Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| snubi | 2011-08-11 17:47 | |
![]() | Humor/ironi/satire ;D Å, hvor glad jeg er for at det finnes folk som kan spre litt av dette her i forum også! =) Mer enn en gang har jeg trukket på smilebåndet, humret for meg selv eller regelrett ramla av sofaen i latterkrampe av visse innlegg eller kommentarer. Joda, noen ganger sporer riktignok enkelte diskusjoner litt av....men jeg vil likevel gi en liten salut til de jeg ser på som et ekstra "krydder" her på forumet: VeldiGlad, Piaf, wstine, Gompedyret og bearo. Keep up the good work ;D | |
| VeldiGlad | 2011-08-11 18:00 | |
![]() | Nå syns jeg du var ufin snubi. Du er til og med frekk nok til å navngi i forum. Skamme seg. | |
| snubi | 2011-08-11 18:02 | |
![]() | Huffda...stikker og skammer meg sporenstreks! | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 18:11 | |
![]() | Syns det blir for mye av det gode. | |
| snubi | 2011-08-11 18:39 | |
![]() | Foretrekker humorister fremfor surpomper jeg, any day! | |
| Happy4You | 2011-08-11 19:15 | |
![]() | hm... jeg også har ledd litt, men jeg ville jo ikke sakt hvem jeg lo av da :).. for jeg skjønner jo snubi at du ikke mente det med vilje :)... altså at du ikke mente å liksom "baksnakke" andre :p... ellers synes jeg at dere som liksom er morsomme (skal ikke nevne navn) må stå på, for dere sprer gleden blant oss ordspillere :D | |
| snubi | 2011-08-11 19:22 | |
![]() | Hehe, jeg baksnakker jo ikke Happy, jeg framsnakker vettu ;) | |
| Happy4You | 2011-08-11 19:33 | |
![]() | mente det*:p | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 20:53 | |
![]() | Du, det var hyggelig gjort av deg Snubi; å nevne meg i innlegget ditt :-) Har en viss anelse om at det er svært delte meninger om mitt forumsengasjement. Men what the heck. Peis på! sier nå jeg da :-) | |
| snubi | 2011-08-11 21:05 | |
![]() | Som sagt, litt krydder plager ikke meg....men det kan sikkert bli litt sterk kost for noen...smaken er som baken ;) Jeg hadde bare lyst til å gi litt ros til de som faktisk underholder MEG her inne jeg! | |
| berrum | 2011-08-11 21:40 | |
![]() | Personlig synes jeg der er humor med de som alltid lar seg egge opp her inne. Uansett hva trådstarten dreier seg om, blir det diskusjoner. Synes også det er humor at det er noen her som må mene noe om alt. Personer med bare noen få måneders medlemstid, men likevel med hundrevis av innlegg. Morsomt. | |
| snubi | 2011-08-11 21:45 | |
![]() | Enig i det, berrum. Det er mye underholdende lesestoff her inne, på mer enn en måte ;) | |
| piaf | 2011-08-11 21:52 | |
![]() | Takk for oppmerksomheten, Snubi - en fantastisk følelse å bli forstått! :D | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 21:54 | |
![]() | :-) | |
| Happy4You | 2011-08-11 22:10 | |
![]() | jeg synes det er helt greit at folk liksom er som de er :p.... men en ting som jeg har lagt merke til, er at noen som liksom prøver å være hyggelige i forumet og som faktisk også får skryt, men det er noen som synes det blir litt for mye skryt som faktisk synes de som skryter er frekke.... det kjønner jeg ikke :o.. snubi skrev kl 17.47: "men jeg vil likevel gi en liten salut til de jeg ser på som et ekstra "krydder" her på forumet: VeldiGlad, Piaf, wstine, Gompedyret og bearo. Keep up the good work ;D" etter på svarer da VeldiGlad " Nå syns jeg du var ufin snubi. Du er til og med frekk nok til å navngi i forum. Skamme seg." hvorfor? hvorfor var hun snubi både ufin og frekk? det er det jeg ikke kjønner ? hvis noen vil svare meg på det :) blir jeg glad :) | |
| Torill | 2011-08-11 22:13 | |
![]() | Happy4You - jeg tror du finner svaret i overskrifta til denne tråden. | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 22:38 | |
![]() | Ypperlig eksempel på at ironi kan og vil bli missforstått i flere tilfeller. Kanskje trådstarterens første innlegg også er ironi? | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 22:50 | |
![]() | Det blir missforstått i missekåringa. | |
| sommerfugl | 2011-08-11 23:03 | |
![]() | Er nok mange som er enig med deg, snubi! *godt å le* Nå er jeg faktisk enig med deg også, Berrum! Nå lo jeg av martin igjen, også :) Tror det er enkelte som misforstår VeldiMye med vilje for da kan man jo skrive enda et meningsløst innlegg! Omtrent som jeg gjorde nå, kanskje? | |
| martin84 - Ikke medlem lenger | 2011-08-11 23:45 | |
![]() | Hehe nei meg må man ikke ta for seriøst; er som regel full av ablegøyer og usakligheter. But that's part of the fun. | |