Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 602

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jafalch2011-07-09 21:05
Antall innlegg: 35

Uhøflige spillverter
Jeg har hatt glede av å spille her inne en lang stund. Det har gått opp og ned i ranking og i humør. Møtt mange trivelige personer her inne, samt noen få som ikke innbyr til videre "prat".

Imidlertid reagerer jeg når (en enkelt) spillverter konsekvent opptrer uhøflig. Hva er poenget med å være spillvert dersom en ikke er interessert i selv å bidra til en positiv tone her inne?

Eller er det så få som "gidder" å være spillverter, at en må ta til takke med det en kan få?

Torill2011-07-09 21:08
Antall innlegg: 3668

Uhøflige spillverter? Merkelig, det har jeg aldri vært borti. Du får sende en klage til en annen spillvert da.

Nebb2011-07-09 21:32
Antall innlegg: 26

Det er garantert forskjell på spillverter også, siden det er snakk om variasjon i alder, kjønn, humørsvingninger, matlyst, inntak av sentralstimulerende, og korrekt bruk av mus og tastatur.

Men det er jo rart som du sier at man ikke luker vekk ugress i hagen.

Kirsti2011-07-09 21:37
Antall innlegg: 1946

Hva legger du i "uhøflig", da, jafalch? At man slenger dritt, eller at man ikke sier hei og tfs og gratulerer med bingoer?

For dette siste har vært diskutert mangfoldige ganger, og oppfatningene om hvorvidt det er høflig eller hyggelig eller bare tomme fraser varierer sterkt.

Solstråle652011-07-09 21:55
Antall innlegg: 88

Hmmm... jeg har aldri vært borti noen spillervert som har vært uhøflig. Jeg har bare godt å si om alle spilleverter. De er saklige, hyggelige, har en god porsjon med humor og spør jeg om hjelp får jeg det som regel med en gang...

Men husk at spillevertene også bare er mennesker, de kan også ha en dårlig dag som alle oss andre. Er det noen da som kanskje gnåler om det samme hele tiden kan de også miste humøret og svare lett kvast tilbake.

Jeg er iallefall kjempefornøyd med alle spillevertene her.......

piaf2011-07-09 21:59
Antall innlegg: 995

En gang opplevde jeg at en spillvert byttet bort w-en, så jeg ble sittende med den. Hn prøvde å glatte over uhøfligheten sin med å si både hei og tfs, men det hjalp selvfølgelig ikke. Jeg noterte meg navnet, så neste gang jeg spiller mot vedkommende, skal jeg bytte bort w-en så fort jeg ser den.

Hilsen bestyrtet gammel dame fra Asker

wstine - Ikke medlem lenger2011-07-09 21:59
Antall innlegg: 2369

Enig :-)

Lurer heller på hvordan man blir spillvert?

Mira7 - Ikke medlem lenger2011-07-09 22:24
Antall innlegg: 2459

Huff piaf, stygg sak. Men når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk jeg har opplevd det samme. Pussig at vedkommende fortsatt er spillvert!!!

bearo2011-07-09 22:43
Antall innlegg: 888

Viktig tema som blir tatt opp. Og i rettferdighetens navn bør vedkommande bli strippa for sin tittel. Og sine klesplagg.

coconut - Ikke medlem lenger2011-07-09 22:52
Antall innlegg: 4

Ja har også opplevd det samme med uhøflig spillvert er jo ganske
utrolig at sånne er spillvert men det er vel ingen andre som gidder eller
er kanskje spillvert for da får de jo mye makt og kan hive ut folk uten grunn også.
De vet vel også at de ikke blir meldt for da kan de jo bare utestenge den
personen som gjør det da vet dere.

bearo2011-07-09 22:54
Antall innlegg: 888

Famous last words.

Kirsti2011-07-09 22:59
Antall innlegg: 1946

Coconut, jeg ser du er helt ny her, så du vet kanskje ikke at hvem som helst kan sjekke profilen din og se hvem du har spilt med og hvordan det har gått. Men på dine fire spill har du i alle fall ikke spilt med en eneste spillvert ...

Bhå2011-07-09 23:31
Antall innlegg: 232

Jeg vil mer enn gjerne ha W-ene.... bare synd det er kun EN av dem.

plaskefanten - Ikke medlem lenger2011-07-09 23:55
Antall innlegg: 16

Synes Coconut er inne på noe vesentlig her. Det er dessuten en nytelse å se så velbegrunnede argumenter fremlagt med slik stil og finesse. En av de mest fremtredene aspektene når det gjelder denne saken er at moderatorene er dumme. Kjempedumme. Det er derfor maktpåliggende at vi kaster ut alle moderatorene fra ordspill.

coconut - Ikke medlem lenger2011-07-09 23:55

Oki, Kirsti lærer noe nytt hver dag og det er jo det som gjør livet spennende vet du.

coconut - Ikke medlem lenger2011-07-09 23:57

Ja plaskefanten der er du også inne på noe vesentlig. Takk for den..

coconut - Ikke medlem lenger2011-07-10 00:01

Ja jeg prøvde meg inn i turneringsrom Katten også men fikk beskjed fra en spillvert at jeg hadde for lite kamper og dermed ikke fikk være med. Så hvis man er ny er så får man ikke være med da eller. Trodde dette var for moro og gøy og tidsfordriv jeg. Med ser ut for at noen tar det veldig seriøst her.

twiver2011-07-10 00:10
Antall innlegg: 3469

Sorry coconut, men den eneste turneringen som er blitt arrangert i Katten etter at du ble medlem her, var det meg som arrangerte. Og jeg kan herved avkrefte at jeg har gitt deg noen som helst beskjed. Men det er helt riktig at man må ha et visst antall kamper for å delta i Katten, og grunnen til det kan du lese her :
www.ordspill.no/foru...ea did=7147

Porthos2011-07-10 09:06
Antall innlegg: 120

Man får heller være takknemlig for at en gruppe mennesker(moderatorene) gidder å bruke egen fritid,for at andre skal få spillt scrabble mot likesinnede.

Hva enkelte legger i uhøflig framferd varierer jo så ymse.Dette `problemet` er nok veldig individuellt betont..

dory2011-07-10 09:17
Antall innlegg: 10

Hvorfor er det så ille å bytte bort en w? Så lenge muligheten er der så bruker man jo det?! Eller er det en annen uskreven regel jeg ikke har fått med meg her?

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?