Lykke til alle ryktesmeder, det er nok av andre å spekulere rundt, så dere blir neppe arbeidsledige, men vær litt forsiktig med hva dere sier. Mvh Mysteria (for tiden på et vakkert sted ved Stillehavskysten) | |
| emiliee_ | 2011-07-02 17:55 | |
![]() | er dette en dårlig spøk? hvordan er det mulig å lage rykter på ordspill? | |
| Fiskemann | 2011-07-02 18:16 | |
![]() | så dumt | |
| JesusLover | 2011-07-02 18:35 | |
![]() | Det ER fullt mulig å lage rykter på et sted med chatt der mange er faste brukere. Og skal man ha chatt slik vi har så er det ingenting vi kan gjøre med det, annet enn å selv tenke nøye gjennom hva man sier om andre. SÅ TENK DERE OM FØR DERE SKRIVER NOE OM NOEN TIL NOEN ANDRE, DET SOM MULIGENS MENES HARMLØST KAN FOR ENKELTE TAES PERSONLIG I NEGATIV RETNING | |
| Duppedingser | 2011-07-02 18:40 | |
![]() | Synest det er litt voldsomt å bruke caps lock i sitt fjerde innlegg. Det kan oppfattes som litt negativt... | |
| Bamsebraka | 2011-07-02 18:46 | |
![]() | Snakker om voldsomt. Jeg syns det er voldsomt å reagere slik på.. ja, hva er det du reagerer på? Skjønner overhodet ikke det at spekulasjoner rundt din identitet skal kunne skade andre på noen som helst slags måte. Men siden du herved takker for deg får vi neppe svar fra deg da du ikke leser her lenger.. Skulle ønsket deg lykke til videre, men det er neppe noen vits siden du mest sannsynlig ikke ser det heller. | |
| Ruschne | 2011-07-02 18:56 | |
![]() | Jeg synes hele tråden er tullete Takke for seg på en slik måte som får oss andre til å stusse Ordn opp i eget hus og spar oss andre. | |
| tombola | 2011-07-02 19:31 | |
![]() | Noen har såret Mysteria på det kraftigste. Hun er/var en veldig hyggelig og sympatisk medspiller. Dette er bare leit. Håper du kommer tilbake under annet psevdonym! | |
| Ruschne | 2011-07-02 19:46 | |
![]() | UFF UFF | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-07-02 19:53 | |
![]() | Leit at det blir sånn synes jeg! Håper også du kommer tilbake...!! Og kos deg på ferie:) Høres ut som en deilig plass å være:)!! | |
| Ruschne | 2011-07-02 20:00 | |
![]() | Hva står det i trådstarters innlegg Angelbaby? Mysteria kommer ikke tilbake Utvetydig det! | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-07-02 20:26 | |
![]() | Ja det står MYSTERIA....kommer ikke tilbake.... | |
| AaseB | 2011-07-02 22:28 | |
![]() | Eg trur dette er ein spøk, eg. Dersom eg skulle opprette profil på ein nettstad og hadde eit innstendig ønske om å forbli anonym, trur eg at av alle navn eg ikkje hadde valt står Mysteria øverst på lista. :-) Velkomen tilbake med nytt navn etter ferien! :-) | |
| Happy4You | 2011-07-02 22:59 | |
![]() | det er trist å måtte ta farvell med mysteria etter å ha spilt med henne :'(! og du bryr deg lixom ikke om det Ruschne?????????????????. .. Hun var en veldig hyggelig og trivelig jente, men jeg skjønner ikke hvorfor noen ville såre noen sånn som de gjorde mot henne... Hadde jeg vært henne ville jeg ha kommet sterkere frem og med det mener jeg: 1. Merke meg navnet til den personen som såret meg! 2. Slette meg som bruker! 3. Laget ny bruker! 4. Hevnet meg så grundig at han/hun som såret meg ville selv ha blitt såret! Men erlig talt.. Når man starter etn forumstråd eller når man skriver i forumet så er det faktisk viktig å kunne reglene! Så jeg trur faktisk du må Lese dem nøye igjennom Ruschne!! Og denne gangen mener jeg alvor... DU ER EN ORDENTELIG PERSON SOM FAKTISK ELLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSK KKKKKKKKKKEEEEEEEEEER Å SÅRE ANDRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! så PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIS slutt med det! noen som er enig i meg?! MVH: H4Y (gjelder ikke Ruschne!!) | |
| Happy4You | 2011-07-02 23:04 | |
![]() | her har du selve forumsreglene Ruschne >:( www.ordspill.no/foru...th readid=8 | |
| Hollywood | 2011-07-02 23:21 | |
![]() | Mystisk! | |
| Ruschne | 2011-07-02 23:29 | |
![]() | Takk for påminnelsen Happy Og påminnelsen kommer fra den rette her inne | |
| scapegoat - Ikke medlem lenger | 2011-07-03 04:21 | |
![]() | Det er vel strengt tatt bare én "ryktesmed" det dreier seg om her. Dessverre reagerte Mysteria med å forlate Ordspill etter dennes utspill. Moralen må være: Pass munnen din. | |
| Happy4You | 2011-07-03 15:28 | |
![]() | enig med scapegoat :)! | |
| Torill | 2011-07-03 15:50 | |
![]() | Hvis det er snakk om mobbing, hvorfor ikke bare kontakt med en spillvert? Å slette profilen sin blir jo bare drama. | |