Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 602 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JesusLover | 2011-07-25 18:15 | |
![]() | KONDOLANSER - her kan alle som vil skrive kondolanser til de av Ordspill sine brukere som er berørt av de fæle terrorhandlingene i Oslo og på Utøya KONDOLANSER - i denne "tråden" kan alle som vil skrive kondolanser til de av Ordspill sine brukere som er berørt av de fæle terrorhandlingene i Oslo og på Utøya, og jeg er førstemann ute (i denne tråden). Jeg vil herved få kondolere alle som direkte eller indirekte ble berørt av det fæle som skjedde i Oslo på fredag. Det ble skrevet mye på Facebook rett etter bomba sprang (jeg er aktiv der), og det gikk i begynnelsen mye rykter om hvilke miljøer som sto bak som jeg følte det var viktig å prøve stoppe for å slippe gruppehets. Men nå vil jeg bare kondolere alle som har mistet noen eller som kjenner noen som har mistet noen, og si at jeg føler med dere alle. Samme går til dere som på en eller annen har fått hverdagen endret, i form av skader på jobben etc. Dette har vært en uvirkelig greie, og vi ble tatt på senga denne gangen. | |
| irenramsy | 2011-07-25 20:45 | |
![]() | Kondolerer. jeg sørger med alle som har mistet noen som for dere var umistelig. Fryktelig trist at noe sånt kunne skje i Norge. Samholdet som har oppstått i ettertid, der det er rom for å sørge sammen betyr mye for oss alle. Måtte dette aldri skje igjen. | |
| SandraLinn | 2011-07-25 20:52 | |
![]() | Jeg har grått mange tårer og hatt mange klumper i halsen i løpet av disse dagene. Jeg er en av de heldige som ikke har kjente som gikk bort, men jeg er likevel berørt. Akkurat som resten av Norge. Da jeg så gjerningsmannen på vei til rettslokalet på tv i dag, kjente jeg et voldsomt sinne inne i meg. Et sinne jeg aldri har kjent før. Et sinne preget av hat til en mann, men også av kjærlighet og omtanke til et helt land av sorg. Hver kveld har jeg tent lys i både vindu og på bord for å minnes alle ofrene. Dere vil aldri bli glemt, dere vil for alltid bli husket. Kjære pårørende, deltagere på Utøya,ansatte i regjeringskvartalet og resten av mine medmennesker: Jeg føler med dere alle sammen, og jeg gråter med dere. "Vi lover å glemme ditt ansikt og navn. Vi lover å erstatte med samhold og savn. Vi husker og minnes de liv du har krevd, men snart har vi glemt at du engang har levd" | |
| kaja90 | 2011-07-26 01:15 | |
![]() | "Livet er ikke alltid rettferdig. Sorg og smerte er ulikt fordelt. Vi som står litt på utsiden, føler oss fattige og hjelpeløse, når vi skal prøve å finne ord som kan trøste. For akkurat nå finnes ingen slike ord. Det eneste vi kan gi, er varme og deltagelse, kjærlige tanker og håp om at sorgen vil vike for gode minner." Min dypeste medfølelse for alle berørte av denne ufattelige hendelsen <3 | |
| ziosh | 2011-07-26 01:58 | |
![]() | Alle mine tanker går ut til alle de pårørte i denne grusomme hendelsen. Jeg var så stolt over hele landet i dag, og markeringen i Oslo var flott. Tårene gikk aldri tom, slik det har vært hele helgen. "Although it's difficult today to see beyond the sorrow, May looking back in memory help comfort you tomorrow." <3 | |
| Polarrosen | 2011-07-26 02:17 | |
![]() | Hvordan staver man kjærlighet spurte Nasse Nøff, man staver ikke kjærlighet,men føler det svarte Ole Brumm Mye kjærlighet i vårt lille land. | |
| mor48 | 2011-07-26 12:37 | |
![]() | Vårt lille land rommer mye kjærlighet ja- og samhold. Som 1 av mange tusener var jeg med i fakkeltog i går kveld og opplevde litt av dette- følte at vi på den måten fikk gi våre kondolanser og trøst til overlevende og pårørende. | |
| firstprice - Ikke medlem lenger | 2011-07-26 16:05 | |
![]() | Sender mine kondolanser til alle pårørende og dypeste medfølelse til alle berørte. Legger ved en låt som uttrykker mye av det jeg føler. youtu.be/hPC2Fp7IT7o | |
| rolig | 2011-07-26 17:42 | |
![]() | I et spill som ordspill - opplever man nå at ord blir så ufattelig fattige.... så ufattelig fattige. På vegne av alle oss i vårt lille kollektiv - mine og våre kondolanser til alle som er rammet. | |
| Lynge | 2011-07-26 17:49 | |
![]() | Til minne om alle som brutalt er revet bort, medflels med deres pårørende. Drapsmannen har også famile som kanskje klandrer seg selv! | |
| Virvelstrøm | 2011-07-26 20:44 | |
![]() | Hvordan kunne du røve fra oss livene så unge Hvordan kunne du gjøre dagene våre så tunge Du med dine våpen et Monster Vi vant sammen mot deg med kjærlighet og blomster. Sender mine kondolanser til alle berørte. | |
| JesusLover | 2011-07-26 20:46 | |
![]() | Takk til alle som hittil har skrevet inn kondolanser - stopp ikke med det - Fortsett | |
| jeykz | 2011-07-26 21:10 | |
![]() | Mine tanker går til alle ungdommene og de pårørte. Helt uvirkelig. Sender mine kondolanser til alle som er rammet. | |
| Fidelma | 2011-07-26 23:19 | |
![]() | Jeg kjenner ikke personlig noen som var på Utøya, men en kollega savner fortsatt datteren sin. Det lover dessverre ikke bra så lenge etter den tragiske hendelsen. Flere av mine venner arbeider i umiddelbar nærhet til regjeringskvartalet. Heldigvis har jeg fått bekreftelse fra alle om at de er i god behold - i alle fall såvidt jeg vet. Norge er et lite land, så jeg tar det som en bonus at alle mine nærmeste fortsatt er i god behold. Samtidig tenker jeg mye på alle de som ikke har fått betryggende nyheter sine nærmeste. Jeg kommer aldri til å forstå fullt ut hvorfor dette skjedde. Kondolerer. | |
| panda33 | 2011-07-27 11:50 | |
![]() | Vi sørger alle over alle ungdommene våre som er gått bort på en så ufattelig brutal måte,Sender min kondolanse til de pårørende !! | |
| ieu | 2011-07-27 15:26 | |
![]() | Varme tankar i ei tung tid til alle som er nære og kjære. | |
| bastet | 2011-07-27 18:14 | |
![]() | Varme hilsener til alle de etterlatte og til de overlevende - dette er en tung tid, og vi tenker på dere. | |
| choirgirl | 2011-07-28 16:05 | |
![]() | Fly avsted, lille venn - la de nye vingene dine ta deg med til et trygt og vakkert sted. Så sees vi igjen om en stund. Til minne om Birgitte, 15 år. Glad i deg, lille hjerte. | |
| stumpeguri | 2011-07-28 16:28 | |
![]() | HYMNE TIL VERDENSFREDEN Fred og kjærlighet skal regne ned over menneskene, til hvert hus og berg. Den dagen kan du danse, du kan le, du kan kaste dine sorger. Du kan heise ditt flagg i hagen og innby til fest for dine venner, for fiender fins ikke mer. Og hat fins ikke mer. Den svarte røyken fra alle bål , der våpnene brenner, skal ligge tjukk over jorda. For ingen trenger lengre våpen den dagen det regner kjærlighet og fred over menneskene. Og dem som telte sine penger har brått ingenting mer og gjøre. For pengene har smuldret til jord, og det fins ingen fattige lengre. Bare mennesker som elsker, mennesker som deler, mennesker som håper og feirer at det regner kjærlighet og fred da vi trenger det aller mest..... Lena Marie April 2011 | |
| Darrang | 2011-07-28 20:43 | |
![]() | Tenker på alle dere etterlatte og alle som er berørt, og føler sterkt at vi er brødre og søstre i denne tiden. Jeg elsker landet mitt og alle som bor her. Ber for dere! | |